1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 17:45
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
mam u siebie w AKL problem z kontrolką ABS tzn zaświeciła mi się ona przy odpalaniu tak jak powinno być ale niestety nie zgasła. Jaka może być przyczyna, że ta kontrolka się świeci.
mam u siebie w AKL problem z kontrolką ABS tzn zaświeciła mi się ona przy odpalaniu tak jak powinno być ale niestety nie zgasła. Jaka może być przyczyna, że ta kontrolka się świeci.
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 00:23 przez Tasman20 Wroc, łącznie zmieniany 1 raz.
pod kompa podłącz ale podejrzewam że czujnik przy kole jest zepsuty
[ Dodano: 06 Maj 2010 13:13 ]
Mam pytanko jestem posiadaczem MK4 1998 SR 1.6 mam mały defekt w autku właściwie wygląda to tak, że drążek zmiany biegów dość luźno się rusza co mi sie średni podoba wiem, że starsze auta tak mają ale u mnie to pojawiło się całkiem niedawno trochę się tym martwię prosił bym o jakieś rady z góry mowie ze przy włączonym biegu np.1 dźwignia się rusza nieraz przy szybszej zmianie biegów jest problem z "trafieniem" aha skrzynia nie zgrzyta ani nic z nie jest przynajmniej tak mi się wydaje oczekuje na jakieś rady i propozycję wymiany części aby było lepiej. Aha najlepiej jak by były jakieś fotki.
[ Dodano: 06 Maj 2010 13:13 ]
Mam pytanko jestem posiadaczem MK4 1998 SR 1.6 mam mały defekt w autku właściwie wygląda to tak, że drążek zmiany biegów dość luźno się rusza co mi sie średni podoba wiem, że starsze auta tak mają ale u mnie to pojawiło się całkiem niedawno trochę się tym martwię prosił bym o jakieś rady z góry mowie ze przy włączonym biegu np.1 dźwignia się rusza nieraz przy szybszej zmianie biegów jest problem z "trafieniem" aha skrzynia nie zgrzyta ani nic z nie jest przynajmniej tak mi się wydaje oczekuje na jakieś rady i propozycję wymiany części aby było lepiej. Aha najlepiej jak by były jakieś fotki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 17:45
- Lokalizacja: Wrocław
feniks79, Tzn dopoki nie dotkne pedalu to stoi na 1200. Jak lekko dodam gazu i puszcze to nawet jak zimny to spadnie do 900. U mnie nawet zima jak odpalam to mam 900, jak bym nie mial ssania:)
[ Dodano: 06 Maj 2010 16:42 ]
A i czasem jak cieply to sa takie drgania odczuwalne w srodku auta. Nie zawsze ale sa. A i moze wiesz co jest ze czasem po wcisnieciu sprzegla obroty spadaja do jakichs 400 i podnosza sie do 900?? Podczas jazdy w korku np
[ Dodano: 06 Maj 2010 16:42 ]
A i czasem jak cieply to sa takie drgania odczuwalne w srodku auta. Nie zawsze ale sa. A i moze wiesz co jest ze czasem po wcisnieciu sprzegla obroty spadaja do jakichs 400 i podnosza sie do 900?? Podczas jazdy w korku np
Witam
Wiem ze to moze dla wielu byc smieszne, badz pytania nie powazne...
Mam pytanie bo sie zbliza magiczny moment w zyciu kazdego kierowcy kiedy trzeba wymienic olej, no i tutaj jest zapytanie gdyz osobiscie nigdy nie mialem wlasnego samochodu, tylko DUZO jezdzilem, nie swoimi wiec serwis i sprawy techniczne w samochodzie mnie nie obchodzily :green_fuck: wiec mam pytania:
-wymiana oleju, jaki olej do samochodu o przebiegu silnika 115 tys. z tego co sie zorientowalem to jezdzil na Castrol Magnatec 10W/40, trzymac sie tego samego? Zwlaszcza ze bierze mi olej. Ile tego oleju wchodzi do 1.6 AKL?
-jak bede wymieniac olej bede wymienac rownierz filtry, i tu jest pytanie czy to sa skomplikowane czynosci, zaznaczam ze jestem w Uk gdzie takie bzdury mechanicy robia i wygaduja ze nie bede ryzykowal przy okazji sie czegos naucze a specjalizacje mam ekonomiczna nie mechaniczna KTO NIE RYZYKUJE TEN NIE JE
-no i wymiana swiec, czy duzo z tym roboty w MK4 1.6 SR?
Za wszelkie porady WIELKIE DZIEKI!
Pozdrowienia z krainy deszczowcow
Wiem ze to moze dla wielu byc smieszne, badz pytania nie powazne...
Mam pytanie bo sie zbliza magiczny moment w zyciu kazdego kierowcy kiedy trzeba wymienic olej, no i tutaj jest zapytanie gdyz osobiscie nigdy nie mialem wlasnego samochodu, tylko DUZO jezdzilem, nie swoimi wiec serwis i sprawy techniczne w samochodzie mnie nie obchodzily :green_fuck: wiec mam pytania:
-wymiana oleju, jaki olej do samochodu o przebiegu silnika 115 tys. z tego co sie zorientowalem to jezdzil na Castrol Magnatec 10W/40, trzymac sie tego samego? Zwlaszcza ze bierze mi olej. Ile tego oleju wchodzi do 1.6 AKL?
