Strona 2 z 2

: wt kwie 17, 2007 14:36
autor: zxcv2
Sprawdziłem i jest tak: Najpierw grzeje się górny wąż, później dół. Po przejechaniu się oba są gorące, a temp pokazuje w granicach 70-75 st. wyżej nie pójgdzie. Zauwazylem, gdy silnik pochodzi kilka min, a jest już rozgrzany włączy się zaraz wiatrak, a temp nadal 70-75st.

Z przodu silnika jest takie coś:
Obrazek

To jest ten termowyłącznik:?

Obrazek

: wt kwie 17, 2007 15:10
autor: bodzio_j
zxcv2 pisze:Z przodu silnika jest takie coś:
Zdejmij wtyczkę z tego czujnika bliżej głowicy (wydaje mi się, że powinien być czarny)
zxcv2 pisze:To jest ten termowyłącznik:?
tak , to on, ale jeśli wiatrak się włącza to pewnie jest dobry.

: wt kwie 17, 2007 15:14
autor: zxcv2
Czarny jest pod spodem, a od czego te 2 pozostałe ?

: wt kwie 17, 2007 16:55
autor: bodzio_j
zxcv2 pisze:Czarny jest pod spodem, a od czego te 2 pozostałe ?
Zazwyczaj czarny czujnik jest od wskaźnika, niebieski podaje info do komputera, czerwony to chyba jakieś podgrzewanie.

: wt kwie 17, 2007 18:12
autor: miś fazi
Obrazek

[ Dodano: 17 Kwi 2007 18:16 ]
to co masz na swoich zdjęciach to są termowyłącznik , czujnik do zegara masz na rysunku pod nr. 13

[ Dodano: 17 Kwi 2007 18:20 ]
albo masz uszkodzony ten czujnik , sam wskażnik w zegarze lub termowyłącznik w chłodnicy jest walniety i za szybko włącza Ci wiatrak , i dla tego nie mozesz uzyskac 90 stopni

[ Dodano: 17 Kwi 2007 18:28 ]
tak, na drugim zdjęciu masz termowyłącznik wiatraka chłodnicy

[ Dodano: 17 Kwi 2007 18:38 ]
jeszcze pamiętaj ze ten czujnik co masz na fotce ( na samym dole ) kontroluje termowyłącznik wiatraka chłodnicy

: pt cze 15, 2007 21:57
autor: edi_max
Witaj kolego . A więc tak :

czarny czujnik obok silnika odpowiada za wskaźnik temperatury ,

czyjnik po prawej stronie na dole odpowiada za wiartak ,

Wymiana czujnika do wiatraka obędzie sie bez spuszczania wody , najlepiej jak będzie całkiem zimny , zleci najmniej ,

Mianowicie jest tak samo z wymianą czarnego czujnika , jak moge jeszcze w czymś pomóc czekam na wiadomosc ,

Serdecznie pozdrawiam Miłych Golferów .


[ Dodano: 15 Cze 2007 22:02 ]
zxcv2, Witaj kolego . A więc tak :

czarny czujnik obok silnika odpowiada za wskaźnik temperatury ,

czyjnik po prawej stronie na dole odpowiada za wiartak ,

Wymiana czujnika do wiatraka obędzie sie bez spuszczania wody , najlepiej jak będzie całkiem zimny , zleci najmniej ,

Mianowicie jest tak samo z wymianą czarnego czujnika , jak moge jeszcze w czymś pomóc czekam na wiadomosc ,

Serdecznie pozdrawiam Miłych Golferów .

: pt cze 15, 2007 22:46
autor: piter_golf
Mam taki problem. Jestem po wymianie silnika z 1.3 MH na 1.8 GU i nie wiem gdzie podłączyć przewody idące do licznika do wskaźnika temperatury. mam dwa wolne kable po dwie wtyczki w każdym i nie wiem gdzie je podłączyć. a Czy ma jeszcze znaczenie to że w 1.3 był króciec plastikowy a w tych jest metalowy??