Strona 13 z 13

: pt gru 28, 2007 13:34
autor: krzysiek82
Wystarczą seryjne springi pod warunkiem że amorki nie są skracane, a odnośnie gleby ja mam -40mm nie jest to jakaś super gleba ale jak się uważa to nic nie ma prawa się stać.

Re: ZA NISKI!!!

: pt gru 28, 2007 14:23
autor: Pi
camel25 pisze:Mam taki poblem.Jestem nowicjueszem i nie wiem za bardzo co zrobic?Otoz kupilem golfa IV z Niemiec-jest obnizony tak ze dzisiaj urwalem na zwyklym krawezniku przedni spoiler.
A ja wiem co z tym zrobić. :)

1. Nie jeździć po krawężnikach, Twoje felgi też będą Ci za to wdzięczne. :)
2. Parkować 5cm od krawężnika, to kwestia wprawy, trzeba parę razy zaparkować za daleko i zobaczyć ile jeszcze zostało. :)

Stosuję te dwie zasady i odpukać jeszcze wszystkie części mam na miejscu. Tylko raz na koleinach przytarłem poprzeczką pod wydechem.

: sob gru 29, 2007 12:45
autor: XenO
Do jeżdzenia na obniżonym zawieszeniu trzeba poprostu sie przyzwyczaic byc ostrożniejszym i napewno nic sie nie stanie :bigok: przerabiałem ten temat przez 3 lata i bez strat :bigok: pozdro

: pn sty 07, 2008 20:18
autor: gajos_gajowy
Witam. Podobnie mam vw III z przodu - 40 z tyłu - 70 nigdy wiecej już nie bede glebił. Wytrzymałem 1,5 roku i samochód zaczął skrzypieć jak stara furmanka. Jutro zakładam stare zawieszenie. Pozdro wszystkim

: wt sty 08, 2008 15:37
autor: szyba.26
A ja mówie ze gleba to jest to. I co ze drogi do d... Ja tam swoim ciskam i powiem ze auto dzieki temu o niebo lepiej sie prowadzi i zakrety bierze. po miescie nie jeden lepszy nie daje rady!!!
Jak bede stary to sobie kupie cos wygodnego a teraz nie ma opcji bym miał inne zawieszenie!!!!!!!!!!!!!

: wt sty 08, 2008 18:02
autor: Pi
U mnie to samo trzeszczało na serii, co teraz trzeszczy na glebie. :)

: wt sty 08, 2008 18:51
autor: gajos_gajowy
I juz po glebie. Było fajnie ale jednak troche to było to uciążliwe. Teraz trzeba zidentyfikować wszystkie trzaski które od niej powstały. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych.

: wt sty 15, 2008 19:55
autor: wqfdsd
witam pytanie z innej beczki, kto moze polecic dobre amory nie mam zielonego pojecia czego szukac :/ a i prosil bym o zamieszczenie foto KOMPLETNYCH amorow zebym wiedzial jak to czego potrzebuje wyglada :\

: ndz sty 20, 2008 10:26
autor: DaroS
Bo zakladajac glebe to nalezy zakladac porzadny nowy kit albo gwint i wtedy auto prowadzi sie bardzo dobrze, jest dosc komfortowo, nie trzeszczy itp. Kombinacje w stylu amory seryjne a springi -40 nie do konca zdaje egzamin a szczerze to wogole.
Mam kita Weiteca -60/-60 i jest wszystko w najlepszym porzadku. Nic nie trzeszczy, nie czuje sie jak na drabiniastym wozie, auto prowadzi sie bd i do tego jest w miare komfortowo.

[ Dodano: Nie Sty 20, 2008 9:27 am ]
A i bym zapomnial... nie mam dosc gleby a jezdze juz tak od 2lat :hmm:

: pn sty 21, 2008 20:41
autor: LordOmen
szyba.26 pisze:A ja mówie ze gleba to jest to. I co ze drogi do d... Ja tam swoim ciskam i powiem ze auto dzieki temu o niebo lepiej sie prowadzi i zakrety bierze. po miescie nie jeden lepszy nie daje rady!!!
Jak bede stary to sobie kupie cos wygodnego a teraz nie ma opcji bym miał inne zawieszenie!!!!!!!!!!!!!
Tez tak mysle. Mialem serie CL teraz juz od tygodnia jezdze na zawiasie z Ibizy Cupry. Taile kupilem takie : przod czerwony spring+ amor seria dla cupry, tyl tylko czerwone springi bo mialem nowe Bilsteiny B4. Calosc dopelnily takze poduszki uzywki z cupry. Wszystko pieknie pasuje, zawias kupilem w dobrym stanie i ogolnie jestem zadowolony. Nie mam hokeja Gti i raczej nie zaloze bo to nie jest Gti tylko 1.6 ABU. Przeszkadza mi tylko jedna rzecz mianowicie na nierownosciach poprzecznych autko lubi wybic lekko w gore. Co ciekawe nie traci wtedy przyczepnosci. Nie wiem o ile na takim zawieszeniu ibiza stoi nizej ale moje MK3 polecialo dosc sporo na glebe mysle ze ok. 45-50 mm w dol dla obu osi. Zobaczymy jak dlugo posluzy. Pozdrawiam wszystkich "narwancow" i "emerytow" :)

: pn sty 21, 2008 21:15
autor: 1986bartek
Mi w golfie MkIV gleba pasowała jedynym problemem była miska olejowa, która była nisko i czasem na koleinach szurałem nią. Wiem że nowy właściciel wrócił do seryjnego zawieszenie nie spodobała mu sie gleba