Strona 2 z 2

: ndz kwie 01, 2007 15:19
autor: GRZANA
ja jestem sceptycznie do tego czipa nastawiony... poki nie wybierasz sie na regulacje gazu to albo jezdzij na benzynce albo zaklej ta wycieta dziure tymaczasowo... zeby nie rozwalic puszki...

: ndz kwie 01, 2007 16:20
autor: Marcin SoYa
no na ciepłym na rozgrzanym jeździ normalnie ... przy 2500 - 3000 jakby troche słabiej idzie ale jak już 3000 wskoczy to jest oki ;) w sumie mógłbym jeździć przez jakiś (dopuki nie będzie czipsa,power rury) spokojnie ;) tylko czy mi będzie gasł przy przełączeniu - wszystko się okaże ...

NO a regulował ktoś coś takiego ?

: ndz kwie 01, 2007 16:30
autor: marek2907
jak już założysz power rurę tojedź do gazownika i niech wyreguluję instalkę
to mulenie przy 2500 tysiach i gazie wciśniętym do oporu jest wynikiem zbyt ubogiej mieszanki (przestaje być palna)
jak popuszczasz gaz przymyka się przepustnica silnik dostaje mniej powietrza i mieszanka robi się znowu odpowiednia
po regulacji będzia chulać
jak możesz to nagraj dzwięk silnika i daj do niego jakiegoś linka :hmm:
w zimę tez niepowinien gasnąć bo przecierz na zimnym silniku jest zasysane powietrze ogrzewane przez kolektor wydechowy

: ndz kwie 01, 2007 20:36
autor: GTO
wyreguluj ELPiDZi

: ndz kwie 01, 2007 21:28
autor: falla_x
Marcin SoYa pisze:wkładkę filtra sportowego K&N ...
witam ile dales za ta wkladke i gdzie ja kupies ?? czy ten ladneiszy dzwiek amsz przez ta wkladke czy przez ta wycieta dziure w obudowie :) tez mysle o takiej wkladce bo nie chce sie bawic a stozki i odgradzanie go od komory silnika , i pytanie do bardziej wtajemniczonych :) czy wycinanie dziury tak jak to zrobil kolega Marcin SoYa, i doprowadzenie rura 50mm do tej obudowy zimnego powietrza np. z pod zderzaka nie wplynie nie korzystnie na silnik - zaznaczajac ze nie ma sie gazu bo ja go nie mam :)

: ndz kwie 01, 2007 23:36
autor: marek2907
falla_x pisze:czy wycinanie dziury tak jak to zrobil kolega Marcin SoYa, i doprowadzenie rura 50mm do tej obudowy zimnego powietrza np. z pod zderzaka nie wplynie nie korzystnie na silnik
może jedynie pomódz
im zimniejsze powietrze dostaje się do komory spalania tym jest gęściejsze a im jest gęściejsze tym więcej jest w nim tlenu a im więcej tlenu tym więcej paliwa może być spalone a to = większa moc
zauważ że wszystkie TDI CDI itp mają zamontowane INTRCOOLERY czyli chłodnice powietrza