Ukryty wyłącznik zapłonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn cze 15, 2009 23:34
- Lokalizacja: Gdańsk
Według mnie po odcieciu zaworka na pompie VAG nie wykryje błędu. Decydując się na to odcięcie trzeba grzebać we wiązce przewodów silnika. Chyba jednak lepiej będzie jak zrobisz sobie odcięcie na przekaźniku 109 odpowiadającym za zasilanie sterownika silnika.Wtedy na pewno VAG nie pokaże błędu.
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 21:51 przez szysz61, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli po prostu przeciąć kabel zasilający ten przekaźnik i w ten obwód wpiąć przełącznik ?
tylko czy przekaźnik dostaje prąd tylko na jednym kablu czy jest kilka (plusów)??
bo w takim przypadku będzie problem który odciąć
tylko czy przekaźnik dostaje prąd tylko na jednym kablu czy jest kilka (plusów)??
bo w takim przypadku będzie problem który odciąć
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
W obwód zasilający przekaźnik 109 wpiąć ukryty wyłącznik, bez dodatkowego przekaźnika. Tnij przewód idący do masy czyli ten za przekaźnikiem (czyba brązowy)
Ostatnio zmieniony pn lis 30, 2009 21:52 przez szysz61, łącznie zmieniany 1 raz.
wiem że jest tego od groma na forum i jeszcze troche więcej w necie ,ale czy wynalazł ktoś coś sensownego do naszych 1Z na pompe wtryskowej ? czy faktycznie grzebanie w p 109 to dobra metoda(jak przy wyprzedzanu zabraknie paliwa jak coś zaszwankuje).Moze ktoś jeszcze ma jakieś ciekawe patenty ?
[ Dodano: 14 Lut 2010 20:02 ]
Znalazłem ciekawy pomysl na stronie elektrody może komuś sie przyda http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d=#7506384
[ Dodano: 14 Lut 2010 20:02 ]
Znalazłem ciekawy pomysl na stronie elektrody może komuś sie przyda http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d=#7506384
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 15:16
- Lokalizacja: kety
a jak sie sprawa ma do samochodow z magistrala can? ma ktos jakies doswiadczenia z odcieciem zapłonu? chcialem w vw t5 2.5 zrobic odciecie na czujnieku g28, odciolem srodkowy (sygnal) auto nie pali ale wywala bład, prawdopodobnie dlatego ze ma magistrale can. Skonczyly mi sie koncepcje moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym autkiem?
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Przeciąłeś nie ten kabel jak wywala błąd, magistrala CAN nie ma żadnego wpływu na ten sposób zabezpieczenia jeśli przetniesz przewody SYGNAŁOWE a nie przypadkiem inne.adriankolek pisze:a jak sie sprawa ma do samochodow z magistrala can? ma ktos jakies doswiadczenia z odcieciem zapłonu? chcialem w vw t5 2.5 zrobic odciecie na czujnieku g28, odciolem srodkowy (sygnal) auto nie pali ale wywala bład, prawdopodobnie dlatego ze ma magistrale can. Skonczyly mi sie koncepcje moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym autkiem?
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości