Prędkość max ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn mar 19, 2007 22:55

Faktycznie coś w tym jest jechałem kiedyś z kolegą trasą warszawa katowice takim golfem i ledwo osiągnął 150km/h a ja na tym samym odcinku moim golfem rozpędziłem się do 180km/h (więcej nie chciał) niby tylko 15KM różnicy ale przepaść jest między nimi ogromna :otepienie:

Bartosz_J przede wszystkim zacznij od podstawowych rzeczy typu filtry świece przewody jak nie pomoże to sprawdź zapłon i czy nie masz przestawionego paska o jeden ząbek bo to też może powodować duże mulenie dodatkowo jeszcze sonda lambda lub pompa paliwowa może się kończyć i nie nadąża z podawaniem paliwa ewentualnie zapchany filtr paliwowy a tak w ogóle to w jakiej kondycji masz silnik może już sie powoli kończy jak jest z braniem oleju itp. te silniki nie należą do długo wiecznych (choć są też wyjątki)


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn mar 19, 2007 23:06

Jeśli objaw jest taki, że czym wiecej gazu tym auto zwalnia to ewidentnie wskazuje na zapłon. Sprawdź ustawienie podłączając go do komputera i sprawdź jakie jest faktyczne wyprzedzenie w danej chwili. Powinien jechać wiecej coś do około 150 km/h
Co do kolegi z AEXa to się zgadzam. Kopa to one mają jak na 1.4 ale kulturę pracy tragiczną



arturo222
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:14
Lokalizacja: woj.łodzkie

Post autor: arturo222 » pn mar 19, 2007 23:11

ja w te 180km/h z silnikiem m 1,4 to jakos nie wieze


człowiek cieszy sie dwa razy jak kupi i jak sprzeda

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn mar 19, 2007 23:37

Możesz nie wierzyć. Twoje prawo. Na autostradzie 180 AEXem pojedzie. Oczywiście potrzebny jest czas na rozpędzanie. Poza tym filozofia sprzedających jest taka, że Golfy z reguły kupują młodzi ludzie. Teoretycznie młody człowiek napala się jeśli czuje,że testowane auto ma kopa, nie zwracając uwagi przy tym czy nie faluje lub czy po wciśnieciu sprzegła nie gaśnie. Wobec tego przy AEXach (bardzo podatny na to silnik) przekręca sie aparatem zapłonowym o pare milimetrów co powoduje, że zapłon zamiast na 6 stopni ustawia się na 25 do 30 ! Kultura pracy tragiczna ale pojawia sie ostry kop wręcz niespotykany przy silnikach 1.4 czy nawet zaskakujący dla posiadaczy 1.6. Nowy nabywca się cieszy tylko nie wie, że się kopułka pali a silnik dławi przy najmniejszym obciążeniu na biegu jałowym. Takim AEXem (z tak przyspieszonym zapłonem) 180 to naprawde wynik osiągalny. Może z problemami ale możliwy. Oczywiście już tradycyjnie radze kontrolować zapłon i nie rozwijać takich prędkości.



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » pn mar 19, 2007 23:41

Jacenty85 pisze:Możesz nie wierzyć. Twoje prawo. Na autostradzie 180 AEXem pojedzie. Oczywiście potrzebny jest czas na rozpędzanie. Poza tym filozofia sprzedających jest taka, że Golfy z reguły kupują młodzi ludzie. Teoretycznie młody człowiek napala się jeśli czuje,że testowane auto ma kopa, nie zwracając uwagi przy tym czy nie faluje lub czy po wciśnieciu sprzegła nie gaśnie. Wobec tego przy AEXach (bardzo podatny na to silnik) przekręca sie aparatem zapłonowym o pare milimetrów co powoduje, że zapłon zamiast na 6 stopni ustawia się na 25 do 30 ! Kultura pracy tragiczna ale pojawia sie ostry kop wręcz niespotykany przy silnikach 1.4 czy nawet zaskakujący dla posiadaczy 1.6. Nowy nabywca się cieszy tylko nie wie, że się kopułka pali a silnik dławi przy najmniejszym obciążeniu na biegu jałowym. Takim AEXem (z tak przyspieszonym zapłonem) 180 to naprawde wynik osiągalny. Może z problemami ale możliwy. Oczywiście już tradycyjnie radze kontrolować zapłon i nie rozwijać takich prędkości.
zgadza sie. kiedy moj mial przyspieszony zaplon "na probe" wyciagnalem na abd 175. po ustawieniu znow na normalny 155 max



Bartosz_J
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt lut 23, 2007 14:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bartosz_J » śr mar 21, 2007 15:12

anthrax00001 pisze: Sprawdź VAG'iem czy nie ma błędów, przetestuj czy wszystko działa [na komputrze],
prawie każdy warsztat ma teraz VAG i może Ci to sprawdzić, zapłacisz 2-3 dychy.
Auto było podłączane do kompa 3 tygodnie temu i nie było żadnych błędów, podłączałem przed zakupem auta. Mechanik stwierdził ze jest wszystko Ok.


Dowiedziałem sie jeszcze że to może być zapchany katalizator. Co sądzicie o tym ??

