Extra, więc jak tylko odbiorę golfika od lakiernika to rozbieram silniczki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i oczywiście uśmiechnę się o poradę
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
jak chodzi o komplet uniwersalnych to takie rozwiązanie jest oczywiście najprostsze, ale ja 2 lata szukałem oryginalnych nie dlatego że sępiłem 100 zł więcej zapłacić, tylko dlatego że:
1. oryginalne 15 letnie podnośni wytrzymają dłużej niż tamte nowe
2. wszystkie mocowania, otwory i śrubki idealnie pasują
3. mam tak jak MaLiBU zauważył oryginalne przyciski wiązki i wszystko to
pasuje w fabryczne miejsca.
4. oryginalny podnośnik to nie jest zębatka którą się zakłada na klamkę
ręcznego podnośnika, tylko cały profil aluminiowy(winda) do szyby i
naprawdę potężny silnik.
No i oczywiście MaLiBU
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
ponownie ma rację że 500 zł to pół darmo
bo w ASO VW alu-profil kosztuje 700 zł, a silnik 1800 co = 2500 zł
Szukajcie a znajdziecie
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)