Strona 2 z 2

: ndz mar 04, 2007 16:02
autor: kaczor4011
Ardiano pisze:A co do mojego zegara..to miga mi na poczatku ta kontrolka ..wiec mam dynamiczny modól...a jak to naprawic? moze to to....
ja poszedlem najprostsza droga poprostu wymienilem cale zegary na takie bez tego modulu ale mi to nie przeszkadza poniewaz mam zegar cisnienia oleju w aucie i na bierzaco wiem jakie mam cisnienie

: ndz mar 04, 2007 18:55
autor: Ardiano
A może wiadomo komuś jak wylaczyc ta kontrolke z brzeczkiem zeby nie dawało znac o sobie??

: pn mar 05, 2007 00:38
autor: ppoll27
balono21 pisze:a co sądzicie o tym http://moto.allegro.pl/item171290045_do ... lnika.html
może pomóc, albo może znacie jakiś inny srodek , który może pomóc w tej sytuacji
jeśli mierzyłeś ciśnienie i jest OK to czemu chcesz zasyfiac olej ?? Jeśli pomiar ciśnienia pokazuje że jest OK to masz kłopot na lini czujnik - kabelki - kontrolka, nie bardzo rozumiem twoje podejście, jeśli ciśnienie nie jest ok to może warto się przyjrzec dlaczego ... może pompa jest na ukończeniu a może łożyska wału siadają ... taki środek ci nic nie pomoże (chyba że chwilowo do remontu kapitalnego)

: śr lip 04, 2007 18:42
autor: Krzysztof84
Zrobiłem remont silnika [benzyna 1,3 gażmik]MK2.Wymieniłem panewki ,pierścienie,szklanki,uszczelniacze zaworów, gdy silnik jest zimny jest OK,ale jak się rozgrzeje słychać szklanki i włącza się brzęczek i kontrolka oleju [na wolnych obrotach] Przed remontem było to samo, czy to wina pompy oleju? Proszę o radę.

: śr lip 04, 2007 18:59
autor: wojtas_GT
Na temat ciśnienia oleju było już sporo na forum, lepiej poszukaj, bo sam trochę się naprodukowałem i pomogłem paru gościom na własnym przykładzie (już mam spokój, na jakiś czas pewnie).