Strona 13 z 14

: wt lut 16, 2010 14:12
autor: wojtek06061989
Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parowały szyby że już bałem się że to jakiś topielec czy coś bo auto jest z Włoszech.... dzieki temu tematowi i świetnym instrukcją demontażu i montażu uporałem się z tym problemem oczywiście u mnie również był pęknięte to kółeczko teraz już wszystko złożyłem i zostaje czekać i sprawdzić czy już nie parują dodam że przedtem klapka była zablokowana w pozycji obieg zamknięty więc myślę że to rozwiąże mój problem :) od siebie dodam że warto pamiętać o tej t śrubce o której pisał prędzej jeden z kolegów ja nie doczytałem i zdrowo się namęczyłem z demontażem schowka... pozdrawiam serdecznie

: wt lut 16, 2010 20:40
autor: Gogo_2008
WItam ponownie

Dzisiaj zacząlem robić koledze z silniczkiem v71.Ja już mam ten temat za sobą naszczęście.Ale mam inny problem.Mianowicie w golfie mojego kumpa pękło koło ale na pól jest całe potrzaskane.Znalazłem mu na allegro taki silniczek ale z passka B5 i nie wiem czy będzie on pasował.Czy może ktoś wie czy to jest to samo.

: wt lut 16, 2010 22:37
autor: adams111
ja robiłem na mrozie i siódmy zaczep schowka mi się ułamał...

: śr lut 17, 2010 14:04
autor: wojtek06061989
u mnie ten 7 zaczep schowka też się ułamał niestety ale zauważyłem że dużo prościej sie montuje schowek bez niego a nie odstaje ani nie lata nic z powodu jego braku, dodam że szybki jak ręką odjął zero parowania :) fakt pomimo działania silniczka i kasowania błędu pojawia się on wciąż ale myślę że to może przez nieodpowiednie ustawienie tego trybiku... mniejsza z tym ważne że działa pozdrowienia dla forumowiczów

: śr lut 17, 2010 22:43
autor: Piotrus!
Gogo_2008 pisze:WItam ponownie

Dzisiaj zacząlem robić koledze z silniczkiem v71.Ja już mam ten temat za sobą naszczęście.Ale mam inny problem.Mianowicie w golfie mojego kumpa pękło koło ale na pól jest całe potrzaskane.Znalazłem mu na allegro taki silniczek ale z passka B5 i nie wiem czy będzie on pasował.Czy może ktoś wie czy to jest to samo.
Kolego kiedys zakladalem owy temat na temat czy pasuje z Passata b5.
Tak owy silniczek PRAWDOPODOBNIE pasuje. Reki uciac nie dam bo chcialem od rozbitego kumpla passka to zamienic ale sam mnie powiadomil ze mu paruja :kac:

: pn mar 01, 2010 16:42
autor: Luklet
Witam,

Tak jak w opisie na wcześniejszych stronach w końcu udało mi się dostać do tego silniczka, niestety u mnie w wersji angielskiej dostęp jest chyba jeszcze bardziej utrudniony przez bardzo grube wiązki kabli których nijak nie idzie odsunąć. Niestety silniczek podłączony na sucho ani drgnie, ale w środku nie wygląda na wyrobiony (to kółko zębate).Macie jakiś pomysł jak go sprawdzić inaczej czy w ogóle działa? Chociaż jak nikt nic nie odpisze zostawię to tak jak teraz jest czyli bez silniczka, otwarte na dostęp powietrza z zewnątrz - problem parowania powinien ustąpić mam nadzieję.
Dzięki za opisy, bardzo przydatne.

Pozdrawiam,

Łukasz

: wt mar 02, 2010 00:25
autor: Waldek78
Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??

: wt mar 02, 2010 04:12
autor: Jazz_Blue
Waldek78 pisze:Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??
Ustaw obieg otwarty (świeżego powietrza) to powinno przestać parować, na obiegu zamkniętym będą parowały szyby :kac:

: wt mar 02, 2010 14:21
autor: Waldek78
Jazz_Blue pisze:
Waldek78 pisze:Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??
Ustaw obieg otwarty (świeżego powietrza) to powinno przestać parować, na obiegu zamkniętym będą parowały szyby :kac:
Mam cały czas na obiegu otwatym, tak jak napisałem wcześniej a szyby i tak mi parują. co to może być?

: wt mar 02, 2010 14:22
autor: Luklet
Waldek78 pisze:Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??
Jeżeli nie pomoże rada kolegi Jazz_Blue zapewne czeka cie to samo co mnie i wielu innych czyli dobranie się do silniczka v71, a wtedy musisz wrócić na początek posta i go przestudiować, naprawdę masa pomocnych informacji. Powodzenia

: wt mar 02, 2010 14:27
autor: Waldek78
Jeżeli nie pomoże rada kolegi Jazz_Blue zapewne czeka cie to samo co mnie i wielu innych czyli dobranie się do silniczka v71, a wtedy musisz wrócić na początek posta i go przestudiować, naprawdę masa pomocnych informacji. Powodzenia[/quote]

Z tego co wyczytałem to wnioskuję że silniczek u mnie chodzi bo słyszę różnicę przy załączniu obiegu wewnętrznego, jest to słyszalne i jest różnica między nawiewem. hm...

: wt mar 02, 2010 14:53
autor: Luklet
Jeżeli nie pomoże rada kolegi Jazz_Blue zapewne czeka cie to samo co mnie i wielu innych czyli dobranie się do silniczka v71, a wtedy musisz wrócić na początek posta i go przestudiować, naprawdę masa pomocnych informacji. Powodzenia

Z tego co wyczytałem to wnioskuję że silniczek u mnie chodzi bo słyszę różnicę przy załączniu obiegu wewnętrznego, jest to słyszalne i jest różnica między nawiewem. hm...
Silniczek może reagować, ale jak już jest wyrobiony to nie odblokuje obiegu i będzie wciąż cyrkulacja powietrza wewnętrznego.
Ale wcześniej postaraj się wysuszyć samochód wewnątrz - być może jest zawilgocony i to jest przyczyną parowania.

: wt mar 02, 2010 21:52
autor: Shmatan
Umyj dobrze szyby, i dobrze go wywietrz (jak stoi pod dachem przy domu/w garażu, to nawet na noc zostawiaj otwarte/uchylone szyby) - u mnie wietrzenie skutkowało w zimie

: wt mar 02, 2010 21:57
autor: prezesik25
Umyj dobrze szyby, i dobrze go wywietrz (jak stoi pod dachem przy domu/w garażu, to nawet na noc zostawiaj otwarte/uchylone szyby) - u mnie wietrzenie skutkowało w zimie
ja robię zawsze tak samo i nigdy nie zaparowały :)