Strona 2 z 2

: sob mar 17, 2007 08:02
autor: pawel3
drill, jasne... ,wżuce fotke,tylko że dopiero pod wieczór,wcześniej nie dam rady. i naprawdę,ale jest tam co odkręcać,na dodatek trzeba to robić z "głową"...

i tak jak obiecałem dorzucam fotkę,i wygląda to tak
Obrazek

pokrywy widać tylko trochę,bez demontażu całego kolektora ze wszystkimi gadżetami,itd się nie obejdzie,bo nawet ręki nie idzie wcisnąć żeby się do śrub dostać

: sob mar 17, 2007 08:10
autor: maryjan112
Witam

Ja u sie musiałem jednak zapodać gumową.
Taka była zamontowana gdy kupiłem autko. Leje nadal olej syntetyczny 5W40 i kiedyś po wymianie gumek na zaworach mechanik załozył mi korkową. Nie wytrzyamała jednak zbyt długo, póżniej jeszcze raz spróbowałem korkowej Erling (czy jakoś tak) ale też nie dała rady.
W końcu odżałowałem i kupiłem porządną, gumową w intercars. Skroili coś ponad 70 zeta (o ile dobrze pamiętam także erling).
teraz w końcu mam spokój z poceniem się spod klawiatury

pozdrawiam

: sob mar 17, 2007 23:19
autor: drill
co do fotki to faktycznie wiecej dlubania...

albo 1.6 skojarzyl mi sie z 1.4 albo jego slabsza wersja wyglada nieco inaczej (zwlaszcza kolektor).

: ndz mar 18, 2007 16:24
autor: pawel3
drill, słabsza wersja wygląda całkiem inaczej, właśnie chodzi o kolektor