U mnie jak napisałem zmiana występuje. Obroty dość wyraźnie spadają i chyba jest to objaw nieporządany, świadczący o jakiejś niesprawności związanej z podciśnieniem (?). Niestety wyszukiwarka nie działa i nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.gregoreq pisze:A powinna byc jakas zmiana czy nie ?ppoll27 pisze:... sprawdź czy po wciśnięciu i przytrzymaniu pedału hamulca masz zmianę obrotów.
Szarpie, przerywa, gaśnie itd w czasie jazdy i nie tylko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
W moim RF po wcisnieciu stopu na postoju obroty tez wyraznie spadaly ( 200-300 obr. ) i bylo slychac takie jakby strzelanie z tlumika ( cos a'la wrc ) Ten fakt przestal wystepowac po regulacji zaplonu , gaznika , wymianie wezyka od kolektora do serwa a takze dodaniu zielonej gruszki podcisnienia . Wiec nie moge dokladnie okreslic ktora z tych rzeczy miala wplywa na to dziwne zachowanie .
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dzięki za cenne informacje. Będę musiał bliżej się mu przyjżeć. Fakt faktem zapłon warto wyregulować, gdyż za mojej kadencji jeszcze się tym nie zajmowałem, podobnie wymienię wężyk od podciśnienia do serwa. Po wykonaniu czynności podzielę się wrażeniami. Jeszcze raz dzięki.gregoreq pisze:W moim RF po wcisnieciu stopu na postoju obroty tez wyraznie spadaly ( 200-300 obr. ) i bylo slychac takie jakby strzelanie z tlumika ( cos a'la wrc ) Ten fakt przestal wystepowac po regulacji zaplonu , gaznika , wymianie wezyka od kolektora do serwa a takze dodaniu zielonej gruszki podcisnienia . Wiec nie moge dokladnie okreslic ktora z tych rzeczy miala wplywa na to dziwne zachowanie .
Pozdrawiam
Już pisze - nie powinno byc zmiany (ew. minimalna - nie wyczuwalna).
Jeśli jest zmiana i jeszcze są słabawe hamulce to trzeba obadac połączenia kolektor - serwo - sprawdzic czy jest z twardego węża (odpornego na ciśnienie), ewentualnie zbadac serwo (membrana):
przy wyłączonym silniku nacisnąc kilka razy pedał hamulca i odpuścic, po czym wcisnąc go do oporu i trzymac, teraz załączyc silnik - pedał powinien trochę opaśc i się zatrzymac, jeśli opada do podłogi - to jest nieszczelnośc w układzie hamulcowym (np. cylinderki tył), jeśli nie opada wogóle to znaczy że serwo nie działa - nie wspomaga hamulców (można ostrożnie sprawdzic czy jest róznica w działaniu hamulców z włączonym/wyłączonym silnikiem).
Jeśli jest zmiana i jeszcze są słabawe hamulce to trzeba obadac połączenia kolektor - serwo - sprawdzic czy jest z twardego węża (odpornego na ciśnienie), ewentualnie zbadac serwo (membrana):
przy wyłączonym silniku nacisnąc kilka razy pedał hamulca i odpuścic, po czym wcisnąc go do oporu i trzymac, teraz załączyc silnik - pedał powinien trochę opaśc i się zatrzymac, jeśli opada do podłogi - to jest nieszczelnośc w układzie hamulcowym (np. cylinderki tył), jeśli nie opada wogóle to znaczy że serwo nie działa - nie wspomaga hamulców (można ostrożnie sprawdzic czy jest róznica w działaniu hamulców z włączonym/wyłączonym silnikiem).
TDPower
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dzięki za wyczerpującą informację Sprawdzę dzisiaj dokładnie to co opisałeś. Mam nadzieję, że winnym okaże się tylko przewód podciśnieniowyppoll27 pisze:Już pisze - nie powinno byc zmiany (ew. minimalna - nie wyczuwalna).
Jeśli jest zmiana i jeszcze są słabawe hamulce to trzeba obadac połączenia kolektor - serwo - sprawdzic czy jest z twardego węża (odpornego na ciśnienie), ewentualnie zbadac serwo (membrana):
przy wyłączonym silniku nacisnąc kilka razy pedał hamulca i odpuścic, po czym wcisnąc go do oporu i trzymac, teraz załączyc silnik - pedał powinien trochę opaśc i się zatrzymac, jeśli opada do podłogi - to jest nieszczelnośc w układzie hamulcowym (np. cylinderki tył), jeśli nie opada wogóle to znaczy że serwo nie działa - nie wspomaga hamulców (można ostrożnie sprawdzic czy jest róznica w działaniu hamulców z włączonym/wyłączonym silnikiem).
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 255 gości