: czw mar 18, 2010 21:43
A co rozumiesz pod pojęciem opłakany stan? Ma jakieś braki, popękany jest, połamany? Jeśli nie to może da się go uratować, jednak weber to weber, a nie fos...
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Kolektor nie pęknie ani się nie roztopi pod wpływem temperaturywozak pisze:mam takie pytanie czy kryza pod gaźnik może być wykonana ze stali czy raczej aluminium? a i jeszcze jedno czy konieczny jest przepływ cieczy chłodzącej przez kolektor ssący? (mam kolektor który ma wyjściem na głowice ale w głowicy brak kanału silnik o oznaczeniu yn)
Wracając do turbodziur z braku podciśnienia mogę podpowiedzieć, ze częsciowo jest na to patent. Patent polega na odpowiednim "ciskaniu gazu"mmmarcinnn1987 pisze:To jest ta słynna turbodziura. S2C ma mechanicznie otwieraną drugą przepustnice. Jak mocno depniesz to podciśnienie w kolektorze dolotowym nagle spada i nie da rady zasysać mieszanki, gdy osiągnie prawidłową wartość samochód wyrywa jak głupi. Tego efektu nie ma w gaźnikach z podciśnieniowo otwieraną drugą przepustnicą np w DCHD. Tam druga przepustnica otwiera się dopiero gdy jest odpowiednie podciśnienie w kolektorze.thesperado pisze:Podczas jazdy jak mu się depnie poniżej 2 tys. obr. to dławi się a później z szarpnięciem gna do przodu
A jeździłeś tym już? Coś mi się wydaje że przy takiej kombinacji gdy do silnika benzynowego wsadzisz skrzynie od diesla, która jest dostosowana do niskich obrotów i ma inne przełożenia, to Twoja prędkość maksymalna będzie oscylowała w okolicach 120 km/h, za to będzie miał niezłego kopawozak pisze:założyłem gaźnik fso do silnika 1.6 w golfie mk1 o oznaczeniu yn, silnik jest zespolony ze skrzyniuą biegów z diesla o oznaczeniu FF, czy taka skrzynia bedzie zdawała egzamin z takim silnikiem?
podejrzewam, ze masz mechaniczną pompke paliwa, zapewne dziurawą i poprzez kanał z popychaczem napedzajacym pompkę leje się paliwo do oleju.wozak pisze:co do mojego wyplutego oleju przez odme to okazało sie że do oleju dostało sie paliwo, bo olej smierdzi benzyną i stan oleju sie podniusł, czyżby gaźnik za dużo dawał paliwa a silnik nie spalał i spływało do miski??