Strona 12 z 14

: czw lip 02, 2009 22:38
autor: Jarowo
Adako, czyli VCDS, dawniej Vag-Com. A swoją drogą to GMS, masz fantazję jesli kupiłeś tak sobie to http://vag-com.pl/huc.htm :pub:

: czw lip 02, 2009 23:11
autor: GMS
no właśnie tak sobie kupiłem czasami się przydaje kiedyś pożyczyłem od koleżki spodobało mi się więc też sobie kupiłem błędy po polsku do tego pomocnik kodowania i wszystko działa jak trzeba cena nie całe 1800zł z przesyłką ,gwarancja na prawdę sprzęt ok polecam...

: sob lip 04, 2009 17:34
autor: PitrekT
Jarowo pisze:A tak przy okazji miał ktoś kontakt z tym https://www.obd2.pl/index.php?p72,vag-c ... b-can-obd2. Cena może nie mała, ale jak ktoś szuka dla warsztatu CANa (legala) może być alternatywą dla VCDS.
Ten interfejs może być alternatywą dla VCDS a tylko po zaimplementowaniu obsługi K-line.Na dzień dzisiejszy VAG-CAN-PRO obsługuje auta tylko i wyłacznie z szyną CAN.Z tego co wiem to prace nad dodaniem obsługi linii K są zawansowane i nie długo pojawi się nowsza wersja.

: ndz lip 05, 2009 08:36
autor: doggie
PitrekT pisze:
Jarowo pisze:A tak przy okazji miał ktoś kontakt z tym https://www.obd2.pl/index.php?p72,vag-c ... b-can-obd2. Cena może nie mała, ale jak ktoś szuka dla warsztatu CANa (legala) może być alternatywą dla VCDS.
Ten interfejs może być alternatywą dla VCDS a tylko po zaimplementowaniu obsługi K-line.Na dzień dzisiejszy VAG-CAN-PRO obsługuje auta tylko i wyłacznie z szyną CAN.Z tego co wiem to prace nad dodaniem obsługi linii K są zawansowane i nie długo pojawi się nowsza wersja.
czyli totalna porażka, skoro nie można zdiagnozować starszych aut na linii K, a tylko na CAN-ie, dobrze rozumuję?

[ Dodano: 05 Lip 2009 08:38 ]
GMS, ten zestaw który ty kupiłeś za 1800 zł ja kupiłem za niecałe 300 zł - do domowego użytku w sam raz, aktualizacje mi są niepotrzebne

: ndz lip 05, 2009 09:12
autor: PitrekT
mettenos pisze: czyli totalna porażka, skoro nie można zdiagnozować starszych aut na linii K, a tylko na CAN-ie, dobrze rozumuję?
Dobrze rozumiesz ale totalną porażką do tego by nie nazwał.W każdym razie wkrótce będzie wersja z obsługą K-line

: ndz lip 05, 2009 12:54
autor: Jarowo
PitrekT, dzięki za info o tych próbach rozwoju Vag-Can Pro, byle by z ceną nie poszaleli. Mnie już chodził po głowie zakup obecnej wersji, bo coraz częściej pojawia się potrzeba posiadania czegoś z Can, a ten 5053, o którym pisałem to generalnie szału nie robi, poza tym że za niewielkie pieniądze obsługuje Can
mettenos pisze:GMS, ten zestaw który ty kupiłeś za 1800 zł ja kupiłem za niecałe 300 zł - do domowego użytku w sam raz, aktualizacje mi są niepotrzebne
Sorry za pytanie, ale da się to zrobić powiedzmy normalnie, czy zakup w tej cenie zarezerwowany dla jakiegoś określonego kręgu osób?

: ndz lip 05, 2009 14:13
autor: GMS
szczerze mówiąc może i 1800zł to spora ale tak naprawdę to 3 urządzenia w jednym, obsługuje linie K , CAN , i robi inne marki po OBD2 ostatnio diagnozowałem subaru i mazdę wszystko śmigało jak trzeba , po za tym ma jeszcze kilka bajerów jak kontrola przebiegu EDC15 w dieslu i jeszcze jakieś tam inne opcje więc opłaca się dać te pieniądze szczególnie jak ktoś używa tego często i bierze kasę za diagnostykę zwróci się dość szybko.

