Strona 2 z 3

: ndz mar 27, 2005 18:10
autor: marcin68
faktycznie u nas w salonach sprzedazy jest krucho. Z tego powodu ze daja rabat za rocznik nie oferuja nawet tandetnych gumowych chodniczkow. Pierwszy raz mnie to spotkalo i zadziwilo. POza tym znudzenie i brak kompetencji potrafia mocno zirytowac

: ndz mar 27, 2005 18:36
autor: otinger
Corvax pisze:
Swego czasu chorowałem na Leona w wersji TOPSPORT (TDI 150PS 4x4) oglądałem kilka w beneluxie i to było to. Potem w Polsce zajrzałem do salonu - akurat mieli takiego wystawionego - z zewnątrz identyczny - w środku ... :hmm: :crazy: :grrr: :kac: .... Na zachodzie jest taka zasada, że auto z najmocniejszą wersją silnikową jest w standardzie wyposażone we wszystko co można wsadzić, łacznie z nawigacją. Jak wsiadłem do tego wsalonie to zgłupiałem. Po chwili rozmowy z dość znudzonym goście z salonu otrzymałem trochę nieoficjalnych informacji nt. polityki Iberia i Kulczyka. Oprócz Audi, które idzie tak jak jest produkowane na rynek zachodni - VW i Seat różnią się głównie wersjami silnikowymi. Środek auta z reguły pochodzi z najbiedniejszej wersji silnikowej na zachodzie.

Dostalem w zeszlym roku leona na weekend w wersji Cupra-R i mi sie podobal, wszystko bylo oki! Poza brakiem napedu na 4 kola :grin: Znajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!

: ndz mar 27, 2005 19:54
autor: TUTENHAMON
Mam mk3 a w firmie smigam V i powiem szczerze nie kupiłbym go za żadne pieniądze poprostu mi nie leży jest za masywny sprawia wrażenie cieżkiego wole 2 3 to są autka. Poza tym te plastyki wszystko takie delikatne takie sprawia wrażenie

: ndz mar 27, 2005 22:35
autor: Piotro
ja co prawda nie jezdzilem mk5 ale ponoc jedynie GTI jest udane. Reszta z tego co slyszalem/czytalem nie jest warta uwagi.

: pn mar 28, 2005 00:49
autor: Corvax
otinger pisze:

Dostalem w zeszlym roku leona na weekend w wersji Cupra-R i mi sie podobal, wszystko bylo oki! Poza brakiem napedu na 4 kola :grin: Znajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!
Auto w wersji o której pisałem w standardzie miało elektryczne szyby i na tym się kończył wypas. Klima nawet manualna za dopłatą. Cena wtedy oscylowała w okolicach 106tys pln. Cupra to następca TOPSPORTA i byc może jest taka jak na zachodzie. Wtedy jeszcze nie było Cupry, a najwyższa wersja na zachodzie nazywała się egzequtive czy coś w tym stylu.

: sob kwie 16, 2005 17:48
autor: Kasieńka
Hmmm pewnie temat juz troche przycichl, ale powiem Wam panowie, ze ja jestem bardzo zadowolona ze swojej 115- konnej 5-teczki. Moze faktycznie jest masywniejszy niz poprzednie modele, ale ma takze wiele zalet. Zaznaczam ze jestem wymagajaca (zreszta nie tylko w stosunku do aut :satan:) Golfik jest cichutki, ledwo go slychac... zawieszenie mieciutkie... Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze po okresie 6 dni kiedy nie jezdzilam nim, padl akumulator :crazy: Byl rozladowany na minus.
Podladowalam go wiec i pognalam do serwisu. Co sie okazalo, radio rozlozylo aku na lopatki. Bylo wprawdzie wylaczone, ale nie do konca... radia montowane fabrycznie wylaczaja sie same z chwila wylaczenia silnika i ryzyko rozladowania sie akumulatora nie istnieje, natomiast radia nie-Vw -ejowskie trzeba wylaczac recznie. Powiedzieli mi, ze wlaczone radio spowoduje ze aku zdechnie po 2 dniach :( Oprocz tego przy jezdzie na krotkich dystansach sa jakies straszne dodatkowe pobory energii :( Ale poza tym wybrykiem autko sprawuje sie swietnie, sprawa parujacych reflektorow rowniez jak u kolegi minela bezpowrotnie :grin: Pozdrawiam :satan:

: śr cze 27, 2007 16:04
autor: Kierak
zaparowane kierunki to rzecz normalna, mamy 2 golfy V 2004r i 2005r obna maja tak samo ,zawieszenie chodzi bez zadnych stukow jestem zadowolony,silniki 1.9sdi w miescie pala 6,5l w tracie 4,5l pozdrawiam.

: pt lip 06, 2007 16:18
autor: Vegas
Golf IV benzyna 1.6 16V ... zastanawia mnie zjawisko stukotu , tak jakbym jechał po tarce .... problem ten pojawia sie przy jezdzie na łukach (od 60km/h) .... możliwe że jest to efekt działania ESP ?

: pt lip 06, 2007 16:30
autor: Kierak
No jak przyspieszasz na asfaklcie ze kola sie odrywaja to zaczyna walic esp ,wtedy mryga ci w kierunkach ikonka od esp

: pt lip 06, 2007 20:10
autor: Vegas
Niestety nie ma żadnej informacji że to ESP : /

: śr lip 18, 2007 23:01
autor: robert27
witam mam mk5 i wszystko mi sie podoba a zwlaszcza w srodku jest dla mnie cudowny,tylko mam jeden maly problem gdy sie nagrzeje do 90 st.to ciezko zapala z 3 sek musze krecic,wymienie filtr paliwa moze pomoze.POZDRAWIAM. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz mar 30, 2008 10:56
autor: grchw
ja miałem mały wybuch,przeraziłem sie ze to turbo ale na szczęście spadł mi tylko dolot od intercoolera :grin: Podobno to sie czesto zdarza w VW

: czw kwie 03, 2008 10:10
autor: nukiter
ja u siebie w Golfie mam co prawda dopiero 7100 km ale jak na razie miałem tylko problem z wycieraczką bo źle zbierała, ale to wymienili na gwarancji. Jeśli chodzi o parujące reflektory to miałem to u siebie zaraz po wyjechaniu z salonu przez jakieś dni, później to ustąpiło. Może dlatego, że mam bixenon i mają większa temperaturę... Super się prowadzi, teksty pod tytułem, że trzęsie i że Golf 2 jest bardziej komfortowy mnie osobiście śmieszą, ale o gustach się nie dyskutuje.

: czw kwie 03, 2008 10:55
autor: jorgus7
prawda jest taka ze to golf 3 byl wybrany samochodem roku zaden inny model tego zaszczytu nie dostapił ;P :bajer: