Drążek stabilizacyjny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
inaczej-ograniczenie przechyłu jest odczuwane jako utwardzenie,ale to nie jest równoznaczne, ważne że działa! Przecież mocniejsza sprężyna utwardza a do tego mocniejszy amor jest zdolny ją wyhamować-to jest twarde zawieszenie, a co innego stabilizator i też nie mieszajcie tego z niskim zawiasem czyli o mniejszym skoku gdzie wcześniej opiera sie o odbój i staje sie twardym jak kołek - nie jest tak?
Panowie a ja kupiłem stabilizator od kolegi z forum tylko nie wiem czy te gumy wszystkie trzeba wymienić ... mam udało mi się kupić te zaznaczone gumy reszty niestety nie dokupię ponieważ powiedzieli mi w sklepie że tylko te gumy można kupić powiedzcie które trzeba jeszcze wymienić koniecznie ... oto zdjęcie ..
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
mobil01, masz kilka gum - 2szt. grube kanciaste trzymajace stabilizator oraz gumy w drążkach łączących stabilizator z wahaczami i pod podkałdkami jak łączniki wchodzą do wahaczy - z tym ze te wszytskie opisane przy łączniku kupujesz wraz złacznikiem
[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 9:11 am ]
te zaznaczono na czerono widać ze wydarte - wymień, łączniki zreszta wraz z gumowymi podkładkami też bym przy okazji wymienił - jak robić to robić raz a porzadnie
[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 9:11 am ]
te zaznaczono na czerono widać ze wydarte - wymień, łączniki zreszta wraz z gumowymi podkładkami też bym przy okazji wymienił - jak robić to robić raz a porzadnie
opał, to nie w sankach są gwinty tylko w obejmie, która trzyma gumę.W sankach są tylko otwory na wylot aby przełożyć śrubę.
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 06:47 ]
mobil01, raczej powinieneś wymienić wszystkie gumy, bo te stare jak są bardzo wybite to założenie tego stabilizatora nie wiele ci da i na dodatek może ci stukać. Po co masz się denerwować jeszcze stukami z zawieszenia. Wszystkie elemety gumowe na 100% kupisz w Inter Cars, ja tam kupowałem i zapłaciłem za cały komplet gum i obejm 76 zł.
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 06:47 ]
mobil01, raczej powinieneś wymienić wszystkie gumy, bo te stare jak są bardzo wybite to założenie tego stabilizatora nie wiele ci da i na dodatek może ci stukać. Po co masz się denerwować jeszcze stukami z zawieszenia. Wszystkie elemety gumowe na 100% kupisz w Inter Cars, ja tam kupowałem i zapłaciłem za cały komplet gum i obejm 76 zł.
No dzięki chłopaki tak zrobię - wymienię wszystkie gumy bo ja nie lubię prowizorki jak zwykle wykosztuję się ale zawsze to będzie lepiej gdyby to był mój temat dał bym wam po punkciku:) aha bo ja wymieniam odrazu amorki z przodu i stabilizator przy okazji tak więc zbieżność trzeba ustawiać ......
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
- Lokalizacja: Warszawa Targówek
siemanko..
Powiedzcie mi czy to są objawy że coś z drążkiem nie tak?
Wjazd w każdy dołek objawia się puknięciem czegoś od dołu jakby samochód miał się rozczepić mniej więcej na wysokości siedzenia pasażera z przodu... czy jest możliwość że to ten drążek w VW passacie? no dziwne uczucie proszę pilnie o odpowiedź bo się boej o własne życie hehe..
Powiedzcie mi czy to są objawy że coś z drążkiem nie tak?
Wjazd w każdy dołek objawia się puknięciem czegoś od dołu jakby samochód miał się rozczepić mniej więcej na wysokości siedzenia pasażera z przodu... czy jest możliwość że to ten drążek w VW passacie? no dziwne uczucie proszę pilnie o odpowiedź bo się boej o własne życie hehe..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 405 gości