Strona 11 z 69

: sob maja 31, 2008 00:08
autor: rakczek
Niemiec pisze:hryniew z tym pytaniem poczekaj na Kolegów Grega lub Rakczek. Oni napewno będą wiedzieć

Za wiele nie wypowiem sie na ten temat poniewaz niegdy nie robilem tego

Ksiazkowo wyglada to mniej wiecej tak : Obrazek

: pn cze 09, 2008 21:39
autor: czajaa22
Witam koledzy tez sie podepne do tematu bo jestem w trakcie zakaldania mfa i mama pare niejasnosci w zwiazku z wiazkami. A mianowicie na pierwszym foto jest czujnik temp nei mam go sadze no chyba ze to bedzie czujnik ktory znalazlem w podszybiu jak montowalem tempomat drugie foto widoczny z prawej strony skrzynki elektrycznej ale nie sadze. Jak podpiac ten czujnik temp. Drugie pytanie foto 3 i 4 wiazki mfa ze strony seata wyczytalem ze tam podlaczyli tylk o4 przewody ja mam wiazke jak na zdjeciu i oddzielny bialy kabel tez widac na focie jak to wpiac? Prosze o pomoc w razie nei jasnosci prosze pytac wyjasnei wszystko z przewodami jesli na fotach nei widac. Pozdro i dzieki.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pn cze 09, 2008 22:29
autor: greg
czajaa22 pisze:A mianowicie na pierwszym foto jest czujnik temp nei mam go sadze no chyba ze to bedzie czujnik ktory znalazlem w podszybiu jak montowalem tempomat
tak to czujnik w podszybiu dla klimy
czajaa22 pisze:Drugie pytanie foto 3 i 4 wiazki mfa ze strony seata wyczytalem ze tam podlaczyli tylk o4 przewody ja mam wiazke jak na zdjeciu i oddzielny bialy kabel tez widac na focie jak to wpiac
jedna wiązka 4 kable z identycznymi pinami - manetka a z drugiej strony 3 piny do zegarów, oczko do masy
biały kable - zegary - pomarańczowa wtyczka lub wtyczka kompa silnika - sygnał zużycia paliwa
czujnik temp dodatkowy - oczko do masy, drugi kabel do zegarów

: czw cze 12, 2008 19:21
autor: jester
hej...

Mam maly problem z VAG TACHO ..
A mianowicie
zczytalem pin i chcialem zaprogramowac sobie drugi kluczyk
pomieszalo cos w programie i kazalo mi wylaczyc i wlaczyczaplon.
Kuluczy nie zostal zaprogramowany a malo tego stary tez nie dziala ..
i
Teraz nawet nie moge sie polaczyc z licznikiem
pokazuje mi sie komunikat
Connecting VDO New...
Unsupported Command!


jakies sugestie ? Bede bardzo wdzieczny za pomoc .. auta nie da sie odpalic a w sobote klient przyjezdza po niego :/

Pozdrawiam ADAM

: czw cze 12, 2008 23:16
autor: czajaa22
OJ kolego skontaktuj sie z raczkiem albo gregiem oni ci pomoga.
Ja mam inny problem mianowicie ze wskazaniem spalania jeszcze nie zagladalem do kostek wiec nie wiem czy mam kabel ale skoro cos pokazuje to chyab jest ale spalanie jest kosmiczne nawet na postoju dlaczego zle wskazuje?

: czw cze 12, 2008 23:59
autor: cinek2004
czajaa22, nie masz podlaczonego spalania. Mi pokazywal 55l, jak podpialem, jest OK.

: pt cze 13, 2008 00:44
autor: rakczek
jester pisze:hej...

Mam maly problem z VAG TACHO ..
A mianowicie
zczytalem pin i chcialem zaprogramowac sobie drugi kluczyk
pomieszalo cos w programie i kazalo mi wylaczyc i wlaczyczaplon.
Kuluczy nie zostal zaprogramowany a malo tego stary tez nie dziala ..
i
Teraz nawet nie moge sie polaczyc z licznikiem
pokazuje mi sie komunikat
Connecting VDO New...
Unsupported Command!
Witaj

Nie da sie dokodowac klucza,,, koduje sie wszystkie razem...
Czyli normalna rzecz ze jesli cos nie poszlo to stary nie bedzie dzialal. W pamieci epron zostal on wymazany.

Jesli masz immo 2 to mozesz kodowac ponownie pastylki jesli immo 3 to pastylke koduje sie tylko raz potem juz tylko nowe.

Jesli masz pin licznika (mam nadzieje ze pamietasz) to pod vagiem zakoduj- jest prosciej.

