Strona 2 z 2

: ndz kwie 08, 2007 18:31
autor: czyś
quote="Kenaj"]miałem doświadczenia z RP i wiem co można z tym zrobić za relatywnie małe pieniądze, mam swój temat w speed[/quote]

Ale AAM ma inne tłoki niż RP i dzięki temu stopień sprężania o 1 niższy (chodzi o wybrania w denkach tłoków). Wykręcenie ponad 90 KM z AAM-a przy pozostawieniu stopnia sprężania 9, to sorki, ale skórka nie warta wyprawki, za duże koszty w "akcesoriach" tunerskich.
Chyba, że np. mocno splanujesz głowicę, żeby zniwelować tą różnicę, da się to nawet wyliczyć z dość dużą dokładnością o ile trzeba splanować. Pod warunkiem, że zadbasz o to, żeby tłoki nie pojechały po zaworach. Plus wałek i komputer.

: ndz kwie 08, 2007 23:04
autor: Kenaj
ja miałem RP i bez mocnej modyfikacji podciągnąłem moc tak, że MKIII gti 8V dostawało baty

Dzięki bardzo za odp

: wt kwie 10, 2007 01:05
autor: Sikor83
Dziękuje wszystkim za odpowiedz przekaże kumplowi raczej nie będzie zadowolony raczej namówie go na kupno VR6 i wtedy bedzie moc

: wt kwie 10, 2007 07:01
autor: djtom
raczej namówie go na kupno VR6 i wtedy bedzie moc
tylko niech uważa co kupuje żeby tym bardziej sie nie zdziwił :bajer: