Ukryty wyłącznik zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robertt_1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn cze 15, 2009 23:34
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: robertt_1987 » pn lis 23, 2009 16:34

witam, podepne sie pod temat, czy ktos robil odcięcie czujników, g28 i g40 w V5 AGZ?

prosze o porade, głuwnie kolorystyka przewodu sygnałowego i miejsce tych czujnikow, i z tego co czytalem w TDI skuteczne a czy w V5 ?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 23, 2009 20:43

ponawiam prośbę może ktoś pomoże w zabezpieczeniu AGR-a ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: szysz61 » pn lis 23, 2009 21:49

Według mnie po odcieciu zaworka na pompie VAG nie wykryje błędu. Decydując się na to odcięcie trzeba grzebać we wiązce przewodów silnika. Chyba jednak lepiej będzie jak zrobisz sobie odcięcie na przekaźniku 109 odpowiadającym za zasilanie sterownika silnika.Wtedy na pewno VAG nie pokaże błędu.
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 21:51 przez szysz61, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 30, 2009 19:50

czyli po prostu przeciąć kabel zasilający ten przekaźnik i w ten obwód wpiąć przełącznik ?
tylko czy przekaźnik dostaje prąd tylko na jednym kablu czy jest kilka (plusów)??
bo w takim przypadku będzie problem który odciąć


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: szysz61 » pn lis 30, 2009 21:44

W obwód zasilający przekaźnik 109 wpiąć ukryty wyłącznik, bez dodatkowego przekaźnika. Tnij przewód idący do masy czyli ten za przekaźnikiem (czyba brązowy)
Ostatnio zmieniony pn lis 30, 2009 21:52 przez szysz61, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 30, 2009 21:55

oki jutro rozbiorę i zobaczę jak to wygląda


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
sator75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob gru 12, 2009 20:39
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sator75 » pt gru 18, 2009 09:31

ciach
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 15:32 przez sator75, łącznie zmieniany 2 razy.



biegacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 31, 2008 22:15
Lokalizacja: W-WA

Post autor: biegacz » śr lut 10, 2010 20:45

wiem że jest tego od groma na forum i jeszcze troche więcej w necie ,ale czy wynalazł ktoś coś sensownego do naszych 1Z na pompe wtryskowej ? czy faktycznie grzebanie w p 109 to dobra metoda(jak przy wyprzedzanu zabraknie paliwa jak coś zaszwankuje).Moze ktoś jeszcze ma jakieś ciekawe patenty ?

[ Dodano: 14 Lut 2010 20:02 ]
Znalazłem ciekawy pomysl na stronie elektrody może komuś sie przyda :bigok: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d=#7506384



adriankolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 20, 2010 15:16
Lokalizacja: kety

Post autor: adriankolek » sob lut 20, 2010 15:20

a jak sie sprawa ma do samochodow z magistrala can? ma ktos jakies doswiadczenia z odcieciem zapłonu? chcialem w vw t5 2.5 zrobic odciecie na czujnieku g28, odciolem srodkowy (sygnal) auto nie pali ale wywala bład, prawdopodobnie dlatego ze ma magistrale can. Skonczyly mi sie koncepcje moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym autkiem?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob lut 20, 2010 19:02

adriankolek pisze:a jak sie sprawa ma do samochodow z magistrala can? ma ktos jakies doswiadczenia z odcieciem zapłonu? chcialem w vw t5 2.5 zrobic odciecie na czujnieku g28, odciolem srodkowy (sygnal) auto nie pali ale wywala bład, prawdopodobnie dlatego ze ma magistrale can. Skonczyly mi sie koncepcje moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym autkiem?
Przeciąłeś nie ten kabel jak wywala błąd, magistrala CAN nie ma żadnego wpływu na ten sposób zabezpieczenia jeśli przetniesz przewody SYGNAŁOWE a nie przypadkiem inne.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości