Dorobienie kluczyka scyzoryk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw lut 05, 2009 23:26

mail już poszedł
greg pisze:mam nadzieje ze zapisałeś sobie sekond pass
oczywista!

[ Dodano: 05 Lut 2009 22:38 ]
greg pisze:wg mnie nie ale..
podobno na 1/2 fis z immo3 się da. a ja mam immo3 ...chyba

[ Dodano: 05 Lut 2009 22:41 ]
buuuu... a jednak się nie da :crazy:
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 23:38 przez paczu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » pt lut 06, 2009 12:38

Witam
Przeczytalem caly temat i stwierdzilem, ze warto byloby go podsumowac, bo dla niektorych osob (w tym i mnie) moze on byc ciezki do ogarniecia ;)
Poprawcie mnie jesli popelnilem jakiegos babola

>>> DORABIANIE KLUCZYKA <<<

1. Przygotowujesz PIN immo.

- jesli nie masz PINu to mozesz go zczytac interfejsem VAG Tacho
- fejs musi byc odpowiedni do Twoich zegarow
- kod zegarow mozesz zczytac np. VAGiem z modulu komfortu

2. Kupujesz kluczyk o odpowiedniej czestotliwosci

- jaka masz czestotliwosc sprawdzasz otwierajac oryginalny kluczyk
- lub patrzac w TABELKE http://img530.imageshack.us/my.php?imag ... k01ls6.jpg
- kluczyk mozesz kupic nowy albo uzywany + nowy grot

3. Frezujesz grot na podstawie oryginalnego kluczyka

4. Programujesz pilota (uzywajac 2 kluczykow lub VAGa)

5. Dopasowujesz nowy kluczyk (lub oba) do immo za pomoca VAG'a
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 15:23 przez Demoniq, łącznie zmieniany 2 razy.


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lut 06, 2009 15:30

Demoniq, tak własnie...najtrudniejsza i najbardziej kosztowna operacja to zdobycie PINU gdy sie go niema jesli jest przywieszka przy kluczu wystarczy sam VAG do wprowadzenia pinu,central mozna zgrac s palca przy pomocy kluczyków tak jak to napisałes


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » pt lut 06, 2009 15:33

Fahoo:

A mozesz mi jeszcze wytlumaczyc jak to dokladnie wyglada z alarmem... ?

W sensie jesli naciskam przycisk na scyzoryku to on otwiera mi centrala a ten daje sygnal do alarmu, ze ma sie wylaczyc ?


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lut 06, 2009 16:04

system alarmowy powiązany jest z modułem komfortu i centralem,fizycznie jak to jest zrobione ci nie powiem ale kodowania dokonuje sie w module komfortu a ten powiazany jest z centralem jako elementem wykonawczym.zarządza moduł komfortu

[ Dodano: 06 Lut 2009 15:06 ]
Demoniq, http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... 8&Itemid=9
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 16:05 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

sebastian9993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 04, 2008 11:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sebastian9993 » pt lut 06, 2009 23:58

mam pytanko - czy przekładał ktoś immo z kluczyka bez pilota? Jak to zrobić, żeby nie uszkodzić tej szklanej bańki. Czy ona jest przyklejona na jakiś klej?


sebastian

Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » sob lut 07, 2009 00:19

transponder zwykle jest lekko wcisniety w gniazdo ale spotkalem sie z kluczykami gdzie pastylka byla zalana klejem kropelka :/
trzeba wtedy cierpliwie wyskrobac klej szpilka.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » sob lut 07, 2009 15:07

sebastian9993 pisze:mam pytanko - czy przekładał ktoś immo z kluczyka bez pilota? Jak to zrobić, żeby nie uszkodzić tej szklanej bańki. Czy ona jest przyklejona na jakiś klej?
W VW przeważnie transpondery są przyklejone. Pozostaje ci albo wyskrobać klej, albo podgrzać lutownica plastik wkoło transpondera i czymś go podważyć. Ale trzeba uważać, na niego bo to szkło.



Awatar użytkownika
mariosol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:18
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: mariosol » sob lut 07, 2009 19:44

Po montazu alarmu zostały mi 2 plytki nowe ori o czestotliwosci 434mhz do scyzoryka 3 przyciskowego. Jak kogos interesuje to zapraszam :grin:

http://www.allegro.pl/item550262661_now ... 4_mhz.html


[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987

redlum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 14, 2008 00:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: redlum » czw lut 12, 2009 22:24

Witam
Mam MKIV variant 2000 rok z jednym kluczykiem bez pilota. Centralny zamek działa mi jak otwieram ręcznie drzwi. Czy da radę dorobić pilota do centralnego zamku? Topic cały przeczytałem - nie była poruszana ta kwestia.



Awatar użytkownika
mariosol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:18
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: mariosol » pt lut 13, 2009 08:42

redlum pisze: Czy da radę dorobić pilota do centralnego zamku? .
Chodzi Ci o pilota dodatkowo do kluczyka (odzielnie kluczyk ,odzielnie piot)???
Czy o kluczyk z pilotem tkz. scyzoryk??



Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » pt lut 13, 2009 08:59

Mysle, ze to oczywiste, ze chodzi o dodatkowego pilota. Kwestia scyzoryka walkowana jest przez 11 stron

Tylko szzerze mowiac nie bardzo rozumiem po co ten pilot...
Kwestia "prestizu" czy zaoszczedzonych 3 sekund przy kazdym otwieraniu/zamykaniu ? ;)

Przejrzalem cale allegro ale nigdzie nie znalazlem takiego pilota... moze ktos inny cos wie na ten temat ?


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

sebastian9993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 04, 2008 11:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sebastian9993 » sob lut 14, 2009 00:46

miałem ten sam problem - czy pilot oddzielny, czy scyzoryk. Za 150 gościu zamontował mi centralkę - dwa scyzoryki. Miałem sobie tylko wymontować małą cewkę z mojego oryginalnego kluczyka i git. Skrobałem cały wieczór i ją wyskrobałem - masakra. Tylko chyba umiejscowienie jej w nowym kluczyku jest ważne - bo zamontowałem ją w tylnej części kluczyka - i nie pali.
Czy ta cewka musi być blisko bagnetu? Czy to ma znaczenie?


sebastian

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob lut 14, 2009 01:25

sebastian9993 pisze:Skrobałem cały wieczór i ją wyskrobałem - masakra.
wystarczy delikatnie hotem podgrzać i zrobi się miękki jak guma


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 293 gości