-jak bede wymieniac olej bede wymienac rownierz filtry, i tu jest pytanie czy to sa skomplikowane czynosci, zaznaczam ze jestem w Uk gdzie takie bzdury mechanicy robia i wygaduja ze nie bede ryzykowal przy okazji sie czegos naucze a specjalizacje mam ekonomiczna nie mechaniczna KTO NIE RYZYKUJE TEN NIE JE
-no i wymiana swiec, czy duzo z tym roboty w MK4 1.6 SR?
Za wszelkie porady WIELKIE DZIEKI!
Pozdrowienia z krainy deszczowcow
Wszystko masz w tym temacie, wystarczy poszukać
Oleju wchodzi 4,5 litra, zostań przy tym co teraz, zmieniając na mineralny i tak nie ograniczysz "brania" oleju.
Filtry można wymienić samemu, przeciwpyłkowy i powietrza bardzo prosto wymienić, do filtra oleju przydałby się jakiś dobry klucz, żeby się nie męczyć, co do filtra paliwa to przydałoby się podnieść auto.
Co do świec to trzeba się trochę nagimnastykować, a skoro masz wykształcenie ekonomiczne to lepiej wykalkuluj sobie, u którego mechanika będzie najlepszy stosunek jakości wykonania do ceny
Oleju wchodzi 4,5 litra, zostań przy tym co teraz, zmieniając na mineralny i tak nie ograniczysz "brania" oleju.
Filtry można wymienić samemu, przeciwpyłkowy i powietrza bardzo prosto wymienić, do filtra oleju przydałby się jakiś dobry klucz, żeby się nie męczyć, co do filtra paliwa to przydałoby się podnieść auto.
Co do świec to trzeba się trochę nagimnastykować, a skoro masz wykształcenie ekonomiczne to lepiej wykalkuluj sobie, u którego mechanika będzie najlepszy stosunek jakości wykonania do ceny
Panowie orientuje sie ktos albo ma jakies przypuszczenia czym może byc spowodowane praowanie szyb podczas ulewnego deszczu mam wersje 5D i strasznie paruja mi boczne tylne szyby. Puszczam nawiew nic nie pomaga filtr kabinowy mam nowy. Macie jakis pomysl ? Moga byc zatkane jakies odplywy i woda paruje ?
Mam tez falowanie obrotow drgawki i blad przelacznika biegu jalowego czy nowa przepustnica pomoże czyscilem juz stara i niewiele to zmienilo. Jakie sa koszta nowej przepustnicy ?
Mam tez falowanie obrotow drgawki i blad przelacznika biegu jalowego czy nowa przepustnica pomoże czyscilem juz stara i niewiele to zmienilo. Jakie sa koszta nowej przepustnicy ?
Życie jest za krótkie zeby jezdzic dieslem...
sprawdź uszczelkę drzwi czy wody nie przepuszcza, czy czasem nie masz mokrych dywaników(pod nimi) z tyłu?zipek pisze:strasznie paruja mi boczne tylne szyby
a skasowałeś potem nastawy podst. i zaadoptowałeś?zipek pisze:czyscilem juz stara i niewiele to zmienilo
[ Dodano: 17 Maj 2010 17:27 ]
ManieKK, masz typowe objawy brudnej przepustnicy
Parowanie szyb to normalka w moim jak jade sam to jest spoko ,ale jak jest ktoś na tylnym siedzeniu to szyby zaparowane - ten typ tak ma.zipek pisze:Panowie orientuje sie ktos albo ma jakies przypuszczenia czym może byc spowodowane praowanie szyb podczas ulewnego deszczu mam wersje 5D i strasznie paruja mi boczne tylne szyby. Puszczam nawiew nic nie pomaga filtr kabinowy mam nowy. Macie jakis pomysl ? Moga byc zatkane jakies odplywy i woda paruje ?
Mam tez falowanie obrotow drgawki i blad przelacznika biegu jalowego czy nowa przepustnica pomoże czyscilem juz stara i niewiele to zmienilo. Jakie sa koszta nowej przepustnicy ?
koszt przepustnicy to 5-6 stów , ale trzeba zrobić wcześniej diagnostykę bo przyczyna falowania może być różna.
Sprawdź jeszcze odmę bo ona często pęka i dostaje lewgo powietrza.
W moim SR-ku zaczęły się dziać ostatnio bardzo dziwne rzeczy. Miałem dość już tego samochodu a z racji tej, że potomek w drodze nie w głowie mi było sprzedaż auta. Więc postanowiłem zaryzykować i remont kapitalny silnika się zaczął. Jak zaczęliśmy grzebać to okazało się że wał jest krzywy panewki które były zamontowane (oczywiście nie oryginalne) były tak zjechane że szkoda gadać. No więc wał do prostowania i szlifu ale przy prostowaniu NIESPODZIEWANKA, wał pękł no to trzeba było inny znaleźć. Udało się dzięki kilku kolegom z forum znaleźć nominalny ale szlif i tak był zrobiony, oczywiście planowanie głowicy szlif zaworów i wszystko co potrzebne zostało zrobione. Teraz trzeba to tylko poskładać i mam nadzieję będzie cacy. Z tego względu że jestem Tapicerem postanowiłem w międzyczasie obszyć samochód w skórę gdyż w całym wyposażeniu tylko tego brakuje. Jak już auto będzie gotowe to na pewno zaprezentuję efekt swojej pracy. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 09:54 przez pszmiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 209 gości