Strona 110 z 126

: wt sty 26, 2010 23:08
autor: MiSzOn
Piter navi pisze:Może lepiej kupić gaźnik regenerowany(gwarancja), bo w sumie to nie wiem czy jak wymienie obydwie ośki to będzie wszystko ok
No to już zależy tylko od Ciebie :bigok:

: wt sty 26, 2010 23:14
autor: Piter navi
MiSzOn pisze:
Piter navi pisze:Może lepiej kupić gaźnik regenerowany(gwarancja), bo w sumie to nie wiem czy jak wymienie obydwie ośki to będzie wszystko ok
No to już zależy tylko od Ciebie :bigok:
No jest mały dylemat, bo za ośki i troche uszczelek to już 100lekko, a regenerowany 190zł :chytry:

: śr sty 27, 2010 00:08
autor: gacus
Piter navi pisze:No jest mały dylemat, bo za ośki i troche uszczelek to już 100lekko, a regenerowany 190zł :chytry:
hmm to zależy

~oś 8,2mm http://www.allegro.pl/item871845167_pol ... r_8_2.html
~zestaw naprawczy 9zł (ale chyba tylko podstawowe uszczelki) http://www.allegro.pl/item887754221_pol ... ginal.html
~jakies dysze http://www.allegro.pl/item896776825_dys ... lonez.html

Widze,ze jestes z wa-wy , pewnei macie tam sklep z czesciami do takich wynalazków, to przesyłka Ci odpada :bajer: :grin:

: śr sty 27, 2010 17:33
autor: Piter navi
Gaźnik zregenerowany wszystko jak nowe :bigok:
Jest jedno ale, jak chodzi na benzynie to wali/pluje na czarno na śnieg (woda/olej/ ?, benzyny w tym nie wyczułem), po przełączeniu na gaz jest wszystko ok tylko dymek

Powiedzcie mi czy wkręcając śrubę od "składu mieszanki" jest uboga czy jak wykręcam, bo już się deko zamotałem przy tym :grin: ,a chciałem ustawić bo gaźnik świeży :hmm: no i wiadomo odrazu przydałaby mu się opcja "EKO..." :chytry: :grin:
Czy taka regulacja będzie dobra ? :
"śrubę regulacji składu mieszanki wkręcić do oporu i wykręcić 3 obroty
potem wyregulować wolne obroty i następnie wkręcać stopniowo do zmniejszenia obrotów i uzyskania stabilnej pracy."

: śr lut 03, 2010 20:01
autor: SiNi
Dziś oficjalnie i ja mogę dołączyć do weberowców :chytry: . Już męczę się parę dni z całością, ale sporo rzeczy się na to złożyło.

Niestety nie miałem warunków by całość ustawić (brak czasu), ale pierwsza jazda była. Przynajmniej jakoś jechał i pewnie mniej wachy łykał niż pierdek. Pozostało mi ustawić zapłon na słuch, bo niestety nie ma rewelacji, a lampa odpada przez drobne luzy na aparacie. Troszkę jeszcze skręcić mieszankę na wolnych (bo specjalnie zawyżyłem, by w czasie pierwszej jazdy nie zgasł grzebiąc się w śniegu) i powinien latać jak ta lala.

Patrząc na opis wyżej, to u mnie troszkę dziwnie jest. Wkręcając śrubkę od wolnych to silnik szybciej kręci, a nie wolniej.

: pt lut 05, 2010 00:55
autor: lebiega
Długo szukałem, ale znalazłem ;-) Podaję Wam link do literatury, którą się posiłkowałem by obniżyc spalanie w moim golfiku do ... !!! 7,8 litra !!! w trybie miejskim. Jest moc, jest zryw , a spalanie niższe niż na fabrycznym Pierburgu .

http://www.wartburg-cieszyn.webpark.pl/ ... loneza.zip

Myślę, "usprawnienia" że posłużą Wam conajmniej tak samo dobrze jak mi.

