Strona 103 z 126

: pt cze 05, 2009 15:25
autor: bandyta mk1love
Kamilos_SLU, serwisówki jako takiej chyba nike ma,ściągnij gdzieś z neta książkę napraw do fso i tam coś znajdziesz na pewno ;)

Panowie jeden gaźnik już sprzedałem, teraz jest kolejny do sprzedania.

Cena jaka mnie interesuje to 140 zł + przesyłka, zrobiłem go dla siebie ale jestem na etapie kupna nowych amorów i wypadało by jakoś kasę zdobyć. Gaźnik to weber 34dchd 16 wypolerowany na lustereczko.
W skład polerki wchodzi:
-wypolerowane gardziele
-wypolerowana pokrywa gaźnika + przerobiona na typ air horn mojego patentu
-wypolerowane dyfuzory
-wypolerowane zwężki
-wypolerowane przepustnice
-wypolerowane ośki przepustnic

Gaźnik ustawiam pod dany silnik do jazdy ekonomicznej albo bardziej pod sport. W razie pytań pisać - mogę zrobic na zamówienie dowolną ilość gaźników.

Tu przykładowe foto pokrywy ze sprzedawanego gaźnika:



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Jak widzicie mam słaby aparat więc jak ktoś bd zainteresowany do podejde do kumpla i sprubujemy jego cyfrówką machnąc dobre zdj bo on ma porządny sprzęt :)

Gażnik w rzeczywistości naprawdę wygląda w wewnątrz kozacko, świeci się jak psu jajca.

: pt cze 19, 2009 08:45
autor: michal167
A czy PIERBURG 2EE z OPLA 1.6 będzie pasował do VW GOLF II 1.6?? Mam okazje kupić tanio taki gaźnik. Prosze o rady... pozdrawiam

: sob cze 20, 2009 01:38
autor: bandyta mk1love
michal167, pasować bd ale kwestia czy warto ;p daj jakieś zdj i napisz ile za niego chcą.

: wt cze 30, 2009 06:57
autor: MaRo1705
Witam panowie mam problem z weberem ktory dopiero zauwazylem ,chodzi oto ze gdy odpale go na ssaniu po chwili szaleja obroty jak zdiolem puche filtra to w 2 gardzieli jest paliwo plywak mam ustawiony na 8mm chodzi lekko i zamyka doplyw dodam ze ssanie otwiera mi sie minimalnie bo jest zrobione na silniczku regulacji ssania , czasami i na wolnych gubi obroty musze go mocno przegazowac zeby zlal paliwo z drugiej przepustnicy gaznik mam z gruszka podcisnieniowa

: czw lip 02, 2009 18:40
autor: SiNi
Witam.
Mam pytanie czy w silniczku EZ jest taki sam kolektor ssący jak w większości silników 1.6. Jeżeli tak to czy ktoś mógłby mi wysłać projekt kryzy pod ten kolektor - drugą stronę (tzn. pod weberka) dorobię sobie sam. Chodzi mi o to by nie ściągać Pierdka, aż do czasu montażu.

Druga sprawa. Wiecie jak z przestrzenią w tym silniczku? Da radę bez cięcia maski założyć weberka + LPG (na mikserze) i orginalny dolot z EZ? Kryza pod gaźnik prawdopodobnie będzie ze stali 4mm, a pod dolot to jeszcze się zastanawiam co zrobić by ładnie (i przede wszystkim szczelnie) na mikserze usiadł (no chyba, że jest już gotowe rozwiązanie).

Dziękować, dziękować za odpowiedzi.

: wt lip 07, 2009 11:44
autor: bandyta mk1love
MaRo1705, przy drugiej przepustnicy masz regulacje położenia tej przepustnicy,sp[róbuj tą śrubeczkę wkręcić zeby sie bardziej przymkneła. Mozna to zrobic przy odrobibnie cierpliwosci bez sciagania gaźnika ale wtedy co jakis czas trzeba kontrolowac czy spowrotem sie nie rozkręciło ;p

SiNi, raczej we wszystkich silnikach vw od 1,6 w górę były takie same kolektory ,róniły sie jedynie minimalnie dłuością tego otworu w kolektorze ale to mozna powiększyc w 5 minutek ;p

Z przestrzenią bd gorzej..raczej nie obejdzie sie bez większych przeróbek ;p choć i te nie powinne natręczyc większych problemów ;pp

Weber - stan magazynowy.

: wt lip 14, 2009 14:58
autor: kogan77

: pt lip 17, 2009 10:14
autor: dawid018
panowie ma ktoś z was stożek przy tym gazniku??jak tak to jaką macie średnice rur i wielkość stożka??czytałem że mogą być problemy z regulacją na gazie jak będzie dostawał za dużo powietrza.

[ Dodano: Pią Lip 17, 2009 10:15 ]
chodzi o silnik 1,6 RF

: pt lip 17, 2009 23:08
autor: gacus
jesli zastosujesz mikser z 2 rurkami wchodzacymi tuz nad przepustnice,to chodzi nawet bez dolotu na takim zestawie - ssie jak głupi gaz ;)

: sob lip 18, 2009 11:14
autor: dawid018
gacus pisze:to chodzi nawet bez dolotu na takim zestawie
u mnie chodzi ale na wolnych obrotach.na stożku nie chce chodzić.pierdzi jak zly.ma bynce lata jak poje*any ale na gazie nie chce.muszę mu trochę dolot przytkać i powinno być ok.

ogólnie rzecz biorąc swap pochłonął:
3 wieczory
troche złomu z pracy
jakieś 140zł
ok 10 piw

ale myślę że warto było.w końcu nie mam problemów z wyjazdem na trzeciego ze skrzyżowania. :chytry:

już myślę o jakimś zagaznikowanym 2e albo coś w tym stylu na przyszły sezon.

: sob lip 18, 2009 13:04
autor: Gashkas
Witam Panowie :bajer:
Czy ma ktos moze sprawdzona konfiguracje rurek emulsyjnych, dysz powietrznych, biegu jalowego oraz glownych paliwa I / II przelot? Chodzi mi o pneumatyka (bodajze 34 dchd). Musze cos pokombinowac bo ostatnio zalozylem do mojego RF'a znowu i jakos nie chodzi - dlawi sie po dodaniu gazu do konca gorzej niz mechaniczny. I to obojetnie czy zimny czy cieply. Cos z gaznikiem nie tak albo dysze pozmieniac? Jeszcze powiedzcie, jakie rozpylacze sa najlepsze (wg. oznaczen). Przeloty 24/26.
Z wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
Przepraszam z gory jesli pytanie sie ostatnio pojawilo ale nie mam czasu wertowac tych wszystkich stron :(

: ndz lip 19, 2009 23:32
autor: wili18
Z wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
szukaj nieszczelności pod gaźnikiem bo to może rozwiązać twój problem z przyspieszaniem/dławieniem obrotami

: pn lip 20, 2009 06:30
autor: dawid018
ja pierwsze testy drogowe mam za soba.na benzynie jest łogień ale pali chyba wiadro na 10kilometrów.na gazie padaka nie chciała chodzić bo za duża średnica dolotu.młotek załatwił sprawe.zaklepałem rure i ustawiłem wstępnie gaz.spalanie na 100km wyszło ok 9l gazu wiekszość trasa z predkościami ok 100-130km/h.z wydechu śmierdzi gazem jak cholera czego wcześniej nie było. ogólnie wysztko super.


aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.

: pn lip 20, 2009 12:36
autor: wili18
dawid018 pisze:aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.
masz za słabą sprężyne odciągającą przepustnice do tyłu