Strona 2 z 2

: czw cze 14, 2007 06:41
autor: djtom
Komas, a masz tą wtyczkę z taśmy co na fotce w Twoim podpisie jest czerwona?

[ Dodano: Czw 14 Cze, 2007 06:42 ]
sama wtyczka z kawałeczkiem taśmy

: czw cze 14, 2007 08:21
autor: Komas
chodzi ci o ta co wchodzi do poduszki? Tam nie ma tasmy tylko zwykly kabel ten czarny co jest na zdjęciu zakonczony czerwona wtyczka. A ta na zdjeciu wtyczke widać z innej taśmy.
Ja poszukuje tekie calej jak na zdjeciu

: czw cze 14, 2007 10:30
autor: cemoi
Komas pisze:no nadal kaszana, wywala mi blad. Moze to przez to ze lutowalem na tasmie i ECU ma jakies problemy. Nie wiem czy to możliwe tam sa takie male napiecia ze nie wydaje mi sie :(
A może zmieniłeś rezystancję całego układu i ECU głupieje - jeżeli istnieje taka możliwość to sprawdź w innej poduszce(oryginalnej) rezystancję obwodu - od strony wtyczki (którą przerobiłeś) z włączeniem pierścieni i poduszki - i porównaj z oryginalną. Może wtedy cokolwiek się rozjaśni.

Już wiem co jest - pierścień ten od dołu (to chyba od klaksonu) a dodatkowo urwana taśma od poduszki przy samem złączu obrotowym - czyli chyba pozostaję w takiej samej sytuacji jak Ty. Zobacz na załączonych zdjęciach jak to u mnie wygląda. Czy nie znalazłeś gdzieś do kupienia całego ustrojstwa?

Obrazek
A tak powinno być:
Obrazek

A klakson ma przerwę. Miałem tylko dzisiaj za mało czasu na rozebranie tego w drobny mak. Może w weekend bedzie go troszkę więcej.
Pozdrawiam

: wt cze 19, 2007 17:02
autor: Komas
ja juz u siebie zmienilem. Okazalo sie ze tasma nie moze byc lutowana bo zmienia to rezystancje. Kupilem cala tasme na gieldzie za 50zł :) przerobilem wtyczke przy aucie bo mialem inna i po wykasowaniu bledu kontrolka zgasla.
cemoi, widzialem na allegro takie tasiemki

http://www.allegro.pl/item205888522_tas ... 6n_t4.html

tylko ta jest droga, ja kupilem na gieldzie za 50zł :)

Jak bedziesz kupowal to zabierz ze soba miernik zeby ją przedzwonić

: czw cze 21, 2007 21:48
autor: cemoi
Komas pisze:
Jak bedziesz kupowal to zabierz ze soba miernik zeby ją przedzwonić
A możesz sprawdzić jaką rezystancję ma cały airbag od tej wtyczki którą dorabiałeś?
Nie zapłacę przecież 100 za głupia taśmę skoro za 270 mogę mieć cały komplet.

Pozdrawiam

: pt cze 22, 2007 00:13
autor: Komas
jak dorwiesz cala to bedzie miala dobra rezystancje. Chodzi o to aby sprawdzic miernikiem czy nie jest przerwana i czy nie ma zwarcie

: pt cze 22, 2007 19:45
autor: cemoi
OK.
Wielkie dzięki - pozdrawiam,

: sob wrz 22, 2007 21:15
autor: robertg1972
Witam mam pytanko czy można zrobić swap poduszki pasażera w pokrywe schowka lub czy z poduszki można zrobić drzwi do schowka do mk3 oczywiście.

: sob sie 16, 2008 13:44
autor: bary_24
jak myślicie co mam uszkodzone: taśmę czy coś więcej? objawy takie jak u wszystkich czyli błąd 588 czyli za duża oporność po stronie kierowcy. Dla ciekawostki dodam iż jeśli odpalę samochód na skręconych kołach w LEWO, błędu nie ma, w chwili gdy wyprostuję koła zapala się na stałe kontrolka AIRBAG. Próbowałem już przewijać taśmę o ilość obrotów co ten skręt w lewo ale nic to nie daje. a i jeszcze jedno pytanie: czy taśma od poduszki ma mieć w każdej żyle przejście 1:1 ??? w taśmie są 2 żyły więc teoretycznie tak powinno być ale dla pewności pytam.

: sob sie 16, 2008 15:34
autor: Ceglarz
bary_24, Taśma ma mieć przejście na obu żyłach, objawy z kręceniem kierownica wskazują ewidentnie na taśmę która dochodzi żywota :grin:

: wt sie 19, 2008 00:10
autor: Komas
bary_24 pisze:jak myślicie co mam uszkodzone: taśmę czy coś więcej? objawy takie jak u wszystkich czyli błąd 588 czyli za duża oporność po stronie kierowcy. Dla ciekawostki dodam iż jeśli odpalę samochód na skręconych kołach w LEWO, błędu nie ma, w chwili gdy wyprostuję koła zapala się na stałe kontrolka AIRBAG. Próbowałem już przewijać taśmę o ilość obrotów co ten skręt w lewo ale nic to nie daje. a i jeszcze jedno pytanie: czy taśma od poduszki ma mieć w każdej żyle przejście 1:1 ??? w taśmie są 2 żyły więc teoretycznie tak powinno być ale dla pewności pytam.
Za duza opornosc swiadczy o zerwanej tasmie. po skrecie kol moze byc tak ze tasma w miejscach uszkodzenia sie dotyka i jest przeplyw. Ale z drugiej strony tak byc nie powinno bo kontrolka poduszki gaśnie dopiero po wykasowaniu bledu VAGiem