Ciągłe problemy z silnikiem RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:46

ale wystarczy odpiac sade zresetowac kompa aby niepamietal bledow i sprubowac bez sady czy jest ok.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:51

k44761, nigdy nie grzebalem przy hallu to na jego temat za duzo nienapisze.choc z przewodami kiedys mialem sajgon,ale na odwrot jak raptownie gazu dodawalem to lipa bo go zalewalo i slaba iskra niespalala wszystkiego jesli pomalu bylo ok.kurcze duzo szukania,moze ktos jeszcze wpadnie na jakis pomysl poczekaj.

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 22:53 ]
a gume pod monowtryskiem sprawdzales?jak zasysa powietrze tez pierniczy wolne obroty



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:56

k44761, wez dezydorant i popsikaj bardzo dokladnie pod monowtrysk w czasie pracy silnika.jak obroty wzrosna to zasysa,czesto ruszajac niewyniuchasz tego



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 23:00

bo on sie pali.i jak go zassa to obroty wzrosna.trzeba szukac narazie przyczyn bez wydawania $$



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 23:08

k44761 pisze:karoseria "kopie" i sie elektryzuje?
to normalne,brzydko to wyglada ale najwyrzej zaloz sobie z tylu pasek antystatyczny co sie ciagnie po ziemi.fura ubranie sie elektryzuje i kopie.najgorzej jak przy wysiadaniu kopnie w łydke jak dotkne do progu,to jest bol.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn kwie 02, 2007 00:23

u mojego starszego w toyocie byla taka opcja jak piszesz ze przerywa albo nie przechodzi przez 3500 powodem byly swiece i kable
takze cewka mogla sie skonczyc ceny od 130 do 220 zl kosztuje w sklepie

a druga akcja ze jak deptasz na maksa to chodzi ok u mnie tak bylo i winna byla sonda

mozesz podmienic tez kompa bo mogl sie zepsuc ,u mnie sie zepsul i tez auto swirowalo



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn kwie 02, 2007 21:49

k44761 pisze:ak, ale nigdy wczensiej tak nie bylo, to jest wyjatkowo mocne "kopniecie".
Gdzie szukac przebicia? Ile moze kosztowac cewka zaplonowa? :)
to nie przebicie to material sie elektryzuje.90% aut tak ma



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 416 gości