Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fenomen89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Fenomen89 » wt sie 05, 2008 21:19

marnog,
1. tak, mozesz
2. nie działa Ci dlatego, ze w 98 roku info latalo po kablach (wieeelu) a Twoj lata po CANie, dlatego ten licznik nie odbiera sygnalow do niego plynacych i to Ci nie działa. jak wymienisz na takiego z CANem to wroci do normy :)
3 nic wspolnego
4 jesli jest golf bezwypadku to oryginalny przebieg jest zakodowany w komputerze od poduszek powietrznych.
marnog pisze:Proszę o odpowiedz na moje pytania, z góry dziekuje i pozdrawiam:)
oto i one :bigok: :bigok:


ObrazekObrazek

marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » wt sie 05, 2008 21:41

dzięki wielkie za odpowiedz czyli już coś więcej wiem, teraz będę szukał licznika, a jeszcze jedno nie znacie kogoś kto może dograć mi kluczyki do zegarów(jak już kupie) z okolic krakowa?
możecie mi powiedzieć który lepszy(czyt wybrać):
http://moto.allegro.pl/item411802159_vw ... cznik.html
czy
http://moto.allegro.pl/item406642100_li ... 0846b.html

??
Ostatnio zmieniony wt sie 05, 2008 21:51 przez marnog, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fenomen89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Fenomen89 » wt sie 05, 2008 23:22

marnog pisze:możecie mi powiedzieć który lepszy(czyt wybrać):
http://moto.allegro.pl/it...03_licznik.html
zdecydowanie ten :)
masz ten komfort, ze masz CANa, a pod to licznikow jest pelno :P ja mam jakas wersje przejsciowa i nie iwem czy te z CANem beda dzialac :)


ObrazekObrazek

marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » śr sie 06, 2008 14:59

a jeszcze jedno jaka jest różnica miedzy mfa a fisem, bo te zegary z bory ma końcówkę 826 czyli mfa, tak? to mi spasuje?(na prawej manetce mam od wycieraczek mam dwa przyciski do góry i do dołu oraz reset), gdzieś czytałem że jeśli mam właśnie to na manetce to to jest mfa a co bym musiał mięć żeby mieć fisa?



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » śr sie 06, 2008 15:23

MFA to wyświetlacz w miejscu zegarka. FIS to wyświetlacz na środku zegarów - są dwa rodzaje - pełny FIS i 1/2 FIS. Jeśli masz autko z 2003 r to na 100% masz wyjście pod FIS bo MFA po prostu już nie wkładali, zresztą manetka i tak jest taka sama więc pewnie są w pełni wymienialne. A tak apropos to mam prośbę - jeśli kupiłeś te zegarki z Bory to czy moglibyśmy się jakoś spiknąć i sprawdzić czy podejdą do mnie do Immo II? Jestem z Krakowa więc mógłbym gdzieś podjechać. Dodatkowo mogę Ci pomóc w dłubaniu bo mam próbę przekładki za sobą.
Ostatnio zmieniony śr sie 06, 2008 15:27 przez hryniew, łącznie zmieniany 1 raz.



marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » śr sie 06, 2008 15:39

No nie było by większych problemów, a czy Ty masz możliwość dogrania mi kluczyków z zegarami?możesz mi podać nr telefonu na pw to zadzwonię i się umówimy jak tylko samochód uruchomię (tak za tydzień):)a dlaczego tylko próbę?



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » śr sie 06, 2008 15:46

mogę Ci zgrać kluczyki ale pod warunkiem, że ktoś wyciągnie Ci PIN z licznika. Dysponuję tylko VAGiem więc mam możliwość dłubania w liczniku dopiero po zalogowaniu a co za tym idzie nie mogę zczytać PINu. Próba dlatego, że przy montażu licznika okazało się, że nie pasuje mi obudowa ze starego (a kupiłem tylko sam wkład). Teraz czaję się na allegro ale zdecydowanie więcej jest liczników na immo 3 - choćby ten który kupiłeś. Co do wyciągania PINu to zapytaj w okolicy o gości którzy cofają liczniki. Mogą Ci to zrobić za 50-100 zł. Warsztaty biorą już od 200 w górę.



marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » śr sie 06, 2008 15:54

a nie możesz zamontować licznika z immo3?dlaczego?



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » śr sie 06, 2008 15:55

Właśnie chcę się upewnić - ponoć immo 3 z immo 2 nie grają. Jest inny typ transpondera czy coś w tym stylu. Muszę poczekać aż Greg wróci bo on w tej kwestii jest ekspertem i wyjaśni co i jak.



marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » pt sie 08, 2008 19:45

więc założyłem te liczniki z bory z 1/2 fisa(immo3) i i wszystko działa oprócz tempomatu ale nie wiem czy nie jest jakiś błąd wiec najpierw na komputer, ale większe jajo jest z tym ze jak włożyłem te zegary i próbuje odpalić auto nie nie powinno zapalić a tu zapala i świeci sie cały czas kontrolka od immo(samochod z kluczykiem)... spotkaliście sie z czymś takim, wiecie co może być nie tak?



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » pt sie 08, 2008 21:39

masz wyłączony immobilizer - albo zrobione obejście na pompę. Immo nie rozpoznaje kluczyka - dlatego pali się kontrolka a mimo to zapala. Immo nie działa tak jak powinno.



marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » sob sie 09, 2008 07:27

wszystko da się to naprawić podłączając pod kompa(vag)?
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 13:46 przez marnog, łącznie zmieniany 1 raz.



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » sob sie 09, 2008 20:24

Nie do końca - można zgrać kluczyki a co za tym idzie przestanie się świecić kontrolka. Jeśli jakiś spec zrobił obejście immo to nie usuniesz tego bez ingerencji mechanicznej. Resztę można usunąć VAGiem.



Awatar użytkownika
jester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 00:34
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: jester » sob sie 09, 2008 21:40

Panowie .. dzis dopasowalem licznik do mojej mk4 2003r od passata 2004r pelny FIS ...
NIE PRZYJMOWALO PINU I NIE DALO SIE ZROBIC KLUCZYKOW MINO ZE PIN BYL OK.
Co zrobilem.

Uzylem do tego VAG CAN org
zgralem eeproma z mojego licznika i wgralem go do nowego tym samym zaadoptowal mi sie licznik z ECU
Kod pin mi sie zmienil na ten ze starego licznika ,ale kluczyki bez problemu sobie zrobilem.
Z jednym malym problemem ....

Nie pokazuje mi teraz ile przejechalem km tzn
glowny licznik w km jest i dziala , ale ten dolny , jego nie mam , za to mam taki komunikat DEF..
Mysle ze to oznacza defekt :)
Licznik mam w Kmh a jak jade to liczy mi w MPH :)

Musze nad tym posiedziec moze uda mi sie to jakos zrobic ..

Jakby ktos mial jakiegos eeproma z golfa 04r TDI full fis to bardzo bym prosil o podeslanie a chetnie potestuje jak to bedzie dzialac u mnie i czy w ogole bedzie.

Jutro zrobie kilka zdjec licznika i udostepnie do wgladu.. a ciekawe jest jeszce to ze na pelnym fis-ie swieci mi sie duzy samochodzik, musze nacisnac przelacznik by pojawilo mi sie spalanie ,temperatura i takie tam... ale jak zamkne auto to znowu sie swieci :) wiec troszke namieszalem ,
ale.... mysle ze dam rade i to naprawie ..

P.S
Robilem to pierwszy raz w zyciu ! !

Pozdrawiam ADAM



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości