Czy silnik 1.8 ABS jest bezkolizyjny?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie każdy... mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie... ale wierzę, że to chwilowe problemy mojego RP'kaguti pisze:RP jest na pewno bezkolizyjny sie wie z wlasnego przypadku:)
a roznica w kolizyjnosci RP i ABS zapewne bedzie pochodzila od roznicy sprezania, denka tlokow w ABS sa inne niz w RP , bardziej plaskie i blizej im do zaworow:)
dekoracje weselne, florystyka -> prv
Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało
Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
czyli co mój ABT też bezkolizyjny???Cultstyle pisze:Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało
nie wiem, co to za silnik ABT ?Szosownik pisze:czyli co mój ABT też bezkolizyjny???Cultstyle pisze:Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało
usłyszałem od pracownika VW Zasada ABS i ADZ są silnikami kolizyjnymi,opierał się na jakichś tam rysunkach
Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
wyleczysz go z bezkolizyjnosci/kolizyjnosci ? ja mowie ze RP jest bezkolizyjny a ty ze nie kazdy , no jakto tak ? a moze ja mam inny silnik a,bo ty masz nie RP ? bo nie czaje z tym "nie kazdy"sle pisze:nie każdy... mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie... ale wierzę, że to chwilowe problemy mojego RP'ka
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
guti, chyba sle rozumie pojecie bezkolizyjnosci rownoznacznie z pojeciem bezawaryjnosci bo tak mozna z jego postu zrozumiec:
u mojego brata w Polo 1.4 16V DOHC pekl pasek przy rozruchu i akurat nic sie nie stalo a ten silnik jest kolizyjny, 1.8 ABS tez jest kolizyjny
sle pisze:mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie
nie prawda co mowisz, kolizyjny nie oznacza ze zawsze nastapi kontakt denka tlokow z grzybkami zaworowymi, to budowa silnika wskazuje na mozliwosc tego kontaktu, moze byc to zwiazane ze stopniem sprezania, wiekszy stopien sprezania to: krotsza glowica (bardziej splanowana) czyli tlok w pozycji GMP jest blizej zaworowtadek_m pisze:No i chłopaki muszę wam powiedziec ze zle mowicie... Wlasnie dzisiaj urwal mi sie pasek od rozrzadu i.... nic sie nie stalo. Zcholowalem samochód do domku, wymienilem pasek, zapalilem samochod i chodzi jak przed awaria.
u mojego brata w Polo 1.4 16V DOHC pekl pasek przy rozruchu i akurat nic sie nie stalo a ten silnik jest kolizyjny, 1.8 ABS tez jest kolizyjny
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
w MK2 kazdy jest kolizyjny....poczawszy od 1.3 na hydraulicznych popychaczach...
co do tego co nie ktorzy tutaj bajki pisza...czy wieksza predkosc obrotwa czy mniejsza co to za roznica..jesli pasek peknie nigdy nie masz pewnosci czy glowka zaworu lub stopka jest na 100% ok....dla mnie to bezsensowny temat...czy kolizyjny czy nie..zmianiaj pasek tak jak podaje producent lub nawet szybciej a gie....Cie to interesuje jaki ten silnik jest...
co do tego co nie ktorzy tutaj bajki pisza...czy wieksza predkosc obrotwa czy mniejsza co to za roznica..jesli pasek peknie nigdy nie masz pewnosci czy glowka zaworu lub stopka jest na 100% ok....dla mnie to bezsensowny temat...czy kolizyjny czy nie..zmianiaj pasek tak jak podaje producent lub nawet szybciej a gie....Cie to interesuje jaki ten silnik jest...
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 01:32 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a mnie pekł pasek rozrzadu i nic a nic sie nie stało, ponadto spapralem rozrzad o pare zabkow ( tak jakos po browarze) i na cale szczescie sprawdzilem na znaki, nie zgadzlo sie wiec nie krecilem dla bezpieczenstwa, załozylem klucz na wał i krecilem az poczuje opór, oporu nie było wiec nic nie zawadzaMZiobro pisze:po tym ze sie narobilem juz troche silnikow VW....i po tym co wnosi i pisze sie w Autodata
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości