Czy silnik 1.8 ABS jest bezkolizyjny?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob gru 15, 2007 15:58

RP jest na pewno bezkolizyjny :P sie wie z wlasnego przypadku:)
a roznica w kolizyjnosci RP i ABS zapewne bedzie pochodzila od roznicy sprezania, denka tlokow w ABS sa inne niz w RP , bardziej plaskie i blizej im do zaworow:)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » sob gru 15, 2007 17:01

guti pisze:RP jest na pewno bezkolizyjny :P sie wie z wlasnego przypadku:)
a roznica w kolizyjnosci RP i ABS zapewne bedzie pochodzila od roznicy sprezania, denka tlokow w ABS sa inne niz w RP , bardziej plaskie i blizej im do zaworow:)
nie każdy... ;) mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie... ale wierzę, że to chwilowe problemy mojego RP'ka


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob gru 15, 2007 17:05

jak już tacy znawcy się wypowiadają do pytanie brzmi:
czy silnik ABT jest bezkolizyjny?



Awatar użytkownika
Cultstyle
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pt lip 07, 2006 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Cultstyle » sob gru 15, 2007 17:37

Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało :helm:


Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob gru 15, 2007 17:41

Cultstyle pisze:Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało :helm:
czyli co mój ABT też bezkolizyjny???



Awatar użytkownika
Cultstyle
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pt lip 07, 2006 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Cultstyle » sob gru 15, 2007 17:49

Szosownik pisze:
Cultstyle pisze:Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało :helm:
czyli co mój ABT też bezkolizyjny???
nie wiem, co to za silnik ABT ?
usłyszałem od pracownika VW Zasada ABS i ADZ są silnikami kolizyjnymi,opierał się na jakichś tam rysunkach


Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob gru 15, 2007 18:17

Cultstyle pisze:
Szosownik pisze:nie wiem, co to za silnik ABT ?
usłyszałem od pracownika VW Zasada ABS i ADZ są silnikami kolizyjnymi,opierał się na jakichś tam rysunkach
jest to silnik 8V w Audi



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob gru 15, 2007 18:26

sle pisze:nie każdy... ;) mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie... ale wierzę, że to chwilowe problemy mojego RP'ka
wyleczysz go z bezkolizyjnosci/kolizyjnosci ? ja mowie ze RP jest bezkolizyjny a ty ze nie kazdy , no jakto tak ? a moze ja mam inny silnik a,bo ty masz nie RP ? bo nie czaje z tym "nie kazdy"


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » sob gru 15, 2007 20:36

guti, chyba sle rozumie pojecie bezkolizyjnosci rownoznacznie z pojeciem bezawaryjnosci :grin: bo tak mozna z jego postu zrozumiec:
sle pisze:mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie
:)
tadek_m pisze:No i chłopaki muszę wam powiedziec ze zle mowicie... Wlasnie dzisiaj urwal mi sie pasek od rozrzadu i.... nic sie nie stalo. Zcholowalem samochód do domku, wymienilem pasek, zapalilem samochod i chodzi jak przed awaria.
nie prawda co mowisz, kolizyjny nie oznacza ze zawsze nastapi kontakt denka tlokow z grzybkami zaworowymi, to budowa silnika wskazuje na mozliwosc tego kontaktu, moze byc to zwiazane ze stopniem sprezania, wiekszy stopien sprezania to: krotsza glowica (bardziej splanowana) czyli tlok w pozycji GMP jest blizej zaworow
u mojego brata w Polo 1.4 16V DOHC pekl pasek przy rozruchu i akurat nic sie nie stalo a ten silnik jest kolizyjny, 1.8 ABS tez jest kolizyjny


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » ndz gru 16, 2007 00:28

Czyli jak AAM ma stopień sprężania 9:1 to jest bezkolizyjny? Bo dwóch mechaników mówiło mi już dwie różne rzeczy...


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz gru 16, 2007 01:28

w MK2 kazdy jest kolizyjny....poczawszy od 1.3 na hydraulicznych popychaczach...
co do tego co nie ktorzy tutaj bajki pisza...czy wieksza predkosc obrotwa czy mniejsza co to za roznica..jesli pasek peknie nigdy nie masz pewnosci czy glowka zaworu lub stopka jest na 100% ok....dla mnie to bezsensowny temat...czy kolizyjny czy nie..zmianiaj pasek tak jak podaje producent lub nawet szybciej a gie....Cie to interesuje jaki ten silnik jest... :bigok: :okej:
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 01:32 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz gru 16, 2007 01:30

MZiobro pisze:w MK2 kazdy jest kolizyjny....poczawszy od 1.3 na hydraulicznych popychaczach...
po czym wnosisz ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz gru 16, 2007 01:32

guti pisze:
MZiobro pisze:w MK2 kazdy jest kolizyjny....poczawszy od 1.3 na hydraulicznych popychaczach...
po czym wnosisz ?
po tym ze sie narobilem juz troche silnikow VW....i po tym co wnosi i pisze sie w Autodata



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz gru 16, 2007 01:36

MZiobro pisze:po tym ze sie narobilem juz troche silnikow VW....i po tym co wnosi i pisze sie w Autodata
a mnie pekł pasek rozrzadu i nic a nic sie nie stało, ponadto spapralem rozrzad o pare zabkow ( tak jakos po browarze) i na cale szczescie sprawdzilem na znaki, nie zgadzlo sie wiec nie krecilem dla bezpieczenstwa, załozylem klucz na wał i krecilem az poczuje opór, oporu nie było wiec nic nie zawadza :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości