Strona 2 z 3

: sob mar 03, 2007 15:59
autor: opał
sprawdz przekładkę metalowo gumową między wtryskiem a kolektorem ssącym

: pn mar 05, 2007 15:35
autor: Ice
Wracając do mojego problemu z wozem, zauważyłem że w samochodzie śmierdzi paliwem jak się jeździ. Teraz zakupiłem silniczek krokowy i zobaczymy czy to coś da. Jeżeli nie to już mi się pomysły wyczerpały.

: wt mar 06, 2007 00:57
autor: ppoll27
Ice pisze:Wracając do mojego problemu z wozem, zauważyłem że w samochodzie śmierdzi paliwem jak się jeździ. Teraz zakupiłem silniczek krokowy i zobaczymy czy to coś da. Jeżeli nie to już mi się pomysły wyczerpały.
hehe to znaczy że pompa pracuje i filtr dobry :) tylko że albo idzie go za dużo (czujnik temperatury, czujnik przepustnicy, sonda lambda) albo gubi zapłon (czujnik halla, kable, cewka, kopułka, świece) ...

: wt mar 06, 2007 11:22
autor: Ice
Wszystko to co wypisałeś jest wymienione prócz cewki. Jak ją sprawdzić?

: wt mar 06, 2007 11:56
autor: 15XI80
Ice, masz cewke osobno czy razem z modulem zaplonowym?

: wt mar 06, 2007 17:38
autor: Ice
Wydaje mi sie ze razem z modułem.Napisz mi wersje sprawdze z modułem i bez.

[ Dodano: 06 Mar 2007 16:43 ]
Jeszcze jedno. Wydaj mi się ze jak samochód sięnagrzeje to lepiej chodzi niż na zimnym.
Wtedy jest płynniejsze przejście z małych na wysoki obroty. Na zimnym strasznie silnikiem rzuca

: wt mar 06, 2007 20:12
autor: 15XI80
1.
Ice pisze:wymienilem juz cewke zaplonowa, kable, swiece, filtry i nic
2.
Ice pisze:Wszystko to co wypisałeś jest wymienione prócz cewki. Jak ją sprawdzić?
:-k :-k :-k :-k :-k

: wt mar 06, 2007 22:48
autor: ppoll27
Ice pisze:Wszystko to co wypisałeś jest wymienione prócz cewki. Jak ją sprawdzić?
kurcze sprawdziłbym jednak ten filtr paliwa (jeśli nie jest świezy to najlepiej zmienic) - śmierdzenie paliwem, nic dobrego - byc może gdzieś sobie wycieka i nie trzyma ciśnienia w układzie więc go brakuje na przyspieszenia ...
a czy ustawiałeś zapłon i sprawdzałeś regulatory zapłonu ??

: śr mar 07, 2007 15:31
autor: Ice
Zapłon jest ustawiony, jak cewkę sprawdzić?

: śr mar 07, 2007 20:23
autor: kluuzi
a ja mam taki problem, ze smierdzialo mi paliwem, zauwazylem ze podkladka pod monowtryskeim jest sparciala i wyciekalo.
Zastanawia mnie jednak fakt, ze jak dodaje gazu, czy na benzynie - srednie wdepniecie gazu- powoduje ze slychac takie stukanie (niewiem czy iskra, czy spalanie stukowe- jak to sprawidzic??? ) na gazie jak wdepne bardziej to dopiero slychac kilka stuków, ale przechodzi jak sie rozpedzi.
Pomożecie :bajer:

: śr mar 07, 2007 22:34
autor: ppoll27
kluuzi pisze:a ja mam taki problem, ze smierdzialo mi paliwem, zauwazylem ze podkladka pod monowtryskeim jest sparciala i wyciekalo.
Zastanawia mnie jednak fakt, ze jak dodaje gazu, czy na benzynie - srednie wdepniecie gazu- powoduje ze slychac takie stukanie (niewiem czy iskra, czy spalanie stukowe- jak to sprawidzic??? ) na gazie jak wdepne bardziej to dopiero slychac kilka stuków, ale przechodzi jak sie rozpedzi.
Pomożecie :bajer:
kiepskie ustawienie zapłonu albo któryś z regulatorów nie działa ... :bigok:

[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 21:56 ]
Ice pisze:Zapłon jest ustawiony, jak cewkę sprawdzić?
uzwojenie pierwotne cewki: 1(-) i 15(+) powinno byc 0,52-0,76 Ohm
uzwojenie wtórne: 1(-) i 4 2,4-3,5 kOhm
pozatym zobacz czy masz iskre na kablu do rozdzielacza (odepnij i zbliz do masy) - powinna byc, sprawdz czy po włączeniu zapłonu na 15 (+) cewki jest conajmniej 9 V, no i czy po odpieciu + i - cewki i wpięciu tam żarówki 12V/21W żarówka zaświeci, jesli tak to cewka do wymiany ...

: czw mar 08, 2007 02:03
autor: kluuzi
Jesli którys z regulatorow nie dziala tzn czego moze to byc przyczyna - gdzie jest regulator umiejscowiony, i czy chodzi o silniczek krokowy?? wymieniany zostal na inny uzywke, dzialajacy, ale i tak tak samo jest.
przewody,swiece,olej,cewka,kopulka,palec, /wymieniony, zaplon ustawiony.

czy moze to byc przez czujnik spalania stukowego, czy inny taki???

: czw mar 08, 2007 10:11
autor: ppoll27
kluuzi pisze:Jesli którys z regulatorow nie dziala tzn czego moze to byc przyczyna - gdzie jest regulator umiejscowiony, i czy chodzi o silniczek krokowy?? wymieniany zostal na inny uzywke, dzialajacy, ale i tak tak samo jest.
przewody,swiece,olej,cewka,kopulka,palec, /wymieniony, zaplon ustawiony.

czy moze to byc przez czujnik spalania stukowego, czy inny taki???
jeden regulator jest odśrodkowy - w aparacie zapłonowym w okolicy czujnika hall'a pod rozdzielaczem, a drugi (jesli jest - nie wiem jak w mk3) jest podcisnieniowy - też przy aparacie zapłonowym reaguje na podciśnienie w kolektorze dolotowym - warto sprawdzic czy działa, czy ma szczelne połączenie z kolektorem ... zapłon był ustawiany wg książki ?

: ndz mar 11, 2007 06:09
autor: deamon
Witam
I ja podłącze sie pod temat. Mam podobny problem z moim mk2 GTI 16V, jak silnik jest zimny to zimne obroty strasznie plywaja, sa bardzo niskie i autko gaśnie :( wystarczy przejechać około kilometra i wszystko sie stabilizuje. Co to może być? aha i dość mocno kopci jak jest zimny.
Pozrawiam