Strona 13 z 25

: sob lut 14, 2009 09:21
autor: bm86
sebastian9993 pisze: Czy ta cewka musi być blisko bagnetu? Czy to ma znaczenie?
Wokoło stacyjki jest cewka indukcyjna immobilizera, ona odbiera sygnał od transpondera, który musi się znajdować w miarę blisko niej. Jeśli jest za daleko poprostru auto nie zapala. Wystarczy wmontować transponder mnie więcej w tej samej odległości jak był w starym kluczu.
sebastian9993 pisze: miałem ten sam problem - czy pilot oddzielny, czy scyzoryk. Za 150 gościu zamontował mi centralkę - dwa scyzoryki.
Tylko jest jedna wielka różnica, za jakiś czas ją zobaczysz. Jeśli kupiłeś alarm ze scyzorykami tandetnymi prosto z Chin a nie taki z wkładkami pod oryginalne piloty, to będziesz ja przeklinał za jakiś czas. Jakość oryginalnego pilota scyzoryka VW bije na głowę wszystkie podróby, które nie wytrzymają nawet połowę z tego co oryginał.

: sob lut 14, 2009 14:13
autor: norek111
bm86 pisze:Wokoło stacyjki jest cewka indukcyjna immobilizera, ona odbiera sygnał od transpondera,
transponder nie wysyła sygnału,cewka zczytuje transponder

: sob lut 14, 2009 14:37
autor: redlum
Demoniq pisze:Mysle, ze to oczywiste, ze chodzi o dodatkowego pilota. Kwestia scyzoryka walkowana jest przez 11 stron

Tylko szzerze mowiac nie bardzo rozumiem po co ten pilot...
Kwestia "prestizu" czy zaoszczedzonych 3 sekund przy kazdym otwieraniu/zamykaniu ? ;)

Przejrzalem cale allegro ale nigdzie nie znalazlem takiego pilota... moze ktos inny cos wie na ten temat ?
Chodzi o prestiż (bo po co by tu ludzie wałkowali ten temat przez 11 stron - jak mogliby dorobić sam kluczyk i ręcznie otwierać drzwi), ale głównie chodzi mi o to - że padł mi zamek od kierowcy - wiec za każdym razem podchodzę do drzwi pasażera - otwieram i idę do drzwi kierowcy aby usiąść za kierownicą.
Swoje pytanie mało sprecyzowałem - chodziło mi czy muszę kupić np, coś takiego http://www.allegro.pl/item545520777_cen ... sklep.html czy wystarczy sam pilot? Przy kupnie samochodu dostałem tylko jeden kluczyk bez pilota, wiec się zastanawiam czy w każdym golfie był montowany system centralnego zamka + pilot, czy też może się zdarzyć że mam centralny zamek tylko z kluczyka ręcznie wyzwalany.

PS Jak dobrze rozumiem - to do takiego zestawu co podałem to bym musiał jeszcze kupić transponder, włożyć do scyzoryka i dopisać go do komputera?

: sob lut 14, 2009 15:11
autor: mariosol
redlum pisze:że padł mi zamek od kierowcy - wiec za każdym razem podchodzę do drzwi pasażera - otwieram i idę do drzwi kierowcy aby usiąść za kierownicą.
tzn. ze nie otwiera Ci centralny od zewnatrz od strony kierowcy. A jak otwierasz kluczykiem od strony pasazera to otwiera drzwi kierowcy? Czy musisz wsiadac do kabiny otwierac recznie drzwi kierowcy?
redlum pisze: chodziło mi czy muszę kupić np, coś takiego http://www.allegro.pl/ite...unki_sklep.html czy wystarczy sam pilot
łatwiej bedzie kupic caly zestaw (ale jakosc pozostawia sporo do zyczenia takich zestawow).Ja bym Ci radzil uporac sie z zamkiem od kierowcy(moze to byc mikrostyk w drzwiach) a dopiero dolozyc pare złotych i zamontowac jakis zestaw sterowania centralnego z alarmem lub bez alarmu.
redlum pisze:wiec się zastanawiam czy w każdym golfie był montowany system centralnego zamka + pilot
nie w kazdym,jak sam widzisz masz centralny ale otwierany z kluczyka (tez tak miałem).
redlum pisze: Jak dobrze rozumiem - to do takiego zestawu co podałem to bym musiał jeszcze kupić transponder, włożyć do scyzoryka i dopisać go do komputera?
dokladnie tak(jezeli w zestawie go nie ma) transponder okolo 5zł,kodowanie-na forum napewno znalazł bys kogos kto by to Ci zrobił bo w warsztatach jak i aso moga sobie slono liczyc za cos takiego

: ndz lut 15, 2009 01:01
autor: bm86
norek111 pisze:
bm86 pisze:Wokoło stacyjki jest cewka indukcyjna immobilizera, ona odbiera sygnał od transpondera,
transponder nie wysyła sygnału,cewka zczytuje transponder
O to mi właśnie chodziło ale trochę źle to opisałem.

