Strona 12 z 13

: wt maja 01, 2007 09:54
autor: reven18
Witam!!!
Niestety należe do grona osób którym pękła prowadnica z lewej strony... Po dłuższych poszukiwaniach udało mi się nabyć nową prowadnicę na lewą stronę:) Przeczytałem dużo postów, znalazłem na nich opis zdjęcia podsufitki, ale nie znalazłem opisu wymiany samej prowadnicy na nową. Mógł by mi ktoś udzielić fachowej porady na ten temat??? Proszę o pomoc. A na zdjęciu widnieje właśnie ta nowa prowadnica:) Obrazek

: wt maja 01, 2007 12:31
autor: luki22
dzieki za pomoc ale moze to by cproblem z silniczkiem???

: śr maja 02, 2007 10:36
autor: janek822
reven18, jesteś czasem w okolicach Kłobucka? ja tam mieszkam to mógłbym ci pomóc, zreszta wymiana jest prosta chyba że masz samą prowadnice bez linki to trzeba ja jeszcze zamocować a to już trzeba dobrze zrobic najlepiej na jakiejs zaciskarce lub prasie małej.
sory nie zaglądałem do zdjęcia :) ile za nią dałeś? grunt to dobrze linke w niej zamieścic bu podczas pracy sie nie wysunęła, najlepiej do jakiegoś ślusarza iść

: śr maja 02, 2007 20:18
autor: reven18
janek822 jestem z Lublińca. Do ciebie mam chyba ok 40 km. Mógł bym w domu sam zdjąć podsufitke a potem wpaść do ciebie:) mam tylko samą prowadnicę bez liki, likę trzeba przełożyć i odpowiednio ustawić a tego właśnie nie potrafie... Mógł byś mi pomóc??? Za prowadnice dałem 250 zeta.

: pn maja 21, 2007 10:22
autor: daniel2505
Sorry za odgrzewanie starego tematu. Pewnie każdy ma juz dość postów o szyberdachu ale niestety robi się upalnie i mam zamiar zabrać się za ten badziew. Przejrzałem już dziesiątki tematów o szyberdachu i wiem jak naprawić samą prowadnice (tym bardziej że dostałem od kumpla urwaną i na spokojnie moge się pobawić). Niestety nie mogę znaleźć informacji podstawowej jak wyjąć prowadnicę z szyberdachu. Wiadomo szybę trzeba odkręcić bezwzględnie a co później jak to wyjąć żeby bez szkód dało się złożyć spowrotem. Jeszcze jedno pytanko Czy ktoś demontował podsufitkę w kombiku. Widziałem poradę demontażu w zwykłym golfie a u mnie jest sporo trudniej bo plastiku jest więcej. Wielkie dzięki za wszystkie rady :pub:

: pn maja 21, 2007 19:06
autor: janek822
jak wiecej plastików to troche wiecej odkrecania. jak juz wyciągniesz cały szyber to odkrec sobie bo bokach te prowadnice (są na dwóch wałeczkach zabezpieczone segerem) około 20cm mają, t płaskie długie ;) wyciągnij zaślepke plastikową na koncy szybra, sciągnij osłone tą co jest pod szybą i złap za linke prowadnice i wyciągaj do tyłu wszystko wyskoczy, ten konik zaczep troche odskoczy bo jest na sprężynie.

: wt maja 22, 2007 11:22
autor: voromis
wiecie moze co zrobic zeby szyberdach zamknac recznie ?? wczoraj mi chyba pekla prowadnica i zamyka sie szyberdach gdzies tak w 5/6 . widac ze lewa prowadnica sie rozjezdza i podnosi szyberdach do gory przez co szyberdach jest dociskany do lewej strony dachu i niechce sie zamknac , a chcialbym go do konca zamknac zeby nie napadalo a kiedy indziej zajac sie naprawa. Prosze o porade

: wt maja 22, 2007 11:31
autor: BartekN
Przesun srubokretem ta czesc prowadnicy ktora sie urwala do przodu.Przesunie sie i automatycznie zamknie Ci sie szyber.

: wt maja 22, 2007 13:31
autor: artkan
genialna porada!:) czegoś takiego szukałem! dopiero mi strzela wiec wole to zrobić żeby nie siadło! pozdriawiam all

: wt maja 22, 2007 14:51
autor: grzesiek1990
a ma ktos zdjecie z pękniętą prowadnicą jak ona wygląda??

: wt maja 22, 2007 15:18
autor: maniek__
witam! w moim golfie z uchylaniem szyberdachu nie ma problemów, natomiast przy przesuwaniu jednorazowo przesuwa się o około 1 cm , czyli żeby go cofnąć do końca trzeba 50 razy wcisnąć guziczek ( w drugą stronę sytuacja identyczna) . Co z tym zrobić, z góry dziękuję za porady

: śr maja 23, 2007 08:13
autor: daniel2505
Wczoraj całe popołudnie walczyłem z szyberdachem, ręce po same łokcie miałem brudne smarem ale opłaciło się (na razie robiłem próbe na uszkodzonym szyberdachu który mam luzem zeby zbadać jak to wogóle bedzie szło) muszę powiedzieć ze patent z blaszką to rewelacja. Wszystko smiga ja trzeba i przy użyciu prostych narzędzi wcale nie jest trudne do zrobienia. W sobotę zabieram się za remont swojego szyberdachu, prowadnice już mam przygotowane i największym problemem bedzie chyba zdjęcie podsufitki. Mam jednak kilka pytań. Prowadnice w szyberdachu połączone sa z lotka wysówaną po otwarciu szyberdachu. Czy trzeba to jakoś odczepić przed wyjęciem prowadnic? Jak zdemontować osłonę (zasówana podsufitkę bo szyber który robiłem wogóle jej nie ma). Jak powinna być ustawiona szyba po zamontowaniu, równo z dachem czy troszke nizej z którejś strony (w swoim szyberdachu mam delikatnie wyżej szybe z oprzodu. Jeszcze jedno do ludzi którzy mają problemy z silniczkiem. Szyberdach o z którym wczoraj się bawiłem kupiłem na Allegro od złodzieja. Niby sprawny tylko po wypadku, wszystko chodziło i wogóle. Okazał się rozwalony kompletnie, prowadnica pęknięta silniczek rozwalony podsufitki brak (na zdjęciach była) Wczoraj postanowiłem przeznaczyc silniczek na straty i zobaczyc w czym może tkwic problem. Rozebrałem dziada nasmarowałem i przelutowałem luty wyglądajace na przegrzane. Zmontowałem i silniczek smiga jak złoto. Bardzo prosto go rozebrać, nic sie nie rozsypie przy demontarzu więc warto chyba zaryzykować zanim kupi sie drugi.

: śr maja 30, 2007 19:30
autor: studioworks575
Mam pytanko może ktoś posiada tą część prowadnicy gdzie jest przymocowany tzw.konik bo akurat to mi padło razem z prowadnicą ale prowadnice udało mi sie zrobić.

: śr cze 13, 2007 23:09
autor: gabrysd
Witam
Mam takie pytanie, czy ktos sie spotkal że silniczek mi nie daje rady ciągnąc szyby (działa tylko pulsacyjnie, przy wielokrotnym naciśnięciu przycisku)
Jak kręcę imbusem to sie otwiera.
Ps. Silniczek nie był przez dłuższy czas używany, bo miałem połamanego "konika", ale dziś już go zrobiłem, tylko zaś silniczek mi nie daje rady :(
Co może być tego przyczyna?
Pozdrawiam