: pt lut 05, 2010 18:37
autor: pancur0
chlopaki jak zrobic dolot pod webera tak zeby nie trzeba bylo ciac maski ?
malo podoba mi sie pomysl ciecia maski, a nie mam zbytnio pomyslu jak by to zrobic.
Myslalem zeby jakis inny dolot chociaz sama gore na sam gaznik i potem stozek zeby to jakos zamknac.
Znacie jakies auto, ktore ma takie nizsza ta obudowe ?

bo juz na glowe dostaje :<
a tak poza tym to super chodzi na weberze;o

: pt lut 05, 2010 18:45
autor: MiSzOn
lebiega, świetna książka, dzięki wielkie. Szukałem kiedyś jakiegoś opracowania, w którym bardzo dokładnie będzie opisana budowa i zasada działania gaźnika, ale nie mogłem znaleźć.
pancur0, trzeba coś pokombinować. Widziałem doloty na bazie dolotu z RP, ale trzeba się nakombinować z czymś na gaźnik bo miejsca mało. Ewentualnie widziałem tu zdjęcia w których użyte są gumy z wtrysków mechanicznych, np. z silnika GX. Do tego jakąś kryzę wyrzeźbić, reszta dolotu z RP czyli puszka filtra powietrza i ma hulać. Guma dobra, bo dobrze ją będzie dopasować. I nawet całkiem profi to wygląda :)

: pt lut 05, 2010 18:55
autor: pancur0
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /878047445

a takie cos ?
z takiego czegos da rade dorobic ? :D

: pt lut 05, 2010 19:05
autor: MiSzOn
pancur0 pisze:z takiego czegos da rade dorobic ?
Wszystko się da, jeżeli ma się czas i chęci. I czasami pieniądze jeszcze :D
Musiałbyś znać wysokość tego, żeby wiedzieć czy Ci się zmieści pod maską, bo nie chcesz jej ciąć. Do tego musisz dorobić jakąś kryzę, albo wymyślić jak zamocować na gaźniku. Ten plastik z monowtrysku jest mocowany 3 śrubami ustawionymi co 120 stopni. Weber ma 4 śruby w prostokącie, więc bezpośrednio na pewno się nie da. Trzeba by dorobić jakąś kryzę i spasować to wszystko. Najważniejsze to, czy wysokość tego plastiku plus wysokość kryzy będzie mniejsza niż miejsca między gaźnikiem a maską. Inaczej nie zmieści się i trzeba ciąć maskę :(

: pt lut 05, 2010 19:07
autor: pancur0
mam inny pomysl troche.
Zeby wsadzic ta gore na gaznik bo mam tam taki pierscien okragly tak zeby wcisnac na ten pierscien i przymocowac tak jak mam ten dolot z GU tym drutem uszczelnic tym uszczelniaczem z tubki mocno scisnac i juz.
Podejrzewam, ze to jest wykonalne tylko musze wiedziec jakiej srednicy jest ten otwor okragly w takiej gorze:P

: sob lut 06, 2010 03:00
autor: lebiega
pancur0 pisze:http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /878047445

a takie cos ?
z takiego czegos da rade dorobic ? :D
Ostatnio widziałem na alledrogo zestaw składający się z miksera LPG jako przejściówki do gumy dolotowej od Fiata 132 (mirafiori). Nawet fajnie to wyglądało.

Spróbój mojego sposobu (jest kilka stron wczesniej, wygląda średnio, ale działa rewelacyjnie jak na puszkę podtynkową) :-)))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3191318

MiSzOn pisze:lebiega, świetna książka, dzięki wielkie. Szukałem kiedyś jakiegoś opracowania, w którym bardzo dokładnie będzie opisana budowa i zasada działania gaźnika, ale nie mogłem znaleźć.
No problemo, miałem jeszcze jedną taką podobną, ale opracowaną przez speców z PZMot odpowiedzialnych za konstruowanie "borewiczów" w wersjach rajdowych. Jak znajdę to też podrzucę.

: sob lut 06, 2010 10:47
autor: MiSzOn
lebiega pisze:No problemo, miałem jeszcze jedną taką podobną, ale opracowaną przez speców z PZMot odpowiedzialnych za konstruowanie "borewiczów" w wersjach rajdowych. Jak znajdę to też podrzucę.
Chętnie bym poczytał. Generalnie, to bardziej dla poszerzenia wiedzy teoretycznej, bo głównie jeżdżę na gazie więc przeróbki gaźnika są mało istotne. Ale z ciekawości samej jak to działa i co zrobić żeby wszystko jak najlepiej hulało :)

: sob lut 06, 2010 10:57
autor: pancur0
myslalem o takim rozwiazaniu jak u Ciebie ale Ty chyba masz troche podgiete to takie podszybie mam racje ? ;p
tam gdzie ta uszczelka jest gumowa...
tak na zdjeciu przyjnamniej wyglada;o