popychacze hydrauliczne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- smoked
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
- Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
- Kontakt:
[mk2 '89] Jak zmienialem olej w zeszlym roku, to mechanik po wieku auta zalecil 15w40 mineralny. Od wymiany wlasnie zaczelo stukac jak piszecie i teraz inni mechanicy mowia ze powinien byl pol-syntetyk bo na mineralnym cos sie tam zatyka.
PYTANIE: jako,ze wlasnie zbliza mi sie czas wymiany - czym zalac silniczek?
PYTANIE: jako,ze wlasnie zbliza mi sie czas wymiany - czym zalac silniczek?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Jeśli silnik jest w bdb stanie to tak. Jeśli zacznie się lać uszczelniaczami, uszczelką pod osłoną klawiatury, zacznie brać olej przez uszczelniacze, to niestety z powrotem mineralny, albo dolweać półsyntetyk (jeśli np z 2 litry na 10 tys km to wolę dolewać niż katować na mineralnym popychacze). Najlepiej zrobić głowicę, wymienić uszczelniacze wałów, uszczelkę miski i klawiatury i cieszyc sie super silniczkiemNo dobra, ale czy po mineralnym mozna wlac pol-syntetyk? Nie wyplucze sie za bardzo?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Ale jeśli nie bierze mineralnego, to i polsyntetyk mozna wlać.
Półsyntetyk, to 70% mineralnej bazy zaznaczam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdrawiam.
ja wlasnie wlałem z moneralnego na ten castrola pół syntetyk. I musze powiedziec, ze raczej oleju nie bierze, tylko chyba z pod klawaiturki mi olej wycieka. Moze mi ktos napisac ile taka uszczelka moze kosztowac? i ile inne uszczelki pod glowicą, wału itd??
I ile wymiana takich uszczelek? (bo z tą pod klawiatruą sobie poradzę sam)
I ile wymiana takich uszczelek? (bo z tą pod klawiatruą sobie poradzę sam)
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Głowica na tip top ok 2-4 stówek, w zależnoości od ilości części do wymiany, kilka simmeringów po 10 zł, uszczelka miski 30-40zł, uszczelka pod głowicę 40zł, uszczelka pokrywy zaworów 11zł, wypada wymienić pasek jak go już ściągamy- 40 zł, przy okazji olej i filtry. Jak blok jest OK, to mamy super silniczek na kolejne 200-300 tys km.
NAjpierw zmeirzyć cisnienie sprężania. Jeśli za niskie zrobić próbę olejową. Jewśli próba wskaże na blok, to dać sobie spokój i kupić motor z Niemca, lub zajeździć ten do końca. Jeśli wyjdzie na głowicę, to robić
Pozdrawiam.
[ Dodano: 25 Mar 2007 15:44 ]
Jak ktoś chce, to mogę po kosztach odsprzedać głowicę bez hydrauliki do silnika 1.8, 86 rok z Audi B2, ok 150 tys przebiegu, widząc stan bloku silnika- przebieg ten jest realny![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
NAjpierw zmeirzyć cisnienie sprężania. Jeśli za niskie zrobić próbę olejową. Jewśli próba wskaże na blok, to dać sobie spokój i kupić motor z Niemca, lub zajeździć ten do końca. Jeśli wyjdzie na głowicę, to robić
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
[ Dodano: 25 Mar 2007 15:44 ]
Jak ktoś chce, to mogę po kosztach odsprzedać głowicę bez hydrauliki do silnika 1.8, 86 rok z Audi B2, ok 150 tys przebiegu, widząc stan bloku silnika- przebieg ten jest realny
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- smoked
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
- Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
- Kontakt:
Wymienialem ostatnio usczelke pod pokryw zaworow, dodatkowo mechanik jakims termoodpornym szajsem przejechal mi sruby pokrywy, takze nic nie cieknie. Jedyne co to przy korku mam napackane troche-ale olejem a NIE majonezem wiec chyba spoko?chosen pisze:ja wlasnie wlałem z moneralnego na ten castrola pół syntetyk. I musze powiedziec, ze raczej oleju nie bierze, tylko chyba z pod klawaiturki mi olej wycieka.
OK, czy jeszcze ktos wymienial kiedys Mineral na Pol-Syntetyk? Jakie doswiadczenia po tym mieliscie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości