Strona 12 z 21

: śr lut 13, 2008 11:54
autor: ZMIENNIK1313
A U MNIE WYIANA ROZRZĄDU, OLEJU , FILTROW -171,252KM
WYPADEK -MASKA ,BŁOTNIKI ,ZDERZAK , PAS PRZEDNI-WSZYSTKO POSZŁO NA SZCZAW-ZAKUPIONE NOWE W SALONIE 9 PRZEBIEG 175.654KM
I DZIŚ JEST PROBLEM BO BRAK ŚWIATEŁ STOP-183.478KM- MOŻE KTOŚ MI POMORZE Z TYM BO JA Z ELEKTRONIKI TĘPY JESTEM ( ZNAM SIĘ ALE NA WYROBACH FSO I FSM)

: śr lut 13, 2008 12:51
autor: greg
ZMIENNIK1313, sprawdź bezpiecznik 13

: śr lut 13, 2008 13:24
autor: Gerart
albo czujnik położenia pedału hamulca, mryga Ci może kontrolka świec żarowych?

: śr lut 13, 2008 14:12
autor: BARTEK W.
U mnie, przejechane wg. licznika 128 tys 1999 r;
- zgrzytający 2bieg (pewnie synchronizator)
- niedziałające światełko w schowku pasażera
- rdza na tylnej klape (na rancie pod klamką)
- nie działa klima(może to tylko brak czynnika chłodzącego)
Zrobone zostało:
- tylne światła ( śiwecił tylko stop i jedna pozycja)
- przekaźnik kierunkowskazów
- światełko podświetlenia zapalniczki
- światełko podświetlenia nawiewów
- podgrzewane usterko wsteczne- było pęknięte
- kratka przednim zderzaku
Po zakupie wymienione oczywiście płyny, pasek rozżądu, pompa wodna.
Dodatkowo( ale to juz nie wina tego modelu) został założony fartuch ochronny w przednie nadkole od strony pasażera- było wyłamane
Miał jaką"przygodę", raczej cały malowany
Niespasowane drzwi, klapa tylnia- nierównomierne szczeliny- ale do wyregulowania.
A tak pozatym to jeździ,. Silnik ładnie pracuje, obroty nie falują, elektronika na razie nie szwankuje tj. elektryczne szyby itp.

: śr lut 13, 2008 15:19
autor: pipek71
Hejka VW maniakom .

BORA 1,9 TDI 110 klaczy. 1999 r,przebieg 230tys. przyjechała z Francji.
Generalnie co jakiś czas padają drobiazgi ,tulejki gumowe , itp .
Pierwsze oznaki dużego przebiegu pojawiają się w pracy pompy . Ciepły silnik trzeba popiłowac kilka sekund .

Fakt często powtarzany ,to niskie zawieszenie . Zdarte osłony pod silnikiem to standard . Obdrapany dół lakierowanego zderzaka z przodu ,to tez normalka. Jak się poszuka to wszelkie naprawy i części można kupić duuuuuużo taniej niż w ASO. Rewelacyjnie niskie zużycie "gnojówki" 5-6 l/100km. No i milutko wciska w fotel .

Podsumowując jeśli miałbym kupić coś innego to tylko TDI !!!

: pt lut 15, 2008 20:03
autor: tekken82
AVE GOLF :)

mój MK4 1,4 16V AKQ, sprawuje się znakomicie mimo iż na blacie 147kkm (u mnie 20) - żadnych większych problemów odpukać, z pierdółek to:

1. żarówki świateł mijania - ale to raczej moja wina kupiłem 4 sztuki w Realu za groszę i dodatkowo przez niewiedze je ostro zmacałem przy wkładaniu - poleciały jak się patrzy w ciągu 4 miesięcy wszystkie - teraz jadę na Philipsie i nie ma problemu.

2. Dzwi opadły ale to też niebezpośrednio moja wina wiatr trochę wygioł zawias jak mocniej zawiało i uciekły mi drzwi.

3. Nie mam żadnej elektryki - ale to świadomie :) - połowa problemów odpada na dzień dobry

4. Czujnik ciśnienia oleju do wymiany mnie czeka,

Podsumuję to w moim przypadku tak: Dbać, lać i jeździć - wygodne autko i godne polecenia - parę kucyków więcej by się jednak przydało bo w 4 os mój 1,4 rakieta nie jest :)

