Strona 2 z 2
: czw mar 08, 2007 12:28
autor: MrUkAs
A pierscienie w jakich cenach sa?
Mozecie mi oszacowac... jesli chcialbym oddac autko do warsztatu i aby wymienili uszczelniacze zaworow i ew. pierscienie to ile musialbym wydac?
Auto bierze mi okolo litr oleju mineralnego na 1000 km
: czw mar 08, 2007 15:32
autor: Przybek
GieTe pisze:Przybek pisze:wymien sobie uszczelniacze sam prosta sprawa cena uszczelniaczy kolo 15 zl + uszczelka pod glowice no i troszke pracy
Czy oby wyminic gumki na zaworach trzeba głowice zdejmowac :] chyba pokrywe zaworów
jak sie na tym znasz i wiesz jak rozpiac zawory aby nie wpadly do sierodka bo jesli nie to bedziesz szukal zaworow w cylindrze
: czw mar 08, 2007 18:28
autor: GieTe
MrUkAs pisze:Auto bierze mi okolo litr oleju mineralnego na 1000 km
no to niejest zle, a raczej dobrze
mineralnego tylko liltr
) pierscienie ok 40zł/tłok
tylko radzilbym sprawdzic sprezanie, jezeli jest ok, to niema sensu pierscieni wymieniac
: czw mar 08, 2007 19:20
autor: MrUkAs
GieTe pisze:MrUkAs pisze:Auto bierze mi okolo litr oleju mineralnego na 1000 km
no to niejest zle, a raczej dobrze
mineralnego tylko liltr
) pierscienie ok 40zł/tłok
tylko radzilbym sprawdzic sprezanie, jezeli jest ok, to niema sensu pierscieni wymieniac
Dobrze? Litr na 1000 km?
Czyli praktycznie od wymiany do wymiany dolewam mu 10 litrow.
Chodzi mi o szacowany calkowity koszt, wraz z robocizna w warsztacie... orientujecie sie moze?
: czw mar 08, 2007 21:53
autor: GieTe
hehe 1 litr oleju to nic, ja dolewalem raz w miesiacu
widac ze jest troche doryty silniczek, a jezeli chodzi o koszt to hmmm to pewnie z 900 zł trzeba bedzie trzeba liczyc, z małym zapasem bo jak juz glowice sciagasz to muisz tez uszelke nowa zalozyc (40zł) moim zdaniem powinienes najpierw spradzic sprezanie, potem obowiazkowa wymiana gumek a potem wlej mu z 2 dawki ceramizera i powinno byc ok
: czw mar 08, 2007 23:04
autor: MrUkAs
Co taki ceramizer pomoze i gdzie go mozna nabyc?
Gumki to uszczelniacze? Ciezko znalezc mechaniora ktory wymieni bez zdejmowania glowicy. ;(
: pt mar 09, 2007 03:00
autor: daaroo
niech mechanior sprawdzi sprezanie na sucho a potem zrobi probe olejowa, zeby wykluczyc glowice lub pierscienie.
: pt mar 09, 2007 12:54
autor: GieTe
tak gumi to te zaworowe
a tu se poczytaj o ceramizerze
KLIK