Jaki numer maja zegary? Ustalimy czy immo 2 czy tez 3...

A co do vag tacho

Czasem mam tak ze program nie laczy sie z licznikiem....

W opci SELECT ECU wybierasz licznik jaki masz to pewnie wiesz
Jesli tak to polacz sie najpierw np przez immo audi golf a potem new czy old... Ja zawsze tak kombinuje i za ktoryms razem zaskakuje

Jak co to wal na gg 6898104

[ Dodano: 13 Cze 2008 00:54 ]
Aha a ja dokladnie tak kodowalem nawet porada powstala :)

: pt cze 13, 2008 19:48
autor: czajaa22
No spoko tak myslalem. Powiedz mi tylk ojeszcze jak sie dobrac do kostek w liczniku bo wygladaja skomplikowanie i nie chce ich zepsuc?

[ Dodano: 16 Cze 2008 20:37 ]
Dobra zeczywiscie ne ibylo podlaczonego spalania ale to wiedzialem. Zastanawiajace jest to skad on bral jakeis tam dane bo spalanie zmienialo sie i w miare na trasie wygladalo spoko. Po podlaczeniu spalania troche sie zmienilo zywiej reaguje ale na postoju mi wskazuje dalej kosmosy przykladowo 8 litrow wyswietlaczz zapamietuej jakby ostatnie spalanie przed zejsciem obrotow na jalowe a na jalowym powinno byc okolo 0,5l. Nie mam pojecia co jest moze bedziecie wiedziec.

: czw cze 19, 2008 15:20
autor: greg
dobra - zegary przyszły wraz z adapterem CAN - szybki montaż + dopasowanie immo - i jazda.
Więc:
kontrolka airbag - zgaszona - mignie po przekręceniu stacyjki
kontrolka ABS - zgaszona
temperatura zewn. ok.
Czas jazdy ok
średnia prędkość ok
chwilowe zużycie i tu lekki problem - na niskich obrotach i powolna jazda użycie od 10 do 19 litrów , pedał w podłogę od 0 do 19litró i po chwili 5,6 - 4litry - cuś nie tak - protestuję to powiem jak wskazuje
Średnie spalanie - wg mnie kapkę zaniża (od 6 do 8litrów) ale .. też muszę potestować.

: czw cze 19, 2008 19:02
autor: czajaa22
Wlasnei ma mtez ten sam problem ze spalaniem co ty greg na wolnych obrotach i powolnym ruszaniu tez duzo wskazuje czasami nawet 20litrow/100km

: pt cze 20, 2008 09:06
autor: Marcinek
czajaa22, to akurat normalne przy ruszaniu w dieslach pokazuje do30litrow a w benzynach nawet do 70litrow, ale to spalanie chwilowe a greg ma zupelnie inny problem bo mu "wariuje"

: pt cze 20, 2008 13:40
autor: greg
Marcinek, ładnie to ująłeś - po prostu poczatkowo pokazuje prawidłowo a potem zamiast tak samo prawidłowo zaczyna zaniżać

: pn cze 23, 2008 11:58
autor: luzipower
czajaa22 pisze:ale na postoju mi wskazuje dalej kosmosy przykladowo 8 litrow wyswietlacz zapamietuje jakby ostatnie spalanie przed zejsciem obrotow na jalowe a na jalowym powinno byc okolo 0,5l. Nie mam pojecia co jest moze bedziecie wiedziec.
mam to samo - ktoś pomoże ???

: sob lip 05, 2008 20:10
autor: _LEo_
panowie odpadlem na 6 stronie i mam kompletny mętlik jesli chodzi o te MFA 1/2 FIS, pelny FIS.. CANy nie CANy... polowe CANa :kac: to tylko mogli niemcy wymyslic hehehe ... Odnosnie tego mam pytanie, tylko prosze nie zlinczujcie mnie na wstepie.. bo jesli chodzi o te sprawy to jestem kompletny laikiem... mam golfa4 :bigok: heheh 1.6 z 98r. licznik bez MFA i jakiego kolwiek FIS'a. Wiem tylko ze mam na liczku oznaczenie 919... chcialbym pelnego FIS :helm: :helm: ale z tych 6 stron co dalem rade przeczytac, wiem ze to jest mało realne, wiec chcialbym 1/2FIS'a. Fajnie by bylo, jakby mi ktos to wytlumaczyl, tak jak sie tlumaczyl alfabet w klasie 1-3 podstawowki. Ew do kogo moge uderzyc na gg odnosnie tego :bajer: ??