: ndz lut 15, 2009 13:51
autor: beetle
norek111 pisze:transponder nie wysyła sygnału,cewka zczytuje transponder
jak to nie wysyla. przeciez to nadajnik fal elektromagnetycznych tyle ze miniaturowy i dzialajacy na niewielka odleglosc.
Obrazek
wkladajac go (razem z kluczem) w zasieg cewki immo przez indukcje magnetyczna transponder najpierw dostaje energie pozwalajaca zaczac nadawac.
sygnal jaki wytwarza jest modulowany w specjalny sposob zalezny od zapisanego w pamieci transpondera elektronicznego kodu.
procesor centralki jak wykryje i rozpozna ten sygnal to zdejmuje zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika.

dawno juz nie chodze do szkoly ale mysle ze tak to mniej wiecej dziala :P

: ndz lut 15, 2009 18:49
autor: redlum
mariosol pisze:
redlum pisze:że padł mi zamek od kierowcy - wiec za każdym razem podchodzę do drzwi pasażera - otwieram i idę do drzwi kierowcy aby usiąść za kierownicą.
tzn. ze nie otwiera Ci centralny od zewnatrz od strony kierowcy. A jak otwierasz kluczykiem od strony pasazera to otwiera drzwi kierowcy? Czy musisz wsiadac do kabiny otwierac recznie drzwi kierowcy?
kluczykiem od strony kierowcy mozna sobie krecic i w prawo i w lewo i nic sie nie dzieje :(
mariosol pisze:
redlum pisze: chodziło mi czy muszę kupić np, coś takiego http://www.allegro.pl/ite...unki_sklep.html czy wystarczy sam pilot
łatwiej bedzie kupic caly zestaw (ale jakosc pozostawia sporo do zyczenia takich zestawow).Ja bym Ci radzil uporac sie z zamkiem od kierowcy(moze to byc mikrostyk w drzwiach) a dopiero dolozyc pare złotych i zamontowac jakis zestaw sterowania centralnego z alarmem lub bez alarmu.
redlum pisze:wiec się zastanawiam czy w każdym golfie był montowany system centralnego zamka + pilot
nie w kazdym,jak sam widzisz masz centralny ale otwierany z kluczyka (tez tak miałem).
miałem jeden kluczyk - wiec nie mam pojęcia czy te pozostałe były z pilotem
mariosol pisze:
redlum pisze: Jak dobrze rozumiem - to do takiego zestawu co podałem to bym musiał jeszcze kupić transponder, włożyć do scyzoryka i dopisać go do komputera?
dokladnie tak(jezeli w zestawie go nie ma) transponder okolo 5zł,kodowanie-na forum napewno znalazł bys kogos kto by to Ci zrobił bo w warsztatach jak i aso moga sobie slono liczyc za cos takiego
jak robiłem samochód przywieziony z zagranicy u znajomych - to coś mówili żebym kupił jakiś kluczyk - to mi go gratis dopiszą do komputera przy kolejnym przeglądzie. Bedę musiał zadzwonić i zapytac sie czy to jeszcze aktualne.

Ostatnio się zastanawiam - czy po prostu komuś nie zapłacić aby zrobił mi wszystko raz a porządnie - bo sam sie do tego zabieraj juz prawie od roku.. :(

: czw lut 19, 2009 11:54
autor: pietia-gce
Jedno pytanie to jest procedura dla MK4? czy Mk3 też obowiązuje ?

: sob lut 28, 2009 14:45
autor: KOmi
a może ktos mi napisac jak wyjąć pastylkę z kluczyka (scyzoryk starego typu 2 przyciski owalne??) wiem że pod znaczkiem vw jest śrubka ( ja odkręciłem) ale scyzoryk dalej nie da się rozebrać...
i drugie pytanie bo nie znalazłem odpowiedzi na forum czy kupują cvag-tacho np 2,5 odpale na nim program także vag-commander??

: sob lut 28, 2009 16:41
autor: greg
KOmi pisze:vag-tacho np 2,5 odpale na nim program także vag-commander??
nie

: pn mar 30, 2009 10:30
autor: cymburap
Witam.
Mam Golfa IV z 98r.
Kupiłem kluczyk na 433mhz (1J0959753A), niestety jak sie okazało mój moduł komfortu nie obsługuje pilota centralnego, dzwoniłem do aso i podali mi taki numer modułu 1C0962258J0K1,
i teraz czy może mi ktoś powiedzieć czy da rade wymienić moduł na 1JO 959 799 J, bo ten moduł o ile się nie mylę obsługuje pilota.

: pn mar 30, 2009 16:52
autor: greg
cymburap, ale do tego trzeba jeszcze zasilanie + druga kostka+ antena - żebym był w Krakowie to bym wziął moduł 1J0 i 1C0 i sprawdził który zadziała (mam oba) - pomogłoby gdybyś zrobił fotkę wejścia wtyczki do komfort (bo 1J0 i 1C0 mają inne wtyczki)

[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 4:52 pm ]
cymburap pisze:1C0962258J0K1
to jest moduł komfort bez pilota :bigok:

: wt mar 31, 2009 09:46
autor: cymburap
Ze zdjęciem teraz będzie problem, czekam co mi powie taki magik z Limanowej jak z nim nie wyjdzie to będę do Ciebie walił na pw.
Wielki dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

: pt maja 29, 2009 15:09
autor: krysiu82
Witam,
Też muszę sobie dorobić kluczyk, bo mam jeden.
A jak się odnoszą do robienia własnych kopii Ubezpieczyciele przy AC? No wiadomo, że nie trzeba im mówić, że się klucz dorobiło. No ale jakby być uczciwym, miał ktoś jakieś doświadczenia?
Tak nawiązałem do ubezpieczycieli, bo widziałem reportaż, gdzie rzeczoznwaca znalazł ślady na ori grocie, które w jego opini świadczyły o robieniu kopii i gościu nie dostał wypłaty ubezpieczenia po kradzieży, sprawa w sądzie itp. itd.