AD6 pisze: Bartosz_J przede wszystkim zacznij od podstawowych rzeczy typu filtry świece przewody jak nie pomoże to sprawdź zapłon i czy nie masz przestawionego paska o jeden ząbek bo to też może powodować duże mulenie dodatkowo jeszcze sonda lambda lub pompa paliwowa może się kończyć i nie nadąża z podawaniem paliwa ewentualnie zapchany filtr paliwowy a tak w ogóle to w jakiej kondycji masz silnik może już sie powoli kończy jak jest z braniem oleju itp. te silniki nie należą do długo wiecznych (choć są też wyjątki)
Świece przewody filtry były wymieniane niedawno (z2-3 kkm temu) Rozrząd byl wymieniany od 10 kkm temu. Jak sprawdzić pompe paliwa i sonde lambda??
Co do silnika to oleju nie bierze.



djcoolpro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:57
Lokalizacja: Dąbrowa B.

Post autor: djcoolpro » pt mar 23, 2007 21:59

Mam golfika III 1.4.B.Niedawno wróciłem z Monachium.Na autobani wycisnąłem 165km/h.Miałem dwóch pasażerów.Pozdr.



Awatar użytkownika
Thomash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 14, 2006 17:02
Lokalizacja: Bydgoszcz City
Kontakt:

Post autor: Thomash » pt mar 23, 2007 22:04

160km/h i strach wiecej choc fiatem punto I 99r z silnikiem 1,2 tez dalem rade 160km/h, wiec tu mialem nadzieje na 170km/h heh' moze dalo by rade, ale nic na sile... takze 1,4 to 160km/h....



djcoolpro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:57
Lokalizacja: Dąbrowa B.

max

Post autor: djcoolpro » pt mar 23, 2007 22:25

Pewnie trudno w to uwierzyć.Wyobraź sobie jeszcze że mam skrzynie 4. :pub:



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob mar 24, 2007 00:17

Nie mogę patrzeć jakie ludzie tu piszą bzdury co inny to więcej Znajomy ma od nowości mk3 1.4 jak był nowy to na maxa leciał 160 1 osoba długo się rozpędzał. Teraz idzie 140 i KONIEC Proszę nie opowiadajcie bajek bo to śmieszne jak ktoś pisze że 1.4 i pojdzie 180 albo więcej - boki zrywam



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » sob mar 24, 2007 00:29

1.6 ABU 75 KM mk3 1993 rok , autostrada berlin polska, jechalem 190km/H, stozkowy filtr powietrza i sportowy uklad wydechowy, nie tylko koncowy ale takze srodkowy,gleba -60mm BILSTEIN, kola 14 stalowe lato. wlasciwie mialem prawie 195 sam nie wiem bo mialem krzywa felge i po 180 bardzo drgala kierownica...tak wiec skupialem sie na hamowaniu ;)

znajomy prowadzil mk3 1.4 nie wiem jakie oznaczenie motoru ale wiecej jak 160 sie tym nie pojedzie, to jest toczydło ;]



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob mar 24, 2007 00:37

lluukkaasss pisze: wlasciwie mialem prawie 195
może tyle ci licznik pokazywał(i nic poza tym) tyle to mk3 z 1.8 ma problem żeby pojechać

...niektórzy to już chyba tak się oszukują że sami w to wierzą :panna:
proszę was nie opowiadajcie niestworzonych bajek
Ostatnio zmieniony sob mar 24, 2007 00:40 przez Kand, łącznie zmieniany 2 razy.



Bari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 30, 2006 02:31
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Bari » sob mar 24, 2007 00:38

Panowie nie ma sie czym martwic,przeciez tu nie chodzi zeby zylowac silnik,wciskajac gaz do dechy :panna: to nie sa furki do ekstremalnych szybkosci a tym bardziej silniki 1.4 albo 1.6 :bigok:
Ja mam 1.6 automat i probowalem do dechy raz 150max!!!(juz nigdy wiecej szkoda furki :jezor: )
pozdraVWiam :pub:


...:::VW:::... z Miłości do Samochodu:)

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » sob mar 24, 2007 00:53

Kand pisze:
lluukkaasss pisze: wlasciwie mialem prawie 195
może tyle ci licznik pokazywał(i nic poza tym) tyle to mk3 z 1.8 ma problem żeby pojechać

...niektórzy to już chyba tak się oszukują że sami w to wierzą :panna:
proszę was nie opowiadajcie niestworzonych bajek


CHYBA KOLEGO SMIGASZ JAKIMIS PADACZKAMI :)
ALBO BOLI CIE ZE TWOJ TYLE NIE POJEDZIE?
JAKI CEL MAM KLAMIAC NA FORUM GDZIE NIKT MNIE NIE ZNA, ZASTANOW SIE ?

MIALEM 1.8 ABS I JECHALEM NIM 200KM/H
NIC I NIKT MI NIE WMOWI ZE 1.6 NIE POJEDZIE 190 :)

MAM FILMIK JAK JADE 180 PARE I SIE SKONCYZLO NAGRYWANIE WRZUCE JUTRO JAK SCIAGNE Z KOMA



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 324 gości