marceliii pisze:No nigdzie nie ostał,ale dzięki forumowiczom już wiem że to PB,PF bo doszli do tego ogladając zdjęcia.
W sumie to powinienem miec 107 ale niemam juz kata więc jest 112 kucy.
Pozdro
to ze kata nie masz nie robi z PF PB IMHO,
jeszcze soft, ECU powinienes od PB miec jezeli masz PFa. (chyba - jutro bede widzial)
a do Reszty
podawajcie od razu wiek i grupe krwi moze jakies narzady beda potrzebne
bo jak slucham niektorych wypowiedzi to ciarki mnie przechodza
zeby 1.3 (pomijam ze chyba polowie zle liczniki wskazuja) z heblami wszyscy wiedza jakie sa a o zawieszeniu juz wole niemowic tyle poginac
krzywde sobie zrobicie albo komus, lepiej zawias wymience zanim w testowanie sie zaczniecie bawic, jakikolwiek okolicznosci by was zmusily do nawet minimalnego gwaltownego ruchu kierownica i powodzenia zycze w wyprowadzeniu samochodu. Pisze to apropo sytaacji jaka mialem jakis czas temu na trasie, jakas dwojka na dupie mi sie uczepila, lecialem spokojnie 140 (dwupasmowa droga ruch minimalny) i chce wyprzedzac, puscilem kolesia, podejzewam jakims dieslem jechal(bo kopcil - rejestracja podwarszawska) i tak prol kolo 160-170 ja za nim, skoro mam chetnego na mandaty to sie podczepilem, i tak do pierwszego zakretu, do chyba 100 wychamowal a dodam ze zakret jakies 45 stopni wyprofilowany a i tak mialem wrazenie ze wypadnie z zakretu, reausumujac teksty w stylu "(...)wyprzedzam wszystkich na trasie a jak nie w miescie nadrabiam(...) sa beznadziejne, zamiast inwestowac w strumienice, tłumiki i inne totalnie bezwartosciowe rzeczy kupcie porzadne zawieszenie, albo zmiencie heble na od G60 np....
Oczywiscie to tylko moje zdanie i nie tyczy sie wszystkich....
ale uzywajcie szarych komorek wiecej niz prawej nogi
pozdrawiam