Strona 2 z 2

: wt lut 27, 2007 21:26
autor: bongo
Jasio_Zawodnik pisze:jak zastosuje ten system to dam znać jakie sa wyniki!!
mam nadzieje że pomoże,powodzenia.

: wt lut 27, 2007 21:27
autor: Jasio_Zawodnik
P.S. Jak ktos ma jeszcze jakąś sensowną diagnoze to by miło było, bo z ajaxem śmigać w taką pluche to ze sie wyraże średniawka.

: śr lut 28, 2007 00:02
autor: Buniek85
podlaczasz miernik pod kabelki i chcesz uruchomic tylny spriskiwacz to jakie napieci pokazuje sie ??

: śr lut 28, 2007 00:31
autor: Jasio_Zawodnik
Buniek85,
podlaczasz miernik pod kabelki i chcesz uruchomic tylny spriskiwacz to jakie napieci pokazuje sie ??

szczerze mówiąc nie próbowałem, miernikiem tylko testowałem napięcie przy próbie włączenia przednich spryskiwaczy, i moze nie potrzebnie ale przypomne że przy odłączonej złączce od popki mierniki pokazywał jak należy około 12V ( i wycieraczki załączały sie na potrójne maźniecie) a z kolei jak podłączyłem pod pompke to miernik wskazywał ok 0.48V i wycieraczki i popka nie trybiła...

: śr lut 28, 2007 00:35
autor: Buniek85
pytam bo wczoraj kombinowalem tez cos z napieciem bo mialem problem ale przy wskazniku temp silnika, byl taki motyw iz przy wlaczonym zaplonie na kablach do czujnika mialem 10v przy odpalonym silniku 10v a jak wlaczylem siwtla mijania bylo 12 V :P i wskaznik nie dzialal gdyz byl czyjnik niszczony przez te 12v niby 2v wiecej mial i juz sie palil. proponuje pomiezycz napiecie przy roznych wariantach, podepnij inny plus pod manetki i wtedy sprawdz

: śr lut 28, 2007 21:19
autor: Jasio_Zawodnik
to czyli wieczór kombinacji jednak mnie nie uniknie... by myślałem że jakiś złoty środeczek łatwy do uzycia bedzie a tu jednak nic z tych rzeczy... ale nic bede działać..... jak naprawie o ile to dam znać!