popychacze hydrauliczne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogfil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 04, 2005 20:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: bogfil » sob mar 24, 2007 23:20

mierzylem jeszcze cisnienie oleju na glowicy i mam na zimnym silniku 0,5MPa

[ Dodano: Sob Mar 24, 2007 22:28 ]
sprobuje jeszcze wymienic je na inni tylko z jakiej firmy bo INA jest droga i do bani



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob mar 24, 2007 23:46

INA nie jest do bani tylko twoja głowica. Gniazda już nie utrzymują ciśnienia w szklance. Skoro przestaje jak silnik zaczyna chodzić to nie szukaj sobie kosztów.



Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » ndz mar 25, 2007 13:29

[mk2 '89] Jak zmienialem olej w zeszlym roku, to mechanik po wieku auta zalecil 15w40 mineralny. Od wymiany wlasnie zaczelo stukac jak piszecie i teraz inni mechanicy mowia ze powinien byl pol-syntetyk bo na mineralnym cos sie tam zatyka.
PYTANIE: jako,ze wlasnie zbliza mi sie czas wymiany - czym zalac silniczek?



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz mar 25, 2007 13:42

ja zalałęm swojego Castrolem pół syntetyk 10w40 i jestem zadowolony.
Ale nie polskim castrolem, tylko brejdak kupil 60 litrową beczka, sprowadzaną z niemiec, dla polskich rajdowców, takze pożądny olej :)
Jak chcesz mamy jeszcze 30 litrow do sprzedania. Litr - 20 zł.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » ndz mar 25, 2007 13:46

No dobra, ale czy po mineralnym mozna wlac pol-syntetyk? Nie wyplucze sie za bardzo?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 25, 2007 15:11

No dobra, ale czy po mineralnym mozna wlac pol-syntetyk? Nie wyplucze sie za bardzo?
Jeśli silnik jest w bdb stanie to tak. Jeśli zacznie się lać uszczelniaczami, uszczelką pod osłoną klawiatury, zacznie brać olej przez uszczelniacze, to niestety z powrotem mineralny, albo dolweać półsyntetyk (jeśli np z 2 litry na 10 tys km to wolę dolewać niż katować na mineralnym popychacze). Najlepiej zrobić głowicę, wymienić uszczelniacze wałów, uszczelkę miski i klawiatury i cieszyc sie super silniczkiem :bigok:
Ale jeśli nie bierze mineralnego, to i polsyntetyk mozna wlać.
Półsyntetyk, to 70% mineralnej bazy zaznaczam ;)
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » ndz mar 25, 2007 15:23

Grzesiekk1982 pisze:Najlepiej zrobić głowicę, wymienić uszczelniacze wałów, uszczelkę miski i klawiatury i cieszyc sie super silniczkiem :bigok:
duze sa koszty takiej operacji?
pi x drzwi jak to mowia :chytry:



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz mar 25, 2007 15:39

ja wlasnie wlałem z moneralnego na ten castrola pół syntetyk. I musze powiedziec, ze raczej oleju nie bierze, tylko chyba z pod klawaiturki mi olej wycieka. Moze mi ktos napisac ile taka uszczelka moze kosztowac? i ile inne uszczelki pod glowicą, wału itd??
I ile wymiana takich uszczelek? (bo z tą pod klawiatruą sobie poradzę sam)


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 25, 2007 15:39

Głowica na tip top ok 2-4 stówek, w zależnoości od ilości części do wymiany, kilka simmeringów po 10 zł, uszczelka miski 30-40zł, uszczelka pod głowicę 40zł, uszczelka pokrywy zaworów 11zł, wypada wymienić pasek jak go już ściągamy- 40 zł, przy okazji olej i filtry. Jak blok jest OK, to mamy super silniczek na kolejne 200-300 tys km.

NAjpierw zmeirzyć cisnienie sprężania. Jeśli za niskie zrobić próbę olejową. Jewśli próba wskaże na blok, to dać sobie spokój i kupić motor z Niemca, lub zajeździć ten do końca. Jeśli wyjdzie na głowicę, to robić :bigok: Pozdrawiam.

[ Dodano: 25 Mar 2007 15:44 ]
Jak ktoś chce, to mogę po kosztach odsprzedać głowicę bez hydrauliki do silnika 1.8, 86 rok z Audi B2, ok 150 tys przebiegu, widząc stan bloku silnika- przebieg ten jest realny ;)



Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » ndz mar 25, 2007 16:33

chosen pisze:ja wlasnie wlałem z moneralnego na ten castrola pół syntetyk. I musze powiedziec, ze raczej oleju nie bierze, tylko chyba z pod klawaiturki mi olej wycieka.
Wymienialem ostatnio usczelke pod pokryw zaworow, dodatkowo mechanik jakims termoodpornym szajsem przejechal mi sruby pokrywy, takze nic nie cieknie. Jedyne co to przy korku mam napackane troche-ale olejem a NIE majonezem wiec chyba spoko?

OK, czy jeszcze ktos wymienial kiedys Mineral na Pol-Syntetyk? Jakie doswiadczenia po tym mieliscie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości