1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt cze 11, 2010 09:54

Okazalo sie ze cewka jest popekana, zalozylem na probe cewke wygladajaca lepiej, ale samochod nadal odcina 5500, wczesniej pisalem 5000 pomylilem sie :P
Po odlaczeniu czujnika halla nie ma zadnej roznicy, moze nawet nieznacznie lepiej ciagnie z dolu, czujnik halla po zmierzeniu omomierzem cos tam pokazuje , nawet odczyty podobne do czujnika obrotow walu... Wiec moze jest ok? Jak go sprawdzic bo juz nie mam czasu na ten samochod. Nowy czujnik kosztuje 180zl.

[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 09:55 ]
I czy da rade go wymienic bez sciagania rozrzadu?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt cze 11, 2010 10:02

JABcok20 pisze:samochod nadal odcina 5500
ok przekopałem lekko forum i jednak winnym odcinania był czujnik prędk. obr. rezystancja 730...1000 Ohm powinna być między 2i3 (D.Korp s.123) :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt cze 11, 2010 11:05

Zmierzylem opornosc czujnika obr. Walu i jest idealna jak w kazdym vw i audi a nawet innych boscha. -0,09. Miedzy 2 i 3 nozka.
Jednak czujnik obrotow walka rozrzadu ma rowniez!!! 0,09 ale pomiedzy 1 i 3 !! Wiec troche dziwny zbieg okolicznosci co nie :)
Jak go sprawdzic aby byc pewny i czy trzeba rozrzad zwalac do wymiany?

[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 13:38 ]
niestety czujnika halla nie da sie sprawdzić omomierzem, tak mi napisali...
więc trzeba to jakoś inaczej ugryźć...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: hossearkadio26 » pn cze 14, 2010 11:44

Panowie małe pytanko. Wiem ze uszkodzony czujnik ciśnienia wspomagania moze byc przyczyna falujących obrotów ale czy ten czujnik może byc także przyczyna spadania obrotów jak silnik jest zimny??? Czujnik jak jest zimny to pokazuje -200 kilo omków.


Marcin

Awatar użytkownika
MaroTrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: MaroTrek » pn cze 14, 2010 18:54

Witam wszystkich Panów.
Panowie pomóżcie, mój problem jest następujący.
Od kilku dni po silnych upałach zaświeca mi się kontrolka płynu chłodzącego.
Sprawdziłem i poziom jest około pól centymetra po niżej minimalnego, co doradzacie zrobić dolewkę z jakiegoś innego bo nie wiem jaki tam jest teraz, czy całkowicie wymienić cały.
Może jest tu na forum jakaś podpowiedz jak to zrobić ?
Wielkie dzięki z góry za pomoc.



Toma007bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Toma007bond » pn cze 14, 2010 18:56

JABcok20 pisze:Zmierzylem opornosc czujnika obr. Walu i jest idealna jak w kazdym vw i audi a nawet innych boscha. -0,09. Miedzy 2 i 3 nozka.
Jednak czujnik obrotow walka rozrzadu ma rowniez!!! 0,09 ale pomiedzy 1 i 3 !! Wiec troche dziwny zbieg okolicznosci co nie :)
Jak go sprawdzic aby byc pewny i czy trzeba rozrzad zwalac do wymiany?

[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 13:38 ]
niestety czujnika halla nie da sie sprawdzić omomierzem, tak mi napisali...
więc trzeba to jakoś inaczej ugryźć...
mam ten sam problem zamulony silnik bardzo z miejsca ruszyć sie nieda, wymieniłem kable, swiece, przepustnice, czujnik temperatury, na komputerze nic niepokazuje i obecnie sie zastanawiam nad wymiana samego kompa


tom

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn cze 14, 2010 23:44

wymieniłm czujnik halla. spradziłem dwa inne czujniki i miały dwie kombiacje z wynikiem 1,2 i 1,4 czyli 2 z 3 pinem i bodajże 1 z 3 a zepsuty miał właśnie tylko 1z 3 pinem i wartość 0,09. po wymianie czujnika ciąnie do samego końca ale dla mnie i tak ospały silnik...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » wt cze 15, 2010 06:53

JABcok20 pisze:ale dla mnie i tak ospały silnik...
tego już nie zmienisz :bigok:
i była potrzeba ściągania rozrządu?


Obrazek

Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » wt cze 15, 2010 09:55

MaroTrek, Wlej zwykłej wody i też będzie dobrze. A swoją drogą to sprawdź którędy ubywa ci ten płyn. Bo raczej sam nie wyparuje. A jeśli zależy ci na wlaniu płynu takiego jaki masz, to zobacz tylko jakiej jest barwy i jedz na stacje i kup. Są przeważnie taki zielonkawo-niebieski albo wpadający w czerwony.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 15, 2010 12:43

feniks pisze: i była potrzeba ściągania rozrządu?
tak inaczej nie da rydy...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » śr cze 16, 2010 14:09

Siemka Panowie. Moze ktos z was mi ,,powiedziec" gdzie dokladnie sprawdzic VAGCOM'em odczyty z przeplywomierza? No I oczywiscie jakie powinny byc prawidlowe wskazania :) Wydaje mi sie ze mi troszq szwankuje - pewnie bede musial go przeczyscic. Mam caly czas problem z samoczynnie wzrastajacymi obrotami i problemami przy odpalaniu na rozgrzanym silniku. Pisalem juz zreszta o tym wczesniej w tym temacie. Wymienilem czujink pozycji wlaka rozrzadu(Halla) I czujnik temperatury wedlug wskazowek ktore od was otrzymalem. Dodac jeszcze moge ze gdy motor jest cieply I ciezko go odpalic to w momencie gdy juz po jakims czasie zapali czuc straszny smrod na zewnatrz I wewnatrz auta. Znowu w czasie jazdy na luzie I odjetym gazie kiedy obroty sa za wysokie (powyzej 2500) po wbiciu biegu I dodaniu gazu najpierw szarpnie jakby sie przydusil na moment I dopiero potem ciagnie.

POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: hossearkadio26 » śr cze 16, 2010 19:12

Witam koledzy mam prośbe. Jeżeli byłby ktoś tak miły i sprawdził u siebie (nie jedna osoba, najlepiej kilku z Was jakby podało) napięcie silniczka przepustnicy na stykach 1 i 2 to by mi to bardzo pomogło. Chodzi mi tutaj o dobrze działające przepustnice.

Z góry dzieki


Marcin

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw cze 17, 2010 01:23

pszmiel pisze:Jeśli go wymieniałeś to sprawdź go w ten sposób, że odpal silnik i na odpalonym wypnij kostkę od tego czujnika, auto nie powinno zgasnąć ale przejdzie w tryb awaryjny i powinno strasznie przebierać jeśli jednak zgaśnie to wyczyść przepływomierz bo prawdopodobnie daje zły odczyt do kompa. A kiedy ostatnio wymieniałeś czujnik temperatury Cieczy chłodzącej?
pszmielnapisz o ktory czujnik dokladnie chodzilo? o ten z 4 pinami czy ten z 2 ?
Wymienilem u siebie ten drugi(2piny) i zero reakcji :( chyba zle Ciebie zrozumialem wydaje mi sie. Pozatym odlaczalem kostki od kazdego z nich i zero reakcji w aucie. Tak czy inaczej kupie ten 4=ro pinowy i zobaczymy czy to cos pomoze :)
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: hossearkadio26 » czw cze 17, 2010 23:34

W jaki sposób sprawdzić kolektor ssący czy jest szczelny???? Wyczytałem na innym forum ze mozna plakiem popsikac i jezeli silnik zacznie pracowac inaczej to znaczy ze jest nieszczelnosc i ze lapie lewe powietrze. Koledzy czy to jest prawda????


Marcin

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 47 gości