Strona 2 z 2

: ndz mar 20, 2005 07:53
autor: Aronix
Ranty? W błotnikach jest wycięcie na koła i te wycięcia są zagięte pod kątem 90 stopnido wewnątrz! Zagięcie ma ok.1cm szerokości! Dlatego w moim przypadku gdy opona zbliża się do błotnika (tylnego) to rysuje o ten zgięty kawałek blachy! Jak go się zagnie na maksa co grozi odpryskiem lakieru to wtedy bedzie ok. 1 cm więcej przestrzeni dla opony! Chyba dobrze wyłorzyłem temat! A najprościej (jak w łamigłówce) - miejsce gdzie sprawdzamy czy samochód lapie rdza( w oplach najczęściej). :)

zawiecha3

: pt mar 25, 2005 20:00
autor: chris
przy standardowyej zawieszce 3ka ma 195\50\15 i nie ma bata, nie moze trzec.

Re: zawiecha3

: pt mar 25, 2005 22:35
autor: Aronix
chris pisze:przy standardowyej zawieszce 3ka ma 195\50\15 i nie ma bata, nie moze trzec.
jutro zakladam 195/50/15 i jak bedzie tarlo to je wyj...........ie!Juz ranty lekko zagiołem!

: sob mar 26, 2005 07:29
autor: Kowal38
można zastosować gumy usztywniające do spręzyn!
Sa na allegro chyba po 5 zeta.
Ale to jest rozwiązanie tymczasowe,po roku trzeba je znowu wymienić.
W moim golfie opony też tarły o listwy nadkoli z tyłu(opony 195/50/15 na alusach golf GTD III)
wymieniłem amory z tyłu na nowe ,mechanik założył mi te gumy usztywniające i teraz zero tarcia ! :pub:

: czw mar 31, 2005 09:57
autor: TUTENHAMON
Wolałbym zmienić na mniejszy profil opony np. 45

: czw mar 31, 2005 10:14
autor: Aronix
Ale profil 45 na nasze drogi ??????? Mam teraz 195/55 z tyłu i nie jest źle! Ranty rysuja jak doładuje komplet ludków i podbiję autko na nierównościach!Dobrym rozwiązaniem byłyby 185/55 i po kłopocie! czekam jak kumple przywiozą, o ile przywiozą! hehe