witam wszystkich
potrzebuje jakiejs podpowiedzi czytalem powyzsze wpisy i kazdy z przypadków jest inny
U mnie wygląda to tak
jesli przekrocze pewne obroty(brak obrotomierza) zaczyna migać lampka oleju i włącza sie piszczek (nawet nie wiedziałem ze jest ;p) i nie ma róznicy czy zimny czy rozgrzany silnik
czy jade czy na postoju jest taki sam schemat
dziwi mnie jedynie to ze jak juz zacznie pikac wyłącze silnik i natychmiast uruchomie ponownie problem znika oczywiscie do momentu nie przekroczenia danych obrotów
dodać warto ze niespełna 2000km temu został wymieniony olej i filtr
a rzecz sie dzieje w pasku b3 1,9 td 93r.
pozdrawiam i prosze o jakies rady
Kontrolka oleju - problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr gru 02, 2009 23:18
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Kolego problem miałem podobny i po 9 miesiącach go rozwiązałem.
Zacząłem od wymiany panewek. Kupiłem STD. Szlif wału nie był potrzebny bo jak lustro wyglądał. Ta operacja pomogła na jakieś 2 miesiące. Wymieniłem pompę oleju ( używka na używkę). Kilka razy olej od Lubro 20w50 do Castrola GTX HM 15w40 przez Lotosy, Mobile, Shelle itp. I nadal to samo ( jak silnik miał 90C to dioda dawała znać o sobie).
Kilka dni temu coś mnie tknęło - posprawdzałem od nowa panewki i ...i jak lusterko. w tym czasie przyjechał kolega żebym mu wymienił pompę oleju (MKII 1,6). Kupił nówkę Toprana. Została zarekwirowana a że miałem rozebrane 1/2 mojego silnika to postanowiłem wsadzić ja nie do niego tylko do siebie.
Zalałem silniczek GTX`em HM 15W40 przegoniłem auto (102C) i problem znikł. Manometrem pomierzyłem ciśnienie i było OK.
Następnego dnia odkupiłem mu pompę
[ Dodano: 02 Gru 2009 23:14 ]
p.s
Identycznie ..... miałem
Zacząłem od wymiany panewek. Kupiłem STD. Szlif wału nie był potrzebny bo jak lustro wyglądał. Ta operacja pomogła na jakieś 2 miesiące. Wymieniłem pompę oleju ( używka na używkę). Kilka razy olej od Lubro 20w50 do Castrola GTX HM 15w40 przez Lotosy, Mobile, Shelle itp. I nadal to samo ( jak silnik miał 90C to dioda dawała znać o sobie).
Kilka dni temu coś mnie tknęło - posprawdzałem od nowa panewki i ...i jak lusterko. w tym czasie przyjechał kolega żebym mu wymienił pompę oleju (MKII 1,6). Kupił nówkę Toprana. Została zarekwirowana a że miałem rozebrane 1/2 mojego silnika to postanowiłem wsadzić ja nie do niego tylko do siebie.
Zalałem silniczek GTX`em HM 15W40 przegoniłem auto (102C) i problem znikł. Manometrem pomierzyłem ciśnienie i było OK.
Następnego dnia odkupiłem mu pompę
[ Dodano: 02 Gru 2009 23:14 ]
p.s
witam wszystkich
potrzebuje jakiejs podpowiedzi czytalem powyzsze wpisy i kazdy z przypadków jest inny
U mnie wygląda to tak
jesli przekrocze pewne obroty(brak obrotomierza) zaczyna migać lampka oleju i włącza sie piszczek (nawet nie wiedziałem ze jest ;p) i nie ma róznicy czy zimny czy rozgrzany silnik
czy jade czy na postoju jest taki sam schemat
dziwi mnie jedynie to ze jak juz zacznie pikac wyłącze silnik i natychmiast uruchomie ponownie problem znika oczywiscie do momentu nie przekroczenia danych obrotów
dodać warto ze niespełna 2000km temu został wymieniony olej i filtr
a rzecz sie dzieje w pasku b3 1,9 td 93r.
pozdrawiam i prosze o jakies rady
Identycznie ..... miałem
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 00:15 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości