: czw lut 15, 2007 13:08
Przeciez Ci wczesniej napisalem, ze 21 Czytaj dokladnie.
Zaufaj mi. Schematy nie zawsze mowia cala prade (zeby nie mowic "klamia" )toxikpage pisze:na schematach bezpiecznik 21 napisano żę służy do czego innego
Nie mowie ze schematy to zla rzecz, absolutnie. Tylko czasami zdarzaja sie niedociagniecia, przewaznie w polskich ksiazkach obslugi i naprawytoxikpage pisze:także odstawie schematy
widać też nie do końca jest dobrze, albo jakieś przeróbki były w moim aucie, bo dokonując przeglądu bezpieczników miałem spalony nr 22 ; w instrukcji niby radio (w innych instrukcjach też radio/zapalniczka) zdziwiłem się bo i to i to działa okazało się że to bezpiecznik odpowiedzialny był za wycieraczki szyby przedniej (ale tylko za pozycje działającą co kilka sekund bo stałe działanie ich działało)inek01 pisze:BTW W instrukcji jest akurat dobrze - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?124,0
Na pewno ktos pociagnal oddzielne zasilanie do radia.toxikpage pisze:widać też nie do końca jest dobrze, albo jakieś przeróbki były w moim aucie,
Zapewne cos z zielonym plastykowym przewodem powietrznym.toxikpage pisze:w drzwiach prawych przednich coś tam się stało (nie wiem czy coś się ułamało czy oderwało bo nie było mnie akurat przy tym) i od tego czasu centralny przestał działać na drzwiach przednich prawych i czasami na prawych tylnych
myśle że koledze nie padł kompresor, ponieważ jak sie wczytasz w jego post to napisał tam że od środka po wciśnięciu rygla wszystko działa i z kluczyka od pasażera też działa, także wg mnie problem tylko z wkładką zamkakrrm pisze:witam mam tez CZ fabryczny.
moze sprawdz na krutko pompke w przedniej kostce koło dzwi kierowcy podaj plus
dajesz + na kabel zielony - central otwarty
dajesz + na kabel szary zamykasz central
i wtedy sprawdzisz czy kompresor padł