Strona 2 z 2

: pn lut 26, 2007 21:01
autor: zodiak
dziejo pisze:
zodiak pisze:to spryskiwacz działa?
a jest w tylniej klapie???? pompka???
wydaje mi się że jest tylko spryskiwacz a pompka jest z przodu tak ????
Nie rozumiem co to wnosi do sprawy. Pomyśl logicznie - jak manetka włacza spryskiwacz to znaczy że styk jest ok. a pisząc obrazowo "napięcie zanika" w dalszej części obwodu. Jesli silnik sprawny to stawiam na przewód w gumie (no chyba że sterownik wycieraczek padł w skrzynce bezpieczników).

: pn lut 26, 2007 22:15
autor: Buniek85
w gumie laczacej klape z dachem bodajrze lewa str masz zalamany kabel badz urwany, polacz kabel , lub wymien jakis odcinek kabla na nowy, to jest czesta przyczyna awarii wycieraczek w Mk 2

VWitam

: pn lut 26, 2007 22:17
autor: Kamil Włodi
zodiak pisze:Nie sądzę bym odkrywał Amerykę twierdząc żebyś sprawdził przewody w gumie na połączeniu lewej strony dachu z tylną klapą . (Sam kiedyś to przerabiałem w MK2)
niestety nie ma złączki w tej gumie, sprawdzałem
przekaźnik jest ok kupiłem nowy
więc już sam nie wiem....

zaczynam wątpić że to kiedykolwiek naprawię....:((((

[ Dodano: 26 Lut 2007 21:20 ]
Buniek85 pisze:w gumie laczacej klape z dachem bodajrze prawa str masz zalamany kabel badz urwany, polacz kabel , lub wymien jakis odcinek kabla na nowy, to jest czesta przyczyna awarii wycieraczek w Mk 2
hmmm jakaś nowa propozycja, super dziękuję bardzo;)
a mógłbyś zapodać jakieś zdjęcie tego....
pozdrawiam

: pn lut 26, 2007 22:23
autor: Buniek85
Kamil Włodi pisze:niestety nie ma złączki w tej gumie, sprawdzałem
tam niema zlaczki zadnej tylko kable sa kabel ktory idzie do silnika wycieraczki poprostu jest naderwany, pekniety, itd. golym okiem tego nie widaj, poprostu wytnij ten odcinek ktory jest w tej gumie, najlepiej wstaw dluzszy kawalek nowego kabla dla pewnosci, sam to jutro bede robil bo mam tak ze jak otwoze klape to raz diala a raz nie, zalezy jak sie kabel ulozy i styka

VWitam

: pn lut 26, 2007 22:28
autor: Kamil Włodi
ok tak zrobię ale wydaje mi się że jest ok, bo wyglądają jak nowe i 12V dochodzi do silniczka więc pewnie coś z tą masą ...

: pn lut 26, 2007 22:32
autor: Buniek85
wygladac to moga :D, moze masz zalamany i jak sprawdzasz na otwartej klapie jest ok :P mase podepnij na krotko obojetnie skad ja pociagnij i sie wszystko okarze

VWitam

: pn lut 26, 2007 22:34
autor: Kamil Włodi
ok posprawdzam wszystko, dziękuję za porady

: pn lut 26, 2007 22:38
autor: Buniek85
Kamil Włodi pisze:ok posprawdzam wszystko, dziękuję za porady
niema za co wrazie czego pytaj :P

: wt lut 27, 2007 01:14
autor: KUSTO
masa do silnicznka jest brana z karoserii wiec zobacz czy przez zawiasy masz przejście i mase na klapie bo czesto tak bywa ze brak tam styku :bigok:

: wt lut 27, 2007 01:31
autor: Czezary
Skąd ja to znam, mam identycznie, napięcie jest, masa jest, silniczek ok, spryskiwacz i wycieraczka nie dzialaja.
Ja mam zdiagnozowane tylko muszę przysiąść, dołączam się do tego co wcześniej Koledzy napisali.
Dodatkowo pociągnij za każdy kabelek w tym przegubie, na pierwszy rzut oka w porządku, a jak się pociągnie to często okazuje się, że przerwane :)