Strona 2 z 2
: sob lut 17, 2007 23:16
autor: swz_bdg
newiem czy bede jeszcze w polsce kupilem golfika smigam znow na emigracje niestety.
: sob lut 17, 2007 23:20
autor: Jerzas
Pewnie do Wielkiej Brytani, nie? W Bydgoszczy często widzi sie samochody z kierownicą po prawej stronie. Chyba dużo osób jeździ na wyspy.
: sob lut 17, 2007 23:42
autor: swz_bdg
ta do gb ja nie chcialem z kierownica po prawej mance w pracy dosyc sie najezdzilem nimi i nietylko najwieksza zwalka jak po przyjezdzie zasiadlem do normalnej fury i odruchowo moja reka szukala biegow na drzwiach buhahahah tak sama jak wracalem kiedys moim starym seatem i ciagnelo mne na lewa manke taki odruch w angli drogi sa zajebste zero dziur i egancko se jezdzi lipa przy wyprzedzaniu w miescie bo nic cnie wdzisz ale da sie przyzwyczaic.
: ndz lut 18, 2007 11:08
autor: Petersikorski
wyjmij tą opornicę, odepnij te 4 kolorowe kabelki i zrób coś takiego: tam wszędzie płynie +12V, więc weź włóż w ten przewód który idzie dalej do wiatraka jakiś kabelek ustaw pokrętło na 4kę i zewrzyj ten kabelek od wiatraczka z najgrubszym 4ym kablem od nawiewu. Wiatrak powinien sie zakrecić. Potem ustaw pokrętło na 3kę i zewrzyj z 3cim, potem nastaw na 2kę i z 2im itd. W ten sposób będziesz wiedział czy pokrętło masz dobre, bo moim zdaniem to jest dobre tylko opornica uszkodzona.
aaa jak byś chciał wstawić ten rezystor termiczny to go nie lutuj tylko zagnij. Ogólnie to tamto miejsce bardzo się rozgrzewa więc niewim czy lutowanie nawet zwykłego drutu a sens
: ndz lut 18, 2007 19:37
autor: swz_bdg
wielkie dzieki zastosowalem rozwiazanie z zworka wszystko chodzi elegancko wszystkie biegi wymienilem tez zaroweczke dzieki za pomoc
: ndz lut 18, 2007 23:40
autor: Petersikorski
Możesz wcisnąć "pomógl" Będzie pierwszy punkcik