Strona 14 z 126

: pt wrz 01, 2006 23:39
autor: KamilW
BanekX pisze:jak wyglada predkosc maksymalna na takim gazniku WEBERA (na PB95 i LPG),
niestety nikt przy zdrowych zmyslach w polsce ci tego nie zmierzy... :)
BanekX pisze:jakie ma pszyspieszenie do 100km/h (na PB95 i LPG),
nie mierzylem
BanekX pisze: ktory gaznik WEBERA najlepiej wybrac do swapa
opisane w poradzie
BanekX pisze:moze orientujecie sie jaka jest moc silnika na takim gazniku. (2EE "daje" np 70KM)
orientacyjnie mam 87KM ale lacznie z innymi przerobkami. I w woli wyjasnienia... ten swap nie jest robiony po to aby zwiekszyc osiagi tego silnika czy samochodu ale po to aby wyeliminowac problemy ktore stwarza skomplikowanie pierburga. Pozdro

: sob wrz 02, 2006 05:11
autor: BanekX
wiem ze to nie jest do poprawy osiagow.. ale jesli zmiana gaznika jest scisle zwiazana z taka przyjemnoscia.. to nad czym sie zastanawiac??:D

a max speed to autostrada i gaz w deske..:)

Ja dzis sprawdzilem jette. Benzyna 158km/h, LPG 125km/gz gazem tez mam chyba cos nie tak:) A pali mi jak smok.. Benzynki potrafi wciagnac rekordowo 50zl (shel v-power) na 75km.. na pierburgu 2ee. Dodam ze silnik jest w dobrym stanie, nie bierze nic oleju.

: śr wrz 06, 2006 10:32
autor: InspBober
Informacja dla zainteresowanych Warszawiaków: płaskownik aluminiowy na kryze można kupić w klepie na rogu Srebrnej i Miedzianej. Mnie kosztował 9,30pln

: śr wrz 06, 2006 15:56
autor: lepik
KamilW,

Dobra robota,
podeślij mie prosze ten poradnik.
A jak sie w tej chwili ma sprawa ze swapem przy gazie?

O automacie nie wspomne, bo to pewnie
kwestia regulacji. Ale jesli mialbys jakies uwagi co
do takiej konfiguracji tj. źródeł ewentualnych
problemów, to bardzo bym prosił.

Aha, jak sie ma kwestia spalania,
w sigu masz, że 5,5l/100.
W takim razie jakie min na trasie
przy powiedzmy 120km/h?
A jakie max po mieście?

Pozdrawiam
Henio
hmarjak@interia.pl

: śr wrz 06, 2006 20:21
autor: bobsterr
Witam

Obserwuję ten temat dosyć długo i jedyne co mi do rozpoczęcia przeszczepu potrzeba to właśnie materiał na kryzę.
InspBober napisał, że jest sklep w warszawie gdzie można to kupić.

W takim razie czy znalazłby się ktoś kto mógłby kupić takie cudo (np. przy okazji zakupu dla siebie) dla mnie i przesłać mi np. pocztą.
Jeśli chodzi o koszty przedmiotu i przesyłki to oczywiście ja pokryję plus jakiś napiwek.

Jeśli jest ktoś kto mógłby i chciałby mi pomóc proszę o kontakt bobster@vp.pl.

Pozdrawiam wszytkich

: ndz wrz 10, 2006 22:05
autor: KamilW
lepik pisze:A jak sie w tej chwili ma sprawa ze swapem przy gazie?
Niestety nie ma chyba wyjscia i do gazu trzeba sobie zrobic mixer samemu bo naprawde nie mam pomyslu na zmieszczenie orginala.
lepik pisze:O automacie nie wspomne, bo to pewnie
kwestia regulacji. Ale jesli mialbys jakies uwagi co
do takiej konfiguracji tj. źródeł ewentualnych
problemów, to bardzo bym prosił.
wydaje mi sie ze nie powinno byc problemow, jedyna kwestia to kick-down ale nie znam dokladnie konstrukcji wiec nie wiele moge pomoc
lepik pisze:W takim razie jakie min na trasie
przy powiedzmy 120km/h? A jakie max po mieście?
To ciezko powiedziec bo nie mam mozliwosci jazdy trasa 120 km/h ani stricte miastem... to wynik cyklu mieszanego
bobsterr pisze: takim razie czy znalazłby się ktoś kto mógłby kupić takie cudo (np. przy okazji zakupu dla siebie) dla mnie i przesłać mi np. pocztą.
Jeśli chodzi o koszty przedmiotu i przesyłki to oczywiście ja pokryję plus jakiś napiwek.
moge ci kupic, nie ma problemu

: pn wrz 11, 2006 23:33
autor: franek69
witam, bardzo bym prosił o przesłanie porady lukaszg_bie@o2.pl
pomysł super :bigok: jak tylko coś zmontuje to napisze jak to działa w 1,8RH
ps. KamilW, jakie dysze zastosować do tego silnika ? w granicach rozsądku oczywiście :P
pozdrawiam!!

: wt wrz 12, 2006 00:23
autor: KamilW
franek69 pisze:ps. KamilW, jakie dysze zastosować do tego silnika ? w granicach rozsądku oczywiście
w granicach rozsadku proponuje 115/120 na pierwszy przelot i 160 na drugi.

[ Dodano: Pią Wrz 15, 2006 17:33 ]
Panowie. OKAZJA. Moj Pierburg na sprzedaz. Dla tych co nie maja tyle odwagi zeby zalozyc WEBERA. Moj pierburg jest wystawiony na allegro. Dla przyjaciol z forum jestem gotow zakonczyc przed czasem. Na maila wysylajcie mi propozycje cenowe. Wszystkie rozwaze. Jesli ktos ma konto na allegro moze licytowac lub "kupic teraz"
Gaznik jest w pelni sprawny, wymaga regulacji i ma maly tuning mojego autorstwa. Mozecie byc pewni ze w moim wykonaniu to nie jest fuszerka. Polecam.
Oto link do aukcji:

http://allegro.pl/item127939175_gaznik_ ... e_bcm.html

zalezy mi na szybkiej sprzedazy wiec czekam na oferty!!!

: pt wrz 22, 2006 06:50
autor: InspBober
Panowie jestem po przerobce!!! Troche to trwało ale w koncu finał!! Przez ten problemy ktore ciągle napotykałem tym bardziej jestem dumny z siebie! Samochodzik jeszdzi dobrze, narazie nie mam info o spalaniu bo licznik nie dziala ale zajme sie tym. Jest zat ojedan rzecz ktora odrazu wpada w ucho, dziek tego silniczka. Mozna jezdzic cały czas tylko na 1 przepustnicy bo czyc moment otwirania 2 na pedale gazu(wiec mozna ekonomicznie) a jak sie wcisnie do oporu to auto zaczyna ryczec!! Prawdziwy potwor, piekna sprawa. Mam seryjny tłumik a dziek jak na sportowym!! Osiagi sa w normie zdaje sie. Dam znac o spalaniu jak tylko ruszy licznik

: sob wrz 23, 2006 21:23
autor: KamilW
Pare noiwych info. Jestem w trakcie automatycznego ssania. Ssanie bedzie 2 stopniowe z wykorzystaniem silniczka regulacji reflektorow. 1 stopien sterowany przez wylaczxnik termiczno czasowy a drugi przez czujnik temperatury jeza. Aha. Pytanie do weberowcow. Jak u was dziala ssanie? Ja wymienilem dysze rozruchowa na dysze ze 126p bo na standardowej mi go zalewalo. Teraz jest lepiej ale nie idealnie. Ma ktos jakies doswiadczenia w tym wzgledzie? Pozdro

: ndz wrz 24, 2006 00:12
autor: t-tas
no wreszcie mam już w garażu weberka(ale nie z poloneza czy dużego fiata) z forda capri 2.0 pinto(WEBER 77HF) i czeka mnie tylko wykonanie flanszy. co do lpg gaźnik jest wyposażony w tzw wkrętki w gardzielach tak więc odpada problem wysokości całego tego ustrojstwa z mikserem. w fordzie wszystko chodziło idealnie bo gaźnik był niedawno regenerowany a mam go dlatego ,że robię tam swap na 2.3 V6 Cologne i gaźnik z 2.0 tam niepasuje.
co do dysz to muszę go rozebrać i zobaczyć(może podpasuję z polskiego gaźnika, co do średnicy gardzieli to jest tak,że przelot 1 ma 26 mm średnicy zamiast 24, a przelot 2 ma 27 mm średnicy zamiast 26(dane polskiego gaźnika 34DCHD-16 dla silnika 1.5 normalnego) ale podejrzewam,że wkrętki wkręcone w gardziele zmniejszą odpowiednio te przeloty i że będzie ok. kwestia ssania jest ograniczona do doboru innych węży do wody bo automat jest w innym miejscu. tak więc jeśli uda mi się załatwić materiał na flanszę to na koniec tygodnia może będą pierwsze wrażenia-ciekaw jestem w szczególności skuteczności działania instalacji lpg z wkrętkami zamiast miksera(w fordzie działało poprawnie)
jak tylko zmontuję zdam relację
aha, sam gaźnik fordowski jest niższy od webera polskiego

: pn wrz 25, 2006 17:53
autor: Czarnyonline
No to gratulacje!!!
Mam takie pytanko jaki masz dolot???
pozdrawiam

: pn wrz 25, 2006 19:04
autor: KamilW
Czarnyonline pisze:Mam takie pytanko jaki masz dolot???
Ja czy t-tas? :)

: pn wrz 25, 2006 21:13
autor: Czarnyonline
:) Wiem ze masz od RP bo jest na fotkach, myslalem o t-tas'ie. Na dzien dzisiejszy dolot wydaje mi sie najwiekszym problemem, bo najpierw chce skompletowac wszystkie czesci i potem sie za to jakos wezme w weekend. Moj Pierburg jakos chodzi ale ostatnio zaczal duzo palic - problemy zaczely sie po wymienie uszczelek pod kolektorami - mechanik musial to wszystko zdjac i jak zlozyl to juz tak fajnie nie chodzi - na benzynie szarpie i sie dusi. No i moc tego silnika wkurza mnie od chwili zakupu - rok temu:) jak na 1.6 to moj golfik potrafi zdecydowanie za malo(na gazie jade gora 120 - 130)
Pytam o dolot bo myslalem o tej wersji z gazem, mam u siebie gaz i jezdze za duzo zeby zostac przy benzynce.
A jak u was to wszystko sie sprawuje??
Pewnie macie juz zrobione pare kilometrow, pierwsze komentarze sa super no ale wiadomo z czasem moze byc roznie...
pozdro i z gory dzieki za info