: wt maja 15, 2007 14:56
a wymieniales juz przewody podcisnieniowe i sprawdzales podstawke??-pawlo111 pisze:Z gaznikiem mam czasem takie jaja ze nie trzyma obrotów. Zapale go. Pochodzi sobie chwile z minute- półtorej i sam sobie zgasnie. Jak sie zagrzeje to też sobie czasem lubi zgasnąć. Zaczyna sie tak ze mu spadaja powoli obroty ale jak przygazuje to na chwile spokój jest.
Kilka razy też sie zdarzyło że sie przywiecił na wiekszych obrotach i nie chciał zejsc. Nie mam gazu tylko benzynka.
co do glowic to w 1,6 i 1,8 sa takie same wiec nie ma potrzeby zmieniac, chyba ze na wtrysk wielopunktowy bo dopiero tam sa roznice w glowicach, jak chcesz podniesc dynamike to zaloz walek rozrzadu z jakiegos wielopunkta.-pawlo111 pisze:Jak pisalem mam blok z 1.8. Moze by mu zalozyl głowice od 1.8 i reszte i by ciekal?
tylko komputer sie nie zgra pewnie. O ile silnik 1.6 posiada kompa???
Ewentualnie co mozna zrobic jeszcze z tym gaznikiem?
najprosciej to nie podlaczac rurakimi podcisnieniowymi sie do tych zaworow, nie odczujesz roznicy jak ich nie podlaczysz, takze nie musisz ciagnac tam zadnej elektryki, po prostu wymien sobie rurki podcisnienia i nie podpinaj ich do tych zaworow.Walus pisze:Chlopaki mam gaznika 2E i tam sa dwa elektozawory a z mojej instalacji po silniku 1.5 JB nie ma takich kostek zeby tam podlaczyc. Jak to zrobic zeby dzialalo ??