Strona 2 z 2

: pn kwie 09, 2007 12:17
autor: MarcoVW
trze z tylu po obnizeniu ale musi byc obciazenie np.3 osoby

JayT sprawdz u siebie odlegolsc rantu nadkola do opony z prawej strony z tylu bedzie ona mniejsza anizeli z lewej :smoke:

chodzi o odlegosc X czy jest taka sama po obu stronach auta

Obrazek

: pn kwie 09, 2007 12:19
autor: jaszczur
sprawdz u siebie odlegolsc rantu od blotnika z prawej strony z tylu bedzie ona mniejsza :smoke:
ciekawe zjawisko :bajer:

: pn kwie 09, 2007 12:28
autor: JayT
MarcoVW pisze:prawej strony z tylu bedzie ona mniejsza anizeli z lewej
Dla mnie to brzmi jak żart - może jeszcze ET felgi powinno być inne z prawej strony niż z lewej? Jednak nie neguję, dopóki nie sprawdzę - lub ktoś inny nie potwierdzi.
jaszczur pisze:
sprawdz u siebie odlegolsc rantu od blotnika z prawej strony z tylu bedzie ona mniejsza :smoke:
ciekawe zjawisko :bajer:
Po strzale z boku w tył i kiepskim klepaniu całkiem prawdopodobne. O ile wiem, to mój nie przyjął akurat takiego strzału, więc z chęcią sprawdzę tę teorię w najbliższym czasie - tylko nie dzisiaj, bo nie mam auta pod domem.

: pn kwie 09, 2007 12:45
autor: MarcoVW
he he zaraz po zamontowaniu sprezyn chlopaki przyjezdzają z zalem za jak wioza qmpli na imporeze to im tyl z jednej strony obciera

a przy 215stkach wchodzi w gre zawiniecie/zaklepanie rantów.

Ale sami sprawdzie i osadzcie :panna:

: pn kwie 09, 2007 13:01
autor: sas_gti
MarcoVW pisze:he he zaraz po zamontowaniu sprezyn chlopaki przyjezdzają z zalem za jak wioza qmpli na imporeze to im tyl z jednej strony obciera
I to ma ma świadczyć o tym ze w kazdym golfie tak jest ? dobre dobre :metal: ....ladnie bitego golfa musi mieć twój kolega albo belkę prostowaną na podłodze w garażu

[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 13:44 ]
po krótkiej konsultacji z MarcoVW, na gg stwierdzam że mówimy tu o wielkościach rzędu (jak sie dowiedziałem) 1-2 mm wiec sa to tak małe wielkosći ze ronica ta prawdopodobnie powstała w procesie projektowania tłoczników do tłoczenia blach w mk3....takie roznice znajdziemy w kazdym aucie i nie ma sie czym martwić...
Nie ma w zwyczaju edytowaćpostów wiecpisze nowego...Marco zwracam honor, golf nie musiał byc bity ani belka prostowana...to sa gora 2mm a ja bylem przekonany ze chodzi i kilka jakiś co najmniej centymetr..pozdro

: pn kwie 09, 2007 20:15
autor: RysiuII
Czyli co mam zmienić :-( ??
Z tego co sprawdzałem to amorki git.
Fele nie mają nic do tego.
Czyli odboje ?
Jade we 3-ech i wali jakby nie było amortyzacji, jak gleba -60 z tyłu :-)
Jak radzicie? Jak coś to będzie na Was. :jezor:
Sam dam rade na parkingu zmienić ?
I jeszcze przy rozebraniu mam coś wymienić? Jakieś elementy gumowe?
Wolałbym nie :-( Koszty.

: pn kwie 09, 2007 20:24
autor: guti
a mzoe takie gumy w sprzezyny wsadzic ? bedzie troszke twardszy ,sztywniejszy i nie bedzie dobijac do błotnika. a jak nie to kazdy blacharz Ci troszeczke poszerzy błotnik. Znam kolesi co wsadzaja deske jakos , pozniej lewarek i do dzieła, troszeczke poszerza i nie przyciera, no chyba ze sam sobie sprobuj młoteczkiem delikatnie pozaginac ranty błotników.

: pn kwie 09, 2007 20:27
autor: RysiuII
Ale ja nie chce nic wsadzać tylko chce żeby było normalnie dobrze.
Zero amortyzacji teraz :-(

: pn kwie 09, 2007 20:50
autor: enter26
Ja mialem podobny ból tarło mi na zakrętach gdy siedziało tylko dwie osoby z tyłu i winne były te talerze co są na sprężynach są na górze tak były zardzewiałe że się praktycznie rozsypały i sprężyny opierały się już tylko o blachę z karoserii. Ale jeśli chodzi o tą przyczynę było łatwo łatwo to zdiagnozowac ponieważ jak podnosiłem samochód na lewarku i miałem już kolo w górze to jak brałem ręką za sprężynę to ona tam jóźno latała na amortyzatorze.

: pn kwie 09, 2007 20:51
autor: JayT
sas_gti pisze:po krótkiej konsultacji z MarcoVW, na gg stwierdzam że mówimy tu o wielkościach rzędu (jak sie dowiedziałem) 1-2 mm
Taka różnica to nie różnica... nie ma się o co spierać :pub:
guti pisze:a mzoe takie gumy w sprzezyny wsadzic ? bedzie troszke twardszy ,sztywniejszy i nie bedzie dobijac do błotnika. a jak nie to kazdy blacharz Ci troszeczke poszerzy błotnik.
guti, to nie jest rozwiązanie - te felgi powinny się mieścić bez żadnych przeróbek. Golfik coś za bardzo idzie na glebę... u mnie aż tak nisko nie schodzi przy dwóch dorosłych facetach z tyłu:
Obrazek

: pn kwie 09, 2007 21:05
autor: jaszczur
RysiuII pisze:Sam dam rade na parkingu zmienić
dasz radę zerknij tu(a koszt odbojów to 56zł) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474

: pn kwie 09, 2007 22:02
autor: RysiuII
hehe Jaszczur już studiowałem twoją porade wcześniej :-)
Tylko mnie zmartwiła sprawa z gornym oparciem sprezyny.
W poradzie pisałeś że odkręcamy to po wkręceniu w imadło.
Dam rade bez?

: pn kwie 09, 2007 23:05
autor: jaszczur
RysiuII pisze:W poradzie pisałeś że odkręcamy to po wkręceniu w imadło.
Dam rade bez?
tu chodzi o to aby bez problemu mozna było odkrecić górne oparcie spręzyny,a bez przytrzymania gdy czesto gęsto śruba jest zapieczona,może być różnie