Większy dolot zimnego powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
ja jestem sceptycznie do tego czipa nastawiony... poki nie wybierasz sie na regulacje gazu to albo jezdzij na benzynce albo zaklej ta wycieta dziure tymaczasowo... zeby nie rozwalic puszki...
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
no na ciepłym na rozgrzanym jeździ normalnie ... przy 2500 - 3000 jakby troche słabiej idzie ale jak już 3000 wskoczy to jest oki
w sumie mógłbym jeździć przez jakiś (dopuki nie będzie czipsa,power rury) spokojnie
tylko czy mi będzie gasł przy przełączeniu - wszystko się okaże ...
NO a regulował ktoś coś takiego ?


NO a regulował ktoś coś takiego ?
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
jak już założysz power rurę tojedź do gazownika i niech wyreguluję instalkę
to mulenie przy 2500 tysiach i gazie wciśniętym do oporu jest wynikiem zbyt ubogiej mieszanki (przestaje być palna)
jak popuszczasz gaz przymyka się przepustnica silnik dostaje mniej powietrza i mieszanka robi się znowu odpowiednia
po regulacji będzia chulać
jak możesz to nagraj dzwięk silnika i daj do niego jakiegoś linka
w zimę tez niepowinien gasnąć bo przecierz na zimnym silniku jest zasysane powietrze ogrzewane przez kolektor wydechowy
to mulenie przy 2500 tysiach i gazie wciśniętym do oporu jest wynikiem zbyt ubogiej mieszanki (przestaje być palna)
jak popuszczasz gaz przymyka się przepustnica silnik dostaje mniej powietrza i mieszanka robi się znowu odpowiednia
po regulacji będzia chulać
jak możesz to nagraj dzwięk silnika i daj do niego jakiegoś linka

w zimę tez niepowinien gasnąć bo przecierz na zimnym silniku jest zasysane powietrze ogrzewane przez kolektor wydechowy
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
witam ile dales za ta wkladke i gdzie ja kupies ?? czy ten ladneiszy dzwiek amsz przez ta wkladke czy przez ta wycieta dziure w obudowieMarcin SoYa pisze:wkładkę filtra sportowego K&N ...



- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
może jedynie pomódzfalla_x pisze:czy wycinanie dziury tak jak to zrobil kolega Marcin SoYa, i doprowadzenie rura 50mm do tej obudowy zimnego powietrza np. z pod zderzaka nie wplynie nie korzystnie na silnik
im zimniejsze powietrze dostaje się do komory spalania tym jest gęściejsze a im jest gęściejsze tym więcej jest w nim tlenu a im więcej tlenu tym więcej paliwa może być spalone a to = większa moc
zauważ że wszystkie TDI CDI itp mają zamontowane INTRCOOLERY czyli chłodnice powietrza
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości