Strona 2 z 2

: pn mar 07, 2005 10:25
autor: FosGate
abc a ta srubko co jest zaznaczona co ona robi???

Obrazek :crazy:

: pn mar 07, 2005 15:25
autor: abc
Ta śrubka na klucz 13 to regulacja wolnych obrotów, (silnik nagrzany) kręcąc w prawo zwiekszamy obroty.

[ Dodano: Pon Mar 07, 2005 17:28 ]
A jak rzucisz fotki od strony linki gazu i z góry to ci podpowiem czym jeszcze będziesz mógł sobie pokręcić.

: pn mar 07, 2005 19:17
autor: Pieniu
Przepraszam ale jak juz sa tu zdięcia tego magicznego gaźnika to podepne sie pod temat i chciałbym sie zapytać co to jest za bolec ( zaznaczony na rysunku ) Nie wiem czy on u mnie dobrze działa bo jak jest auto zimne to bolec jest cofnięty a jak sie rozgrzeje to wychodzi i przez to mi sie obroty zwiększaja.

: pn mar 07, 2005 21:21
autor: abc
Ten bolec to jest popychacz trójpołożeniowego reglatora obrotów.Pierwsze położenie popychacz całkowicie wypchnięty to położenie rozruchu trwa w zależności od temperatury zewnętrznej od 1 sek do kilku. (nie mylić tego ze ssaniem) za sterowanie odpowiada zawór termiczno czasowy. Następne położenie, środkowe to praca na wolnych obrotach. I ostatnie, popychacz podciągnięty (schowany) to przepustnica całkowicie domknięta czyli paliwo odcięte podczas hamowania silnikiem.

: pn mar 07, 2005 22:25
autor: FosGate
abc podaj mi swoje gg :) poniewaz mam wiecej wytan co do gaznika:)

: pn mar 07, 2005 22:56
autor: Pieniu
abc pisze:Ten bolec to jest popychacz trójpołożeniowego reglatora obrotów.Pierwsze położenie popychacz całkowicie wypchnięty to położenie rozruchu trwa w zależności od temperatury zewnętrznej od 1 sek do kilku. (nie mylić tego ze ssaniem) za sterowanie odpowiada zawór termiczno czasowy. Następne położenie, środkowe to praca na wolnych obrotach. I ostatnie, popychacz podciągnięty (schowany) to przepustnica całkowicie domknięta czyli paliwo odcięte podczas hamowania silnikiem.

Czyli jak u mnie na zimnym silniku ten popychacz jest całkowicie schowany a po rozgrzaniu wychodzi, to oznacza ze popsuty? Mozna to jakoś naprawic czy trzeba kupić nowy? Dzieki za odpowiedz

: wt mar 08, 2005 00:03
autor: abc
Jeżeli popychacz się przesuwa to jest na 100 procent dobry. Może być tylko nieszczelna jakaś rurka podciśniniowa lub nieprawidłowe sterowanie nimi. Ale to już trochę wyżższa szkoła jazdy.Tak korespondencyjnie amatorowi ciężko by było wytłumaczyć.
Ale tak krótko, do dolnej rurki jest doprowadzane podciśnienie lub nie ( sterowane). górna jest połączona z atmosferą lub nie (sterowana)

ps. gg nie posiadam.