: ndz lip 05, 2009 22:48
autor: doggie
GMS pisze:szczerze mówiąc może i 1800zł to spora ale tak naprawdę to 3 urządzenia w jednym, obsługuje linie K , CAN , i robi inne marki po OBD2 ostatnio diagnozowałem subaru i mazdę wszystko śmigało jak trzeba , po za tym ma jeszcze kilka bajerów jak kontrola przebiegu EDC15 w dieslu i jeszcze jakieś tam inne opcje więc opłaca się dać te pieniądze szczególnie jak ktoś używa tego często i bierze kasę za diagnostykę zwróci się dość szybko.
myślę że jeżeli tylko do sprawdzania błędów i kasowania inspekcji to kupno za 1.800 zł nazwałbym szowinizmem, w końcu ile razy pojawiają się błędy - to raz - a po drugie nigdy niewiadomo, czym za rok, dwa będzie się jeździć, a po trzecie napisałeś że dla własnego użytku bo dosyć szukania błędów w internecie.... różne są sposoby spędzania wolnego czasu - bez obrazy, powtarzam jeszcze raz - ja mam też ten sam programik z fejsikiem za niecałe 300 zł - to już nie 1.800 zł, - kilka własnych diagnostyk i kasa się zwraca.

[ Dodano: 05 Lip 2009 22:51 ]
GMS pisze: po za tym ma jeszcze kilka bajerów jak kontrola przebiegu EDC15 w dieslu .
chyba nie wierzysz że sprawdzanie tym modułem (kontrola przebiegu) jest miarodajne, fakt ten był poruszany w innym temacie - nie jest problemem dla znawcy tematu zmiana zapisanego przebiegu w sterowniku, osobiście sprawdzałem passata, który w kontroli przebiegu pokazał to co jest na szafie czyli ok. 160.000 km a w zbiorach serwisowych ASO wychodzi ponad 400.000 km.

[ Dodano: 05 Lip 2009 22:52 ]
Jarowo pisze: Sorry za pytanie, ale da się to zrobić powiedzmy normalnie, czy zakup w tej cenie zarezerwowany dla jakiegoś określonego kręgu osób?
mogę odpowiedzieć na PW

: ndz lip 05, 2009 23:08
autor: edzio
mettenos pisze:osobiście sprawdzałem passata, który w kontroli przebiegu pokazał to co jest na szafie czyli ok. 160.000 km a w zbiorach serwisowych ASO wychodzi ponad 400.000 km.
jeżeli idzie prosto odczytac ,to i idzie bardzo prosto zmienic .Nie pomyślałes o tym?

: ndz lip 05, 2009 23:17
autor: norek111
jeśli korekta była robiona przez kolesia znającego temat to można sobie tylko w ASO szukać przebieg(mowa o laiku w temacie)

[ Dodano: 05 Lip 2009 23:24 ]
po odpowiedniej operacji to można tylko stwierdzić że korekta była robiona nic więcej

: ndz lip 05, 2009 23:25
autor: doggie
edzio pisze:jeżeli idzie prosto odczytac ,to i idzie bardzo prosto zmienic .Nie pomyślałes o tym?
hmm, nie rozumiem za bardzo czemu do mnie z tym "pijesz"??? właśnie pomyślałem i nie jest w tym nic nadzwyczajnego

: ndz lip 05, 2009 23:40
autor: edzio
myslałem ,że sądzisz ,że sprzęt oszukuje.

: ndz lip 05, 2009 23:43
autor: doggie
edzio pisze:myslałem ,że sądzisz ,że sprzęt oszukuje.
he he, raczej sprzęt nie nadąża za osiągnięciami osz... może inaczej - osób zajmujących się korektą i naprawą liczników

: ndz lip 05, 2009 23:46
autor: edzio
mettenos pisze:sprzęt nie nadąża za osiągnięciami osz... może inaczej - osób zajmujących się korektą i naprawą liczników
sytuacja zmusza inaczej nikt nie chce spojrzec na takie auto :goodman: