Strona 11 z 37

: czw lut 03, 2005 01:38
autor: marceliii
Jakbyś ostatnimczasem poczytał forum to byś wiedział że miałem z tymproblem bo w dowodzie mam wbite numery silnika na którym te auto wyjecjało z fabryki,a w środku jest 1.8 na digi,tylko że na bloku tez numery są usunięte bądź ukryte i nabijane w innym miejscu,więc nie rób ze mie takiego tępaka.
:)

: czw lut 03, 2005 13:00
autor: Norbert
Egon PŃ pisze:Nie wiem co sie stało, ale od nowego roku moj golfik przebił bariere 140 i pociągnoł do 160. Poza tym na 3 do 140, a mam 5 skrzynie. Czy to normalne?? Licznik 100% sprawny.
W końcu przestał chorować po polskim paliwie... Uodpornił się na nie :)

: czw lut 03, 2005 13:04
autor: Norbert
marceliii pisze:Jakbyś ostatnimczasem poczytał forum to byś wiedział że miałem z tymproblem bo w dowodzie mam wbite numery silnika na którym te auto wyjecjało z fabryki,a w środku jest 1.8 na digi,tylko że na bloku tez numery są usunięte bądź ukryte i nabijane w innym miejscu,więc nie rób ze mie takiego tępaka.
:)
Jak masz GTi 8V to masz 107 KM

: czw lut 03, 2005 13:33
autor: dukem
marceliii pisze:Jakbyś ostatnimczasem poczytał forum to byś wiedział że miałem z tymproblem bo w dowodzie mam wbite numery silnika na którym te auto wyjecjało z fabryki,a w środku jest 1.8 na digi,tylko że na bloku tez numery są usunięte bądź ukryte i nabijane w innym miejscu,więc nie rób ze mie takiego tępaka.
:)
Faktycznie czytałem...przyznaje się do błedu i przepraszam...i moge tylko zyczyc powodzenia w poszukiwaniu numeru- moze jeszcze gdzies sie ostal...

: czw lut 03, 2005 18:23
autor: marceliii
No nigdzie nie ostał,ale dzięki forumowiczom już wiem że to PB,PF bo doszli do tego ogladając zdjęcia.
W sumie to powinienem miec 107 ale niemam juz kata więc jest 112 kucy.
:)
Pozdro

: czw lut 03, 2005 19:16
autor: dukem
No to dobrze ze do tego doszedles...tez chcialbym miec u siebie ponad setke...no ale niestety diesel to diesel i mam 70 koni...wg mnie i tak niezle to śmiga no i do 160 można bez problemu sie bujnac...a wiecej + polskie drogi = robota zawieszenia...

: czw lut 03, 2005 19:56
autor: hektopaskal
diesele to bardzo dobre silniki, teraz spokojnie dorownuja (a nwet lekko sa lepsze) benzynowym jesli chodzi o moc i dodatkowo pala mniej. popatrz na parametry nowych Golfow i porownaj Diesle z beznynkami. byc moze lekko sie zdziwisz... minus diesli to ich cena... ale pozniej taniej sie jezdzi wiec pewnie roznica sie zwraca. IMHO diesel a benzyna to dzis kwestia gustu.

: czw lut 03, 2005 20:23
autor: dukem
No wiadomo ze nowe diesle to nie to samo co kiedys...ale ja niestety mam 15 letniego 1,6TD a te silniki nie dorownywaly benzynkom...za to sa bardziej wytrzymale i taniej sie jezdzi...

: czw lut 03, 2005 21:48
autor: marceliii
No ale silniczki PB,PF to tez jedne z lepszych silniczków vw pod względem wytrzymałości i utrzymania.
:D

: czw lut 03, 2005 22:49
autor: dukem
Nie watpie skoro nadal jezdza mimo swoich latek (w koncu to VW) a 112 kobyl warte pozazdroszczenia...

: czw lut 03, 2005 23:31
autor: marceliii
No wystarcza,ale zawsz jest jakiś niedosyt.
;)
Chyba troszke zeszliśmy z tematu.
:(

: pt lut 04, 2005 00:48
autor: dukem
Posrednio moc jest zwiazana z pytaniem "ile moze pedzic Golfi?" :wink:

: pt lut 04, 2005 01:38
autor: MaLiBU
marceliii pisze:No nigdzie nie ostał,ale dzięki forumowiczom już wiem że to PB,PF bo doszli do tego ogladając zdjęcia.
W sumie to powinienem miec 107 ale niemam juz kata więc jest 112 kucy.
:)
Pozdro
to ze kata nie masz nie robi z PF PB IMHO,
jeszcze soft, ECU powinienes od PB miec jezeli masz PFa. (chyba - jutro bede widzial)

a do Reszty :crazy:
podawajcie od razu wiek i grupe krwi moze jakies narzady beda potrzebne :panna: bo jak slucham niektorych wypowiedzi to ciarki mnie przechodza :goof:
zeby 1.3 (pomijam ze chyba polowie zle liczniki wskazuja) z heblami wszyscy wiedza jakie sa a o zawieszeniu juz wole niemowic tyle poginac :panna: krzywde sobie zrobicie albo komus, lepiej zawias wymience zanim w testowanie sie zaczniecie bawic, jakikolwiek okolicznosci by was zmusily do nawet minimalnego gwaltownego ruchu kierownica i powodzenia zycze w wyprowadzeniu samochodu. Pisze to apropo sytaacji jaka mialem jakis czas temu na trasie, jakas dwojka na dupie mi sie uczepila, lecialem spokojnie 140 (dwupasmowa droga ruch minimalny) i chce wyprzedzac, puscilem kolesia, podejzewam jakims dieslem jechal(bo kopcil - rejestracja podwarszawska) i tak prol kolo 160-170 ja za nim, skoro mam chetnego na mandaty to sie podczepilem, i tak do pierwszego zakretu, do chyba 100 wychamowal a dodam ze zakret jakies 45 stopni wyprofilowany a i tak mialem wrazenie ze wypadnie z zakretu, reausumujac teksty w stylu "(...)wyprzedzam wszystkich na trasie a jak nie w miescie nadrabiam(...) sa beznadziejne, zamiast inwestowac w strumienice, tłumiki i inne totalnie bezwartosciowe rzeczy kupcie porzadne zawieszenie, albo zmiencie heble na od G60 np....
Oczywiscie to tylko moje zdanie i nie tyczy sie wszystkich.... :pub:
ale uzywajcie szarych komorek wiecej niz prawej nogi
pozdrawiam

: pt lut 04, 2005 02:52
autor: marceliii
No całkiem mądre słowa,a już nie mówie jak jedzie gościu maluchem 100 załadowany w czterech aż malacz siedz,koleiny jak s........ że go po całej drodze rzuca,temp. na dworze - 5 a on na letnich,i na tylnej szybie naklejka pogromca szos.
:D
Sam takiego agenta widziałem,prawie się za nich zaczołem modlić,sam mam ciężką noge,ale oprócz tego IQ.
:)