GOLF II 1,6 DIESEL ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 09, 2005 14:04

jak kolega powiedzial to na swiece nie ma reguly,jest tylko regula zeby ich nie zajechac szybko,jezeli np.jest dosc mrozno i grzejesz swiece 2 razy to nigdy nie grzej ich odrazu raz po razie,tylko zagrzej raz odczekaj z 15-20sek i dopiero zagrzej,bo jak raz por azie zagrzejesz to 80% ze jakas padnie,juz przez to przechodzilem w jak mialem mk2...pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr mar 09, 2005 14:13

witam!
tak przy okazji...
pisaliście o bezpieczniku od grzania świec...
mam pytanie: on wygląda jakoś szczególnie? - u mnie to była po prostu miedziana blaszka na przykręcona dwoma wkrętami... i czy można to gdzieś kupić, czy sobie po prostu odpuścić? pytam, bo u mnie ta blaszka się właśnie przepaliła i dałem w to miejsce cienki kabelek, tak żeby w razie zwarcia stopiło właśnie ten kabelek a nie spaliło świec...
PS: czy w skrzynace bezpieczników jest też drugi bezpiecznik od grzania świec?



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 09, 2005 15:44

o drugim bezpieczniku to nie wiem ale wiem ze za swiece i za odciecie paliwa odpowiada przekaznik (kostka0 koloru czarnego z numerem 109 przynajmniej umnie tak jest,bezpiecznik do swiec mozna dostac bez problemu w motoryzacyjnym przynajmniej umnie :D,ale kabelek czy drucik tez moze byc :D:D:D,pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » śr mar 09, 2005 16:00

magik pisze:witam!
tak przy okazji...
pisaliście o bezpieczniku od grzania świec...
mam pytanie: on wygląda jakoś szczególnie? - u mnie to była po prostu miedziana blaszka na przykręcona dwoma wkrętami... i czy można to gdzieś kupić, czy sobie po prostu odpuścić? pytam, bo u mnie ta blaszka się właśnie przepaliła i dałem w to miejsce cienki kabelek, tak żeby w razie zwarcia stopiło właśnie ten kabelek a nie spaliło świec...
PS: czy w skrzynace bezpieczników jest też drugi bezpiecznik od grzania świec?
jest tylko tas blaszka i kupisz w każdym normalnie zaopatrzonym sklepie za parę zł. Wywalaj jak najprędzej druty których charakterystyki nie znasz. Jeśli przepali sie przy dużo większym obciążeniu niż bezpiecznik ( a ten jest na 40-50A) to pomyśl co może być ? Bezpiecznik tak od siebie się nie pali. Możliwe że któraś świeca ci padła i zwarła. Następnym razem możesz zapalić auto! Tego chcesz?


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » śr mar 09, 2005 17:13

ok dzieki wielkie cos czuje ze jezdizlem dluzszy okres na 3 sprawnych jak padala kolejna to jzu nei zagadal teraz pali na strzal a mialem w nocy -5 wiec gitara :pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw mar 10, 2005 05:22

na 3 ci nieodpalal prz takim mroziku???
mi sie udalo na 2 zachechlac swojego!!!!na dwuch akumulatorach ale zajaral!!!



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw mar 10, 2005 08:59

Krzylu pisze:na 3 ci nieodpalal prz takim mroziku???
mi sie udalo na 2 zachechlac swojego!!!!na dwuch akumulatorach ale zajaral!!!
czytaj uwaznie napisalem ze na 3 jezdzilem i palil a jak padla jeszcze jedna to juz nei gadal a nie jestem takim maniakiem zeby krecic do bolu bo rozrusznik w dupe dostaje no i tez nie jestem za ciaganiem zwlaszcza dieselka :) ale jest spox wszystkie juz grzeja po wymianie i pali bezproblemowo



Hudy MkII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lut 17, 2005 17:47
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Hudy MkII » czw mar 10, 2005 09:50

najprawdopodobniej swiece
mialem podobnie zeby odpalic rano to musiale okolo 10 minut bawic az akumulator ledwie dyszal. po kilku dniach wymienilem swiece i przy okazji filtr paliwa. I teraz pali za PIERWSZYM razem rano.
Nawet jaki byly te duze mrozy ponad -10. samochod 20 minut otwieralem a mimo to samochod odpala bez problemu, a siece tylko raz grzeje a nie jak niektorzy mowia zeby dwa razy.

Natomiast kumpel ma opelka vectre 1.7 td i ma ten sam problem tyle ze wymienil swiece filtr paliwa i powietrza i niestety nie pali za dobrze. mechanik mowil mu ze moze byc za male cisnienie w cylindrach. ;-(.


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a5a2f06ac31da3be.html[/img]

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw mar 10, 2005 10:56

moze byc ze ma male cisnienie to po 1 o drugie wtryski moga lac no i akumulator musi byc dobry u ojca mondeo 1,8TD slabo palilo itp wymienilem akumulator na mocny i pali na strzal przy kazdych mrozach :)
P.S. Pozdro dla sasiada z za meidzy coraz blizsze osoby mojej miejscowosci chodzi o Głogow :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw mar 10, 2005 16:48

a wymieniles 4 czy tylko brakujace??
jak tylko te 2 to licz sie ze w najbliszym czasie mozesz wymieniac kolejne 2



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw mar 10, 2005 17:44

wiem wiem roznica opornosci swiec troszke poczytalem forum wczesniej :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 470 gości