Strona 12 z 12

: pn lis 23, 2009 16:34
autor: robertt_1987
witam, podepne sie pod temat, czy ktos robil odcięcie czujników, g28 i g40 w V5 AGZ?

prosze o porade, głuwnie kolorystyka przewodu sygnałowego i miejsce tych czujnikow, i z tego co czytalem w TDI skuteczne a czy w V5 ?

: pn lis 23, 2009 20:43
autor: Neoarti
ponawiam prośbę może ktoś pomoże w zabezpieczeniu AGR-a ??

: pn lis 23, 2009 21:49
autor: szysz61
Według mnie po odcieciu zaworka na pompie VAG nie wykryje błędu. Decydując się na to odcięcie trzeba grzebać we wiązce przewodów silnika. Chyba jednak lepiej będzie jak zrobisz sobie odcięcie na przekaźniku 109 odpowiadającym za zasilanie sterownika silnika.Wtedy na pewno VAG nie pokaże błędu.

: pn lis 30, 2009 19:50
autor: Neoarti
czyli po prostu przeciąć kabel zasilający ten przekaźnik i w ten obwód wpiąć przełącznik ?
tylko czy przekaźnik dostaje prąd tylko na jednym kablu czy jest kilka (plusów)??
bo w takim przypadku będzie problem który odciąć

: pn lis 30, 2009 21:44
autor: szysz61
W obwód zasilający przekaźnik 109 wpiąć ukryty wyłącznik, bez dodatkowego przekaźnika. Tnij przewód idący do masy czyli ten za przekaźnikiem (czyba brązowy)

: pn lis 30, 2009 21:55
autor: Neoarti
oki jutro rozbiorę i zobaczę jak to wygląda

: pt gru 18, 2009 09:31
autor: sator75
ciach

: śr lut 10, 2010 20:45
autor: biegacz
wiem że jest tego od groma na forum i jeszcze troche więcej w necie ,ale czy wynalazł ktoś coś sensownego do naszych 1Z na pompe wtryskowej ? czy faktycznie grzebanie w p 109 to dobra metoda(jak przy wyprzedzanu zabraknie paliwa jak coś zaszwankuje).Moze ktoś jeszcze ma jakieś ciekawe patenty ?

[ Dodano: 14 Lut 2010 20:02 ]
Znalazłem ciekawy pomysl na stronie elektrody może komuś sie przyda :bigok: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d=#7506384

: sob lut 20, 2010 15:20
autor: adriankolek
a jak sie sprawa ma do samochodow z magistrala can? ma ktos jakies doswiadczenia z odcieciem zapłonu? chcialem w vw t5 2.5 zrobic odciecie na czujnieku g28, odciolem srodkowy (sygnal) auto nie pali ale wywala bład, prawdopodobnie dlatego ze ma magistrale can. Skonczyly mi sie koncepcje moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym autkiem?

: sob lut 20, 2010 19:02
autor: mariusz75
adriankolek pisze:a jak sie sprawa ma do samochodow z magistrala can? ma ktos jakies doswiadczenia z odcieciem zapłonu? chcialem w vw t5 2.5 zrobic odciecie na czujnieku g28, odciolem srodkowy (sygnal) auto nie pali ale wywala bład, prawdopodobnie dlatego ze ma magistrale can. Skonczyly mi sie koncepcje moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym autkiem?
Przeciąłeś nie ten kabel jak wywala błąd, magistrala CAN nie ma żadnego wpływu na ten sposób zabezpieczenia jeśli przetniesz przewody SYGNAŁOWE a nie przypadkiem inne.