pozdrawiam

: pn lut 18, 2008 22:31
autor: marcinos
Witam moja niebieska strzałe 1,4 16V, '97,130kkm mam od ok.3miesiecy po tym jak ja osobiscie przyprowadzilem od Niemca i oto co zrobilem:
1.Rozrzad - mechanik dziwil sie ze jeszcze mi nie poszedł ,bo jeden napinacz byl pekniety, i dawal mi jeszcze jakas godzine jazdy :D
2.Filtry oraz olej
3.Przyszedl mróz i zapchalo mi odpowietrznik oleju, czy jakos tak ,co poskutkowalo wypluciem sporej ilosci oleju, wystraszylem sie,ale okazało sie, ze to standard i ten typ tak ma :jezor:
4.Teraz słysze delikatne huczenie na tyle ale mam cicha nadzieje ze wyważanie kół załatwi sprawe i obejdzie sie bez wymiany łożyska

a tak tylko lac i cieszyc sie jazda Comfortlinem ;)
pozdrawiam :okej:

: pn lut 18, 2008 23:08
autor: majki75
U mnie, aktualnie na cyferblacie 167kkm:
1. Rozrząd I-sza wymiana przy 70kkm (padła pompa wody), II-ga wymiana przy 155kmm (planowana, podobno paski i kółka wyglądały na bardzo mało zużyte)
2. Padła dioda w drzwiach kierowcy - wtedy nie zapalają sie lampki w kabinie
3. Wymieniłem przerywacz migaczy (50zł)
4. woda tylnego spryskiwacza wlewała sie do bagażnika (ułamaną rurkę zastąpiłem metalowym wkładem do długopisu :D )
5. gdzieś w okolicach 100kmm wymieniłem gumy stabilizatora
6. bierze olej (około 1L/4000km syntetycznego Castrola)
7. nieszczelności w uszczelnieniu pokrywy zaworów powodują przelewanie się oleju do gniazda świecy zapł.
8. niedawno wymieniłem kółko napinacza paska wieloklinowego (75zł)
9. szybko padają mi akumulatory (średnio co 3-4 lata kupuję BOSCHa Silvera)

10.reszta to tylko sprawy eksploatacyjne.

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z użytkowania.
Spalanie 7,5L/100km, na początku łatwo było uzyskać spalanie poniżej 7L, teraz wydaje się to niemożliwe.

: wt lut 19, 2008 18:35
autor: milek72
majki75 pisze:9. szybko padają mi akumulatory (średnio co 3-4 lata kupuję BOSCHa Silvera)
moze czas zmienic producenta aku ?? :grin:

: wt lut 19, 2008 20:20
autor: majki75
milek72 pisze:moze czas zmienic producenta aku ??
Z dziką rozkoszą, możesz polecić coś lepszego??

: pt lut 22, 2008 22:04
autor: ikar27
Widzę, że ten problem ze skokami obrotów silnika przewija się tu często. A myślalem, że tylko mój jest dotknięty tą chorobą.
Mam MK4 1.4 16v z 99' i głowny problem to wariujące obroty i delikatne szarpanie w trakcie jazdy. Od czasu do czasu nie załączy mi też podświetlenie klimy
Reszta śmiga pięknie

: pt lut 22, 2008 22:34
autor: hamster55
moj golfik 16. 16 V 2001r, przejchane 116 tys.Problemy:
1. cewka była wymieniana
2. zarówka od nawiewu
3. falujące obroty na biegu jałowym(do tej pory nie umiem sie tego pozbyć)
4. zatarty mechanizm wycieraczek przednich
5. trzeszczące plastiku we wnętrzu pojazdu
w miarę autko jest ok ale niestety nikt w ASO i mało z których mechaników wie jak pozbyć sie problemu np. z obrotami

: pt lut 22, 2008 22:39
autor: ikar27
hamster55 pisze: w miarę autko jest ok ale niestety nikt w ASO i mało z których mechaników wie jak pozbyć sie problemu np. z obrotami
To niestety prawda

Re: Problemy z MK4

: sob lut 23, 2008 01:50
autor: Skubik_LKR
Mk4 od listopada 2007 roku. 98 rok 1,6 SR

-Mrugające podswietlenie nawiewu
-Zamek od kierowcy bodajrze sie ukrecił, kluczyk kreci sie w kólko (w tej sprawie prosze o pomoc jesli ktos miał by podobny problem lub miał niech poradzi co zrobic)
Swiszczący silniczek nawiewu(wymienic lub przeczyscic filterek dmuchawy ten w podszybiu=) )
Przeciek w układzie chamulcowym
No i oczywiscie Przednia listwa zderzaka, jeszcze nie urwana!!