O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz mar 07, 2010 22:45

krzyh pisze:może i prosta ale jak dla mnie za dużo kabli , zamulecniec okropny ( w golfie miałem 1.6 na gaźniku a ten RP do pięt mu nie dorasta pod każdym względem) , zbyt późna reakcja na wciśnięcie pedału gazu , zbyt wolno schodzi z obrotów po zdjęciu nogi z pedału gazu mógł bym wymienić jeszcze kilka wad jak dla mnie , gaźnik daje mi frajdę z jazdy a i pod maska prezentuje się znacznie lepiej , do tego prostota i minimalizm podłączen co przy clean'ie jest sprawą dość ważną

miałem okazje sidzieć w fordzie capri na gaźnikach i powiem że szybkośc wchodzenia i schodzenia z obrotów niesamowita , żadne wtrysk nie daje takiej frajdy i nigdy nie zastąpi dobrej starej szkoły
powiem ci tak ze fakt dynamika jazdy jestzabujcza sam weber bezproblemu przy 1.6 polykal rpka ale ja tam wole monowtrysk chyba ze 2 gazniki :D


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » pn mar 08, 2010 15:18

Mozna wykomac taka kryze
Obrazek

Tylko blache pod guma przeta by bylo nagwintowac dla srub, ktore trzymaja gaznik
a lby od srub do kolektota maga sie schowac w gumie



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » pn mar 08, 2010 23:09

Nadeszla wiekopomna chwila :helm: Zalozylem webera, zmobilizowalem siebie i kumpla i sie udalo chyba :bigok: . Kryze wykonalem z tekstolitu 12 mm, filtr bedzie standardowy ale mam takie pytanie. 1. Jak mam ten gaznik wyregulowac? :chytry: To jest 34 S2C16 z poldoswista, ma ZHS i ten czujnik odcinajacy doplyw paliwa po wylaczeniu zaplonu. Odpalalismy go bez filtra, bez zadnej oslony gardzieli wiec jak kumpel puscil gaz to silnik gasl ale jak reka przytknal gardziele to bylo ok. 2. Gdy dodaje sie gazu to do pierwszej gardzieli leje sie baaaaaaaaaaardzo duzo paliwa z rozpylacza. To tak ma byc czy jest zle? :crazy: Dysza paliwa pierwszej gardzieli to 115, drugiej 140. Gardziele 24 i 26, dysze powietrza 200 i 220.



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn mar 08, 2010 23:12

mmmarcinnn1987, masz na odwrot dysze na pierwszym gardzielu masz miec 115 i 220 na drugim 140 i 200 i skrec mu mieszanke


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » pn mar 08, 2010 23:31

Gdy ręką zatykasz gardziele i wtedy dobrze chodzi to pewnie ciągnie Ci lewe powietrze (w okolicach kryzy) tak, że nie potrafi zassać odpowiedniej mieszanki. U mnie jak ciągnął lewe powietrze to odpalał jak mu zatkało się na chwilkę gardziele i ciągle gwizdał (papierowa uszczelka w sumie gwizdała). Sprawdź przy pomocy dezodorantu czy ciągnie lewe powietrze.

Jeżeli wszystko w porządku to na początek weź lekko podkręć śrubkę od wolnych obrotów - by pierwsza przepustnica lekko była uchylona. Potem zabawa z mieszanką.
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 23:33 przez SiNi, łącznie zmieniany 1 raz.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » wt mar 09, 2010 00:21

MaRo1705 pisze:mmmarcinnn1987, masz na odwrot dysze na pierwszym gardzielu masz miec 115 i 220 na drugim 140 i 200 i skrec mu mieszanke
Dzieki, postaram sie to zrobic. Srubka od skladu mieszanki to ta na dole, taka duza na plaski srubstak?

SiNi Ale on nie zatykał calkiem tego dolotu, lekko tylko, jutro sprawdzimi co bedzie jak zatknie calkiem, powinien sie zadusic silnik.
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 00:22 przez mmmarcinnn1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » wt mar 09, 2010 08:55

Witam
Jakie macie osiagi na weberze i ile wam pali (gaz/benzyna)



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » wt mar 09, 2010 18:24

No i :ass: Coś z tym gaźnikiem jest do kitu :cry: Odpaliliśmy go dzisiaj i leje się na zewnątrz gaźnika, jakby z ośki pierwszej gardzieli i to ciurkiem, gdzieś w tej okolicy mniej więcej, może to z jakiegoś innego miejsca, nie wiem :-k. Na alledrogo wyczaiłem gaźnik 34 DCHD i chyba go kupie, to podobno jakiś leżak magazynowy bo do tego to ja już nie mam zdrowia.



Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » śr mar 10, 2010 11:22

Mam propozycje
Może załozmy "ankiete" o osiagach i spalaniu gaz/benzyna/gaznik



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » śr mar 10, 2010 11:48

mmmarcinnn1987, a nie lepiej kupić nadwymiarową ośkę? Ten leżak nie musi być dobry, może być nawet gorszy jak ten co masz. Jak Ci cieknie ośką to znaczy, że i tam ostro powietrze zasysa. Wymień ją i wtedy kombinuj, no chyba że masz możliwość zrobić tulejki do tego to jazda - będziesz miał porządnie zrobione bez latania do sklepu, choć pewnie drożej wyjdzie (jeśli policzyć poświęcony czas na dorobienie tego).

Jak zatkasz cały dolot to może zgasnąć nawet jak ciągnie lewe, bo wtedy za mało powietrza dostanie. U mnie trzeba było przy odpalaniu na chwilkę zatkać by pociągnął wachę i puścić żeby nie zgasł z powodu małej ilości powietrza. U ciebie akurat już się wyjaśniło, że ciągnął lewe powietrze na ośce (oby tylko w tym miejscu) - tym sposobem podciśnienie na zwężkach się obniżało i nie dostawał tyle wachy ile potrzeba i przez to gasł przy przegazówkach.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » śr mar 10, 2010 12:33

SiNi Cudów to ja z tego gaźnika nie zrobię. On ma ZHS, odcięcie paliwa, i kilka innych wad wrodzonych, największą jest to że to FOS :jezor: Podejrzewam że ośka 8,5 byłaby luźna w tym gaźniku bo wychył góra dół ma on dziwnie duży, myślałem jednak że jest to jakoś uszczelnione, pomyliłem się :shock: Aż tak wnikliwie go nie rozbierałem. Następny rozbiorę do zera, wyczyszczę jak KamilW przykazał i dopiero wsadzę do auta. Mam na to ponad tydzień bo samochód został na wsi a ja musiałem wrócić do swojej ukochanej pracy :kac:



Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » czw mar 11, 2010 20:12

Czy może ktoś mi zrobić zdjecie podstawy w kolektorze ssacym w golfie II 1.6 benzyna
i naniesc wymiary tzn wrzystko zwymiarowac

Chodzi mi o podstawy na ktorej siedzi gaznik na kolenktorze



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » czw mar 11, 2010 20:37

WSZYSTKO W TEMACIE JUZ Z 3 RAZY WYSYLANE .....
:jezor:



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » czw mar 11, 2010 21:13

Tak, wiele razy było, ale Genesis72 proponuję byś sam ściągnął gaźnik i sobie pomierzył. Ja zrobiłem sobie rysunek na podstawie jednej z fotek (z wymiarami) z tego tematu. Niestety po tym jak mi szwagier załatwił wycięcie tego w stali na laserze to zrezygnowałem z zabawy. Ojciec wykonał mi nową kryzę bo wymiary były niedokładne i zanim bym to przerobił to straciłbym sporo nerwów - otwory na śruby miałem o malutkich średnicach, bo chciałem sam rozwiercić do odpowiednich średnic. Niestety nie mam wiertarki stołowej więc wiertełko za bardzo by mi uciekało i nie dałbym rady zrobić tego jak należy.

Stąd najlepiej samemu zrobić to sobie od zera. Ze ściągnięciem gaźnika 2e2 do pobrania wymiarów wiele roboty nie ma, tylko musisz zapamiętać co i gdzie było podłączone. Odpinasz wszystkie przewody podciśnienia, przewody elektryczne i możesz odkręcać. Ściągasz dolot i masz tam 3 śruby. Po ich odkręceniu gaźnik już Ci wisi na lince gazu :green_fuck:. Potem 4 śruby od podstawki pod gazior i masz co chciałeś.

Pierwszym razem może to trochę potrwa, ale potem to pół godziny z ponownym założeniem i przerwą na browara :jezor:


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 264 gości