Strona 2 z 2

: sob lut 17, 2007 23:16
autor: swz_bdg
newiem czy bede jeszcze w polsce kupilem golfika smigam znow na emigracje niestety.

: sob lut 17, 2007 23:20
autor: Jerzas
Pewnie do Wielkiej Brytani, nie? W Bydgoszczy często widzi sie samochody z kierownicą po prawej stronie. Chyba dużo osób jeździ na wyspy.

: sob lut 17, 2007 23:42
autor: swz_bdg
ta do gb ja nie chcialem z kierownica po prawej mance w pracy dosyc sie najezdzilem nimi i nietylko najwieksza zwalka jak po przyjezdzie zasiadlem do normalnej fury i odruchowo moja reka szukala biegow na drzwiach buhahahah tak sama jak wracalem kiedys moim starym seatem i ciagnelo mne na lewa manke taki odruch w angli drogi sa zajebste zero dziur i egancko se jezdzi lipa przy wyprzedzaniu w miescie bo nic cnie wdzisz ale da sie przyzwyczaic.

: ndz lut 18, 2007 11:08
autor: Petersikorski
wyjmij tą opornicę, odepnij te 4 kolorowe kabelki i zrób coś takiego: tam wszędzie płynie +12V, więc weź włóż w ten przewód który idzie dalej do wiatraka jakiś kabelek ustaw pokrętło na 4kę i zewrzyj ten kabelek od wiatraczka z najgrubszym 4ym kablem od nawiewu. Wiatrak powinien sie zakrecić. Potem ustaw pokrętło na 3kę i zewrzyj z 3cim, potem nastaw na 2kę i z 2im itd. W ten sposób będziesz wiedział czy pokrętło masz dobre, bo moim zdaniem to jest dobre tylko opornica uszkodzona. :bigok:

aaa jak byś chciał wstawić ten rezystor termiczny to go nie lutuj tylko zagnij. Ogólnie to tamto miejsce bardzo się rozgrzewa więc niewim czy lutowanie nawet zwykłego drutu a sens

: ndz lut 18, 2007 19:37
autor: swz_bdg
wielkie dzieki zastosowalem rozwiazanie z zworka wszystko chodzi elegancko wszystkie biegi wymienilem tez zaroweczke dzieki za pomoc :bigok:

: ndz lut 18, 2007 23:40
autor: Petersikorski
Możesz wcisnąć "pomógl" Będzie pierwszy punkcik :)