Strona 2 z 2

: pt mar 04, 2005 21:54
autor: dioob
premko pisze:u mnie było podobnie pod korkiem od oleju zrobił się zółto-zielony szlam taki sam był na bagnecie wymieniłem uszczelka i faktycznie z jednej strony była lekko rozwalona, głowicy nie trzeba było planować, i teraz mam na korku delikatny biały osad który znika jak silnik złapie temperature :) ale mój problem polega natym ze wywala mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego :( podobno jest to wina walnietego korka od zbiorniczka i tu moje pytanie jak można sprawdzić czy korek ten jest sprawny czy nie ????
Z tego co wiem głowice zawsze musisz planować, prawdopodobnie tak jak u mnie było wydmuchało ci juz uszczelke pomiedzy cylindrem a kanałem chłodzenia i ciśnienie idzie ci do układy w tym momencie robi sie ciśnienie i wypieprza ci płyn przez zbiorniczek.
Sprawdź czy masz bardzo napompowane weże od chłodnicy , albo odkreć korek od zbiorniczka i przegazuj go troche jak wywali płyn to usczelka.

: sob mar 05, 2005 10:41
autor: TUTENHAMON
Więc tak płyn nie wywala. głowica planiwana tłok chyba raczej też nie peknie są kute łącznie z korbowodami. osad tylko na korku robie mały przebieg więc wydziela sie tak zwana parafina. w zbiorniczku rzadnego osadu po odkręceniu i przegazowaniu nie ma Żadnego wywalania. Dlatego zgłupiałem co może być nie tak. Na miarce żadnego osadu tylko zmiana koloru na kawe z mlekiem.

: sob mar 05, 2005 13:22
autor: dioob
To moze wszystko jest oki , a ten osad to pozostałości po starym oleju i osad który jescze został z przed wymiany uszczelki :chytry:

: sob mar 05, 2005 13:27
autor: TUTENHAMON
też tak pomyślałem ale czemu ubyło znowu wody w zbiorniczku wyruwnawczym.

: pn mar 07, 2005 15:52
autor: premko
u mnie jest tak ze jak naleje płynu do zbiorniczka do wartości pomiędzy kreseczkami min. i max. to wywaliło wody tylko troszke na samym początku teraz stan utrzymuje się około 1 cm poniżej kreski min. i tak się urzymuje. płyn jest czysty i korek od oleju tez jest czysty. przewody nie sa sa twarde przed wymiana uszczelki miałem ale teraz już nie są.

: pn mar 07, 2005 17:31
autor: dioob
TUTENHAMON pisze:też tak pomyślałem ale czemu ubyło znowu wody w zbiorniczku wyruwnawczym.
hmmm cięzka sprawa , wex sprawdź dokładnie czy niema gdzies wycieków płynu.
Silnik równo chodzi :chytry: ?Pali na wszystkie świece?Sprawdź świece , jakby płyn wyciekał do cylindra któraś nie bedzie palic.

: pn mar 07, 2005 19:08
autor: TUTENHAMON
Ostatnio wymyśliłem że może któryś z wtryskiwaczy przelewa i paliwo niedopalone miesza się z oleje a ubutek płynu to kwestia jeszcze odpowietrzającego się układu.

: wt mar 08, 2005 08:46
autor: premko
wycieków płynu nie ma nigdzie oglądałem silnik kilkakrotnie z ojcem i nic nie było silnik

chodzi równo pali na wszystkie swiece moge go bez problemu odpalić na gazie przy -10 i

nic się nie dzieje. teraz stan w zbiorniku utrzymuje sie na stałym poziomie ok. 1 cm poniżej

kreseczki min. moze to faktycznie efekt odpowietrzenia układu ????