Strona 103 z 118

: pn kwie 05, 2010 13:06
autor: OIL
w najniższym miejscu układu rozpinasz wąż, koło chłodnicy

hejlo

: pn kwie 05, 2010 18:50
autor: pingwinlive
moze w zlym miejscu pisze ale niewiele osob posiada golfa 1.8 20V ,i takie pytanie jakie macie obroty na 5 biegu przy predkosci 100km-h bo u mnie dokladnie 3000 a kuzyn ma volvo 1.8 tej samej mocy i 2100 obrotow,zaczyna mnie ten samochod wkuzac bo chodzi jakos nie tak,niby jezdzi ale dziwnie

[ Dodano: 05 Kwi 2010 19:04 ]
aha wczesniej mialem problem z kablem do przeplywki ktos grzebal w nich i zrobilo sie zwarcie ale wywalilo bezpiecznik od elektryki silnika i komp pokazywal 4 bledy chyba cos o napieciu w przeplywce,ze sada lambda niedziala,i zaworek magnetyczny wegla aktywnego niedziala,zmienilem zaworek i sonde niepomogo dopiero potem odkrylem ze to bezpiecznik i jak reka odjol ,koszt spory bo sonda 350 zaworek 250,bezpiecznik grosze skasowalem bledy i ... wlasnie niby wszystko ok ale jak sie rusza z jedynki to go troche czknie,i jakos chodzi dupowato wkoncu 125 koni powinno trche lepiej latac moze przeplywke trafilo da sie to jakos sprawdzic

: pn kwie 05, 2010 21:31
autor: p.wojtyczko
witam wiem ze jest to juz nudne ale po czyszczeniu przepustnicy zaczeły sie jaja komp pokazuje brak wolnych obrotów oczywiscie adaptacja wszestko zrobione nawet 2razy jak go zdusze to chodzi na 900obr/min po dodaniu gazu obroty skacza 1200-2000obr zrobiłem juz 300km i nic POMÓZCIE

: wt kwie 06, 2010 08:04
autor: kvazi555
OIL, dzieki;]

Re: 1.6 SR

: wt kwie 06, 2010 23:03
autor: Smerek84
Smerek84 pisze:Witam!
Mam kolejny problem...wyjechalem dzis z domu i po przejechaniu 10km samochod zaczal sie dusic i zwalniac (na gazie), przelaczylem na benzyne to wogole nie cchial pracowac...przelaczylem spowroten gaz i jakos sie doczlapalem spowrotem do domu.
Wiec ogolnie strasznie sie dusi i nie cche wejsc na obroty... ale jak odlaczylem wtyczke od przeplywomierza powietrza, poprawilo sie w 80%. Czy to znaczy ze przeplywomierz sie zepsul??
Bardzo prosze o pomoc! Pozdrawiam!

No wiec problem rozwiazany...:)
Bylem dzis u magika... i okazalo sie ze dziwnym trafem muszka sie dostala do przeplywomierza...wszystko wyczyszczone i zaprogramowane, auto smiga jak " torpeda ".


Korzystajac z okazji porusze moj kolejny problem z ktorym walcze juz od prawie roku :9

Pojedyncze szarpniecia ( jak by przod urywalo )przy gwaltownym zdjeciu nogi z gazu, to samo przy gwaltownym dodaniu. Czy to moze byc wina sprzegla, poduszki sa ok...??

: śr kwie 07, 2010 00:35
autor: ManieKK
p.wojtyczko, tez tak mialem ale po tym jak kumpel mi zaadaptowal kompem to wszystko jest git

[ Dodano: 07 Kwi 2010 00:42 ]
Moze mi ktos opisac jak zachowuja sie w waszych golfach obroty? Tzn. wartosc po odpaleniu zimnego silnika, jak spadaja podczas jazdy po wcisnieciu sprzegla, na jakim poziomie sa kiedy auto jest rozgrzane? Z gory dziekuje

: śr kwie 07, 2010 11:17
autor: enzo2211
kvazi555 pisze:mam pytanie, jak spuscic plyn chlodniczy?
masz kranik spustowy z prawej strony chłodnicy i pamiętaj żeby odkręcić korek od naczynka a reszte płynu wydmuchać np kompresorem..

[ Dodano: 07 Kwi 2010 11:21 ]
ManieKK pisze:Moze mi ktos opisac jak zachowuja sie w waszych golfach obroty? Tzn. wartosc po odpaleniu zimnego silnika, jak spadaja podczas jazdy po wcisnieciu sprzegla, na jakim poziomie sa kiedy auto jest rozgrzane? Z gory dziekuje
po odpaleniu zimnego od 1200 i spada do niecałych 900 jak wciskam sprzęgło to spada do 700 i odbija w góre do prawie 900.. Ale pewnie mam cos popsute bo tak byc nie powinno...

: śr kwie 07, 2010 11:32
autor: feniks
enzo2211 pisze:po odpaleniu zimnego od 1200 i spada do niecałych 900
też tak mam na zimnym, później powinno być 750-800 na jałowym

: śr kwie 07, 2010 19:41
autor: p.wojtyczko
u mnie jak wszystko grało to na ssaniu 900 a potem 800 i stało jak mur a po czyszczeniu przepustnicy wszysko sie zjeb..... fale dunaju1000-2000 :bajer:

: śr kwie 07, 2010 22:48
autor: ManieKK
A jak jest kiedy podczas jazdy np. dojazd do skrzyzowania wciskasz sprzeglo? Na jakim poziomie sa obroty w czasie jazdy na "luzie"? u mnie 900 a jak sie zatrzymam to po sekundzie spadaja na 800

: śr kwie 07, 2010 23:09
autor: enzo2211
Kurde pany, a u mnie dziś sie auto skończyło.... pali na 3 gary, nie reaguje na pedał gazu, a jak już załapie na 4 garki, to obroty od 1200 do 3000 że tak powiem ... denerwuje mnie to!!
cewka do wymiany bo "pęknięta jest ta obudowa"
na reklamowane kable NGK czekam już ze 2 tygodnie.... przepustnica czyszczona i adaptowana przepływka czyszczona, czujnik temp ( ten niebieski ) mierzony i jest ok.

I non stop w vagu błąd 513 - czujnik G28 :grrr: Co to za czujnik i czy mógł kabel gdzieś się rozłączyć??
Jak myślicie?

: czw kwie 08, 2010 06:58
autor: feniks
ManieKK pisze:u mnie 900 a jak sie zatrzymam to po sekundzie spadaja na 800
tak samo mam
enzo2211 pisze:czujnik G28
cz. poł. wału korbowego,tutaj masz info z passata (może Ci pomoże)
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26315

: czw kwie 08, 2010 10:03
autor: ManieKK
Tez wam trzeszcza tak plastiki w aucie?

: czw kwie 08, 2010 10:33
autor: kvazi555
ManieKK, też - rozwiazanie gabka pod spinki i problem znika