Strona 2 z 3

: śr mar 21, 2007 15:00
autor: piotrkowalewski
T.O.B.I. pisze:ile same uszczelniacze kosztuja? bo jak kupie skrzynie to wymienie olej po zdiagnozowaniu czy jest sprawna i nie cieknie.
Tego niewiem, auto odbieram w piątek

: ndz lut 08, 2009 21:23
autor: Dorjan
witam.
Posiadam mk4 1.6 AKL z 84tys przebiegu z roku99.(1J1) Jak narazie nie zaobserwowalem zadnych halasow odchodzacych ze skrzyni biegow jedynie mam problem ze wbiciem pierwszego biegu jak sie tocze np dojezdzajac do swiatel ,albo redukcja w miescie w godzinach szczytu. Czy wczesniejsza wymiana w mechanizmie różnicowym nitów na sruby moze ustrzec mnie przed kompletnym rozwaleniem skrzyni ???
Gdzie te nity dokladnie sie znajduja zebym nie walna lipy dzwoniac do serwisu z pytaniem wymiany??
pozdrawiam

: ndz lut 08, 2009 23:44
autor: Himen88 mk4
Niewiem jak u innych ale u mnie w sr też ciężko wchodzi pierwszy bieg jak sie tocze. poprostu to trzeba wyczuć i udaje sie jakoś wrzucić. więc myśle ze to normalne ale moge sie mylić

: czw lut 12, 2009 14:02
autor: haber
Jest to norma w tych skrzyniach --roznitowywuje sią koło talerzowe , była na to akcja serwisowa --wymiana nitów na śruby,dlatego warto zerknąć na kupioną skrzynię czy jest już na śrubach

: czw lut 12, 2009 14:28
autor: feniks
haber pisze:akcja serwisowa --wymiana nitów na śruby
czyli jak mam śruby 98r golfiny to niemiec zadbał o zmianę?
co do 2ki to OK, gorzej z 1ką przy toczeniu ciężko wchodzi (olej w skrzyni wyminiałem profilaktycznie)

: czw lut 12, 2009 15:46
autor: Jacek75
Tu macie o tym co sie rozpada

http://www.btinternet.com/~a_hutton/VW_ ... ailure.htm

a tu Panowie z za wschodniej granicy jak to robią:

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=60689

: czw lut 12, 2009 20:37
autor: RAFI-R19
panowie mam pytanko poniewaz mam juz przebieg 190 000 99r 1,5 roku w kraju jak na razie skrzynia jest ok ale czy poznac po skrzyni ze byla w niemczech po akcji serwisowej?albo rozebrac dla pewnosci i wymienic te nity. :pub:

: czw lut 12, 2009 20:50
autor: feniks
sprawdź na początek czy Ci się poci, jak nie i nic się nie dzieje to ja bym nie ruszał tylko co jakiś czas kontrolował :bigok:

: pt lut 13, 2009 22:18
autor: haber
Myślę ,że u :helm: niemców pilnowali tego w servisie ---zawsze to pięnądz dla servisu za akcję

: sob lut 14, 2009 17:07
autor: RAFI-R19
moze i wymienili bo slyszalem jak jest nalepiona kartka na skrzyni z oznaczeniem to jest po wymianie ale nie wiem czy to prawda. :pub:

: sob lut 14, 2009 19:22
autor: adam62
Ja też dokładnie rok temu zmieniałem skrzynię.Kupiłem z rozbitka 1700 ale nie czekałem aż się stara rozsypie,kiedy skrzynia zaczęła mocno hałasować podmieniłem ją na używaną kupioną wcześniej.W starej uszkodził się mechanizm różnicowy.Do dzisiaj leży w garażu.Mam golfa 4 1.6 SR silnik AKL 1997 r.

: ndz lut 15, 2009 00:01
autor: Jacek75
Podejrzane są skrzynie głownie DUU do 2001 roku produkcji

: czw lip 09, 2009 10:21
autor: malomal
Ja mam skrzynie DLP u siebie, zerwało dwa łby nitów i zrobiła się dziura w obudowie.
Skrzynia juz rozebrana i czekam na zestaw naprawczy śrub.

: czw lip 09, 2009 10:32
autor: zikr6
malomal pisze:Ja mam skrzynie DLP u siebie, zerwało dwa łby nitów i zrobiła się dziura w obudowie.
Skrzynia juz rozebrana i czekam na zestaw naprawczy śrub.
A co z obudową?Naprawa czy wymiana na nową?Pytam bo też mam skrzynię DLP.Ile kosztuje zestaw naprawczy śrub?