Strona 102 z 118

: ndz mar 28, 2010 18:11
autor: dimmer
takie cos a to ze wyswietla mi kmunikat service inspect moze miec na to jakis wpływ bo cos czytałem ze moze ......mianowicie na odcinanie obrotów przy 5200

: ndz mar 28, 2010 18:23
autor: toldek1
Serwice nie powoduje niczego poza informacją o przeglądzie, wadliwe działanie CMP tak.

: ndz mar 28, 2010 19:46
autor: dimmer
skasowałem sobie dzis komunikat
wypiołem i wpiołem z powrotem czujnik i kręci do 6300....nie długo jade na kompa da znac co sie święci....

: ndz mar 28, 2010 23:41
autor: Jazz_Blue
U mnie dopiero śmieszna sytuacja, bo po wypięciu czujnika położenia wału korbowego, samochód normalnie odpalił, może trochę bardziej z oporem, jeździć nie próbowałem, a podobno jak całkiem padnie to silinik nie do uruchomienia...

: pn mar 29, 2010 08:39
autor: dimmer
no widzisz ja od wału korbowego nie wypinałem..... tylko od wałka rozrządu i tez nic sie nie działo,,,,,

: pn mar 29, 2010 20:50
autor: ManieKK
Jak juz pisalem fachmen czyscil mi przepustnice i nie dalo sie jej zaadaptowac VAGiem. Przejechalem 150km i nic (obroty1400) dzis odpialem kleme i po 4 godzinach postoju odpalilem auto i chodzilo sobie na wolnych obrotavh 20minut. Nic to nie dalo, obroty bez zmian. Nie mam juz nerwow do tego samochodu, pomyslow tez nie. Jak nie urok to...

[ Dodano: 29 Mar 2010 20:51 ]
Nie chce sie sama zaadaptowac;/

: pn mar 29, 2010 21:04
autor: feniks
ManieKK pisze:nie dalo sie jej zaadaptowac VAGiem
słaby mechanik tylko powiem :bajer:

: pn mar 29, 2010 21:21
autor: Pawel03
Witam. Mam do wymiany przepustnice w swoim golfie 4 1.6 AKL 99r. Może ktoś wie gdzie można nabyć nową lub używaną z jakiegos pewnego źródla z jakąś gwarancją rozruchową czy cos w tym stylu. Z góry dzieki za pomoc. pozdro

: śr mar 31, 2010 17:53
autor: zupełnie zielon
Ja już po wymianie czujnika Halla. Dla tych co czekają niech nie zwlekają. Całkiem inny samochód teraz. Nie dość że moc odczuwalnie wieksza to komputer pokazuje mniejsze spalanie. Nie wspomnę o odpalaniu i równej pracy silnika. Bez problemów sie nie obyło bo po kupnie czujnika i zamontowaniu okazalo sie ze dalej nie działa. Trzeba było drugi raz rozebrać całość i po pewnych kombinacjach udało się skasować błąd,

: śr mar 31, 2010 19:18
autor: scuzzy
Witam. Prosiłbym o podpowiedz, jakie klocki i tarcze na przód montujecie do swoich golfów 4? Nie potrzebuję żadnych sportowych kompletów, tylko czegoś w miarę porządnego, w rozsądnych pieniądzach, dla zwykłego użytkownika :) Z góry dziękuję.

: śr mar 31, 2010 19:54
autor: Jazz_Blue
Ja już po wymianie czujnika Halla.
Jakiej firmy kupiłeś czujnik Halla i ile kosztował? Jaki to błąd miałeś, wyskakiwał na zapalonym silniku nawet?
scuzzy pisze:Witam. Prosiłbym o podpowiedz, jakie klocki i tarcze na przód montujecie do swoich golfów 4?
Ja mam tarcze Brembo + klocki ferodo i nie narzekam 30 tyś na nich zrobiłem i dobrze hamują, nic nie piszczy. Teraz wziąłbym ATE komplet

1.6 SR

: sob kwie 03, 2010 20:51
autor: Smerek84
Witam!
Mam kolejny problem...wyjechalem dzis z domu i po przejechaniu 10km samochod zaczal sie dusic i zwalniac (na gazie), przelaczylem na benzyne to wogole nie cchial pracowac...przelaczylem spowroten gaz i jakos sie doczlapalem spowrotem do domu.
Wiec ogolnie strasznie sie dusi i nie cche wejsc na obroty... ale jak odlaczylem wtyczke od przeplywomierza powietrza, poprawilo sie w 80%. Czy to znaczy ze przeplywomierz sie zepsul??
Bardzo prosze o pomoc! Pozdrawiam!

: sob kwie 03, 2010 22:29
autor: Jazz_Blue
Wskazywałoby na niego skoro było lepiej niż z podpiętym, podepnij pod VAG'a i skasuj błąd przepływomierza, bo na pewno będzie skoro odpiąłeś i jeździłeś i sprawdź czy znowu wyskoczy

: ndz kwie 04, 2010 10:24
autor: kvazi555
mam pytanie, jak spuscic plyn